piątek, 9 stycznia 2015

Odcinek 1

Lektor: Na tą chwilę czekaliśmy wszyscy. Nareszcie nadeszła! Już za chwilę będziemy świadkami, jak piosenkarze, aktorzy, a nawet modele wirować będą na tanecznym parkiecie. A to wszystko w towarzystwie wspaniałej muzyki. Zapraszamy na pierwszy odcinek pierwszej edycji ,,Dancing Stars''!

Przed państwem gość specjalny
Hozier - Take Me To Church

Przed państwem para prowadzących
Małgorzata Socha & Marcin Prokop

Małgorzata: Dobry wieczór! Witamy wszystkich w zupełnie nowym programie ,,Dancing Stars''!
Marcin: Odcinek otworzył rewelacyjny Hozier ze swoim największym hitem ,,Take Me To Church''!
Małgorzata: Ależ on przystojny...
Maciej: Że kto, ja? 
Małgorzata: Marcinie, bez przesady, mówię o naszym gościu specjalnym!
Maciej: A to w takim razie będziesz mogła na niego jeszcze popatrzeć później, bo pod koniec programu wystąpi dla nas po raz kolejny.
Małgorzata: Już się nie mogę doczekać. No dobrze, my tutaj gadu gadu o Hozierze, a program przed nami.
Maciej: Dokładnie, bardzo się cieszę, że będę mógł go poprowadzić u twojego boku.
Małgorzata: <uśmiech> Już mi tutaj nie słodź. Przejdźmy lepiej do naszych gwiazd, bo to one są głównymi bohaterami show. Dwunastka uczestników zgodziła się na taneczne wyzwanie.
Maciej: Co tydzień, razem ze swoimi partnerami, będą prezentować swoje taneczne umiejętności.
Małgorzata: Każdy występ będzie oceniany przez jury, a najsłabsza para żegnała się będzie z programem.
Maciej: I takim sposobem pozostaną dwie najlepsze pary, które zmierzą się w finale, a zwycięski duet zgarnie Statuetkę Złotej Pary i kluczyki do Mercedesa.
Małgorzata: Nie zapomnijmy również o nagrodzie pieniężnej w wysokości 75 tysięcy dla gwiazdy i 25 tysięcy dla tancerza.
Marcin: Wszystko jest już jasne, więc warto zaprosić cała dwunastkę par na parkiet, co ty o tym sądzisz?
Małgorzata: Oczywiście! Już teraz wszyscy uczestnicy pierwszej edycji programu ,,Dancing Stars''! Prosimy o wielkie brawa!

Podkład: Abba - Mamma Mia

Para numer 1 to piękna aktorka Maja Hirsch w towarzystwie Michała Stukana.
Para numer 2 składa się z najbardziej kontrowersyjnego modela Mateusza Magi i jego partnerki Pauliny Biernat!
Parę numer 3 tworzą aktorka młodego pokolenia Maja Bohosiewicz i pozytywnie nastawiony do życia Kamil Kuroczko!
Para numer 4 to mega przystojny aktor Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para numer 5 to dziennikarka, która żadnego wyzwania się nie boi Katarzyna Dowbor i jej czeski trener Jan Kliment!
Parę numer 6 reprezentują kolejny mega przystojny aktor Aleksy Komorowski i wiecznie uśmiechnięta Bianka Żubrowska!
Para numer 7 to szczera do bólu piosenkarka Agnieszka Chylińska i równie niegrzeczny Rafał Maserak!
Para numer 8 to producent muzyczny, któremu żadna muzyka nie jest obca DJ Adamus i jego towarzyszka Katarzyna Krupa!
Parę numer 9 tworzą perfekcyjna Adrianna Fijał i śpiewający tancerz Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz, który robi karierę w Borussi Dortmund Łukasz Piszczek i piękna Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to dziennikarka, a także prezenterka telewizyjna Agnieszka Popielewicz i wysoki jak wieża Sławomir Turski!
Parę numer 12 reprezentują zabawny, ale kiedy trzeba to i surowy Joseph Seeletso i jego partnerka Janja Lesar!

Marcin: Pięknie się razem prezentują, prawda?
Małgorzata: Tak, lecz niestety jedną parę z tego składu już za tydzień nie ujrzymy...
Marcin: O tym, kto to będzie, zadecydują widzowie, a także jury w składzie: Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak i Artur Chamski!
Małgorzata:  Już za chwileczkę zaprezentuje się nam pierwsza para: Maja Hirsch i Michał Stukan, jednak zanim to, zapraszamy na króciutką reklamę. Zostańcie z nami!

Reklama

Maciej: I już jesteśmy ponownie na antenie. Czas na pierwszą parę wieczoru, a jest nią Maja Hirsch i Michał Stukan

Lektor: Maja Hirsch. Aktorka, która kreowała role między innymi w ,,M jak Miłość'', ,,Na Krawędzi'' oraz ,,Apetycie na życie''. 
Maja: Przyjęłam propozycję, ponieważ uważam, że na tym programie mogę tylko zyskać. Nawet jak odpadnę jako pierwsza, to trochę kilogramów się zrzuci. <śmiech>.
Lektor: O to, aby Maja nie odpadła w pierwszym odcinku zadba Michał Stukan.
Michał: Majka jest bardzo pozytywną osobą, świetnie się z nią współpracuje, a co najważniejsze, bardzo szybko łapie kroki.

Jive'a zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Marcin: Pierwsze oceny, mam nadzieję, że nie będą surowe. Mateusz Polit.

Mateusz: Maju, strasznie się stresowałaś, dzięki czemu ten taniec nie był przeze mnie odebrany pozytywnie. Było dużo błędów technicznych, chwilami w ogóle nie wyrabiałaś. Za szybka muzyka, za szybki taniec. Przykro mi.
Artur: A ja tu chyba będę tym, który będzie zawsze słodził. No bo nie wyobrażam sobie, abym miał krytykować tak od razu, na wstępie. Jestem zdania, że trzeba Majkę i Michała nagrodzić brawami, ponieważ otwierają program, tańczą jako pierwsi, a to na pewno wiąże się z większym stresem. Co do samego występu, to mi się podobało.

Marcin: Opinie podzielone, ale jak to wyjdzie w punktach? Sprawdźmy.

Mateusz Polit: Podwyższam o jeden za to, że tańczyliście na samym początku... 4
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: 8
Suma: 26

Marcin: Jak na początek, to wcale nie jest źle. Pierwsza para ma zawsze najgorzej, dlatego nagrodźcie ją esemesami o treści 1. Zapraszam na kolejny występ, tym razem w wykonaniu Mateusza Magi i Pauliny Biernat!

Lektor: Mateusz Maga. Kontrowersyjny model, uczestnik 4. edycji ,,Top Model''. Czy po programie ,,Dancing Stars'' nie boi się kolejnej dawki krytyki?
Mateusz: Muszę powiedzieć, że nie myślałem długo nad podjęciem decyzji zatańczenia w programie. Tańczyć lubię, więc dla mnie uczestnictwo w ,,Dancing Stars'' to będzie czysta przyjemność. Kompletnie nie będzie mnie obchodziło, co o mnie będą mówić inni.
Lektor: Mateuszem opiekować się będzie tancerka Paulina Biernat.
Paulina: Mateusz ma bardzo specyficzną budowę ciała, ale myślę, że nie będzie to przeszkadzało przy układach tanecznych. Najważniejsza jest technika, którą już powoli pojmuje.

Tango zatańczy para numer 2
Mateusz Maga & Paulina Biernat

Małgorzata: Pierwsze koty za płoty, Aniu?

Ania: Witam wszystkich w programie, dobry wieczór! Jeszcze dobrych kilka tygodni temu sama tańczyłam, a teraz będę oceniała innych tańczących. Obiecuję, że nie będę surowa <uśmiech>. Mateuszu, ty w tańcu jesteś kompletnie inną osobą! Myślałam, że będziesz oddany Paulinie, a tutaj pokazałaś niezłego pazura! Fajnie!
Kamila: Patrząc na fragmenty z twoich prób podejrzewałam, że na live posypiesz się kompletnie. A tutaj proszę! Były ładne kroczki, podobało mi się również to podnoszenie na sam koniec. Problem stanowi jedynie twoja sztywność, ale mam nadzieję, że nad tym jeszcze popracujecie.

Małgorzata: Będzie dobrze, tak czuję.

Mateusz Polit: Bez urazy, ale miałem wrażenie, jakby tańczyły dwie kobiety.. 2
Ania Wyszkoni: Nie słuchajcie Mateusza, ja daję 8
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski7
Suma23

Małgorzata: No, zawsze mogło być gorzej, ale podejrzewam, że bez wsparcia telewidzów może być ciężko. Dlatego bez wahania głosujcie na Mateusza i Paulinę wpisując cyferkę 2. Co szykuje dla nas kolejna para Maja Bohosiewicz i Kamil Kuroczko?

Lektor: Maja Bohosiewicz. Aktorka, która niedawno pokazała swoje drugie oblicze w programie ,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo''.
Maja: Taniec towarzyski? Dla mnie to jest coś kompletnie obcego! Nie ukrywam, że przyszłam do tego programu tylko dla zabawy, nie interesuje mnie zbytnio to, co będą mówili jurorzy, mogę być krytykowana jak nikt inny, najważniejsza będzie reakcja widzów. 
Lektor; Czy Kamil Kuroczko sprawi, że Maja wyrośnie na wspaniałą tancerkę?
Kamil: Maja jest bardzo pozytywną osobą, z nią nie da się minuty spędzić spokojnie. Problem polega na tym, że jest strasznie leniwa i połowę treningów, zamiast przetańczyć, to przegadamy. Ona mówi, że i tak sobie da radę, ale ja to średnio widzę <śmiech>.

Sambę zatańczy para numer 3
Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko

Marcin: Przeczuwam, że panowie są zachwyceni Mają. No to od nich zacznę, Mateusz.

Mateusz: Przykro mi, ale poza piórami w tyłku nie było tu nic interesującego. Nie przyłożyłaś się do tego tańca, nie było nawet poprawnie zatańczonego jednego podstawowego kroku, co dla mnie jest po prostu skandalem! Zapewne Ania i Artur dadzą wysokie noty, bo był temperament, energia, ale to dla mnie za mało!
Artur: Ja się na technice nie znam, dlatego nawet nie będę wchodził w tą sferę. Oceniam wyraz artystyczny, a dla mnie był on świetny. Bawiłaś się tym, co robisz, było ciebie wszędzie pełno. Czekam na kolejne twoje występy i tylko przyłóż się do nad tą cholerną techniką, bo nie chcę, abyś odpadła!

Marcin: Chyba nikt by tego nie chciał. Trochę boję się tych ocen, no ale jak trzeba, to trzeba..

Mateusz Polit: Maga coś tam zatańczył, a dałem mu dwa, więc tobie niestety muszę dać 1
Ania Wyszkoni: Liczę na coś więcej 6
Kamila Kajak: Energia cię uratowała... 3
Artur Chamski: Całuski dla ciebie, 8
Suma: 18

Marcin: No i tutaj będą potrzebne głosy widzów. Jeżeli nie chcecie, aby Maja i Kamil odpadli już po pierwszym odcinku, głosujcie na numer 3! Przed nami kolejna para, która szykuje się już do występu. Są to Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!

Lektor: Filip Bobek. Aktor, który zdobył uznanie nie tylko u kobiet rolą Marka Dobrzyńskiego w ,,BrzydUli''.
Filip: Trochę ryzykuję, ale co tam - kto nie ryzykuje, ten nie pije szampana! Trafiła mi się świetna partnerka, więc jestem pewien, że w pierwszym odcinku już troszeczkę pokażę swoich umiejętności tanecznych.
Lektor: Tą partnerką jest Blanka Winiarska.
Blanka: Nie ukrywam, że to właśnie najbardziej chciałam mieć Filipa w swoich ramionach, ponieważ widziałam w nim mały zalążek talentu. No i się nie myliłam, pierwsze treningi idą wręcz perfekcyjnie.

Walca angielskiego zatańczy para numer 3
Filip Bobek & Blanka Winiarska

Małgorzata: Ale ładny utwór.. I ma się rozumieć taniec. Kamilo, poproszę o twoją ocenę.

Kamila: Filipie, jak ty się nam rozkręciłeś! Fajnie! Pierwsza część bardzo dobra, na piątkę z plusem w skali szkolnej, gdy doszły akcje unoszenia to pojawiły się małe zgrzyty, ale to jest dopiero początek i przymykam na to oko. Ogólnie mogę cię pochwalić, bo wykonałeś kawał dobrej roboty.
Artur: I mi się również bardzo podobało. Tańczyliście z taką lekkością, gracją, że aż chciało się na was patrzeć. Szkoda, że trwało to tylko półtorej minuty, bo z tego powodu mam lekki niedosyt. <śmiech>.

Małgorzata: Oj tam, wszystkiego nie można pokazać w pierwszym tańcu, prawda? Zapraszam do zapoznania się z punktami.

Mateusz Polit: Nareszcie taniec, na który można było patrzeć 7
Ania Wyszkoni: Dziesiątki nie dam, ale 9 jak najbardziej.
Kamila Kajak: 8
Artur Chamski: Ten niedosyt... 8
Suma: 32

Małgorzata: Super, trzydziestka przekroczona. Ale nawet takie wysokie oceny nie gwarantują tej parze awansu do kolejnego odcinka. Muszą być również głosy widzów. Pamiętajcie, numerek 4! Zbliżamy się do krótkiej przerwy, ale nie odchodźcie za daleko, bo zaraz po niej na parkiet wyjdą Katarzyna Dowbor i Janek Kliment. Jesteście ciekawi, jak wyjdzie im quickstep? Zapraszamy na przerwie!

                                        Reklama

Marcin: I już jesteśmy po. Prawda, że szybko zleciało? Teraz czas na najstarszą, ale na pewno nie najsłabszą uczestniczkę programu. Mowa oczywiście o Katarzynie Dowbor i jej partnerze Janie Klimencie!

Lektor: Katarzyna Dowbor. Jedna z najpopularniejszych polskich dziennikarek, od roku pomaga ludziom, remontując im domy.
Katarzyna: Przyszłam do tego programu, bo chcę udowodnić, że taniec nie jest tylko zarezerwowany dla młodych osób. Osoby po pięćdziesiątce również mogą podjąć się tego wyzwania.
Lektor: Partnerem Kasi w ,,Dancing Stars'' został Jan Kliment.
Jan: Ja z Kaśką mamy podobne poczucie humoru i spojrzenie na świat. Świetnie nam się współpracuje, przeczuwam, że będziemy się przyjaźnić również poza programem. To wspaniała osoba!

Quickstepa zatańczy para numer 5
Katarzyna Dowbor & Jan Kliment

Marcin: Kasia wysportowana, więc nawet zadyszki większej nie ma. Aniu, co powiesz na temat tego tańca?

Ania: Na sam początek chciałabym pogratulować ci Kasiu, ponieważ to nie lada odwaga stanąć tutaj na parkiecie i tak żwawo kicać. W twoim wykonaniu wyszło to perfekcyjnie. Miałam wrażenie, że w ogóle się nie zmęczyłaś, początek tańca i koniec był wykonywany w takim samym tempie, za co należą ci się wielkie brawa.
Mateusz: Ten program to jedno wielkie zaskoczenie. Prawda jest taka Katarzyno, że tańczysz lepiej, niż ci młodzi w naszym programie, co dla nich powinno być lekkim wstydem. Byłaś bardzo skupiona i to poskutkowało dosyć dobrym quickstepem. Może choreografia nie należała do najtrudniejszych, ale nawet nie oto chodzi. Wykonałaś poprawnie wszystkie kicki, kolanka pięknie wyprostowane, no pięknie! A do tego jeszcze wasz urok osobisty sprawił, że bardzo miło się na was patrzało. 

Marcin: Szykują się znowu super oceny. 

Mateusz Polit: W pełni zasłużone 8
Ania Wyszkoni: Oczko wyżej, 9
Kamila Kajak: Ja jednak widziałam kilka poważnych błędów, więc 5
Artur Chamski: I Love You! 9
Suma: 31

Marcin: Widzicie tą radość! Jest ona w pełni uzasadniona, w końcu 31 punktów za pierwszy taniec to jest coś. Fajnie by było, gdyby jeszcze włączyli się telewidzowie, przypominam, że cyferka Kasi i Janka to 5. A już teraz zapraszam państwa na rumbę w wykonaniu Aleksego Komorowskiego i Bianki Żubrowskiej!

Lektor: Aleksy Komorowski. Kolejny aktor, który reprezentuje w programie młode pokolenie. Jego debiut na szklanym ekranie to rola Pawła Mazura we ,,Wszystko przed nami''. Teraz zachwyca w komedii romantycznej ,,Dzień Dobry, Kocham Cię!''.
Aleksy: Sam się sobie dziwię, że jestem tu, gdzie jestem, bo ogólnie to jestem osobą, która raczej ucieka od tańca. Jednak Basia Kurdej-Szatan postawiła takie argumenty, abym jednak wystąpił, że nie miałem wyboru. Pozdrawiam Cię, jak się skompromituję, to przez ciebie! <śmiech>
Lektor: O to, ażeby Aleksy się nie skompromitował na pewno dopilnuje Bianka Żubrowska.
Bianka: Uważam, że Aleksy wyolbrzymia, ponieważ wcale nie jest taki zły w tym tańcu. Rumba, którą trenujemy w tym tygodniu wychodzi mu nadzwyczaj dobrze.

Rumbę zatańczy para numer 6
Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska

Małgorzata: Ładnie razem wyglądacie, co na to Kamila?

Kamila: Kamila na to, że mamy bardzo wysoki poziom odcinka! Nie spodziewałam się, że już na samym początku będę tak często komplementować naszych debiutantów. Jednak to jest kolejna okazja, aby to uczynić. Rumbę nazywamy tańcem namiętności no i tą namiętność było u was widać, nawet bardzo. Poza tym oczywiście zwróciłam uwagę na figury, które prawie w stu procentach były wykonane w miarę poprawnie.A to oznacza, że mam przygotowaną tabliczkę z wysoką punktacją i nie zawaham się jej użyć!
Artur: A ja wam nawet troszkę zazdroszczę... Rumba jest jednym z moich ulubionych tańców i uważam, że pokazałeś Aleksy wszystko, na co cię stać. Stworzyliście niesamowity klimat i, powtórzę się, szkoda, że było to tylko półtorej minuty...

Małgorzata: Ale mam nadzieję, że przez to nie obniżysz ocen...

Mateusz Polit: No, no ... 8
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: 8
Artur Chamski: Bardzo mocna 9
Suma: 34

Małgorzata: I takim sposobem wyszliście na prowadzenie! Bardzo wam gratuluję. Na pewno widzom również się podobał ten taniec, więc zachęcam do głosowania na numer 6. Na ten moment czekała większość, tak przypuszczam. Już teraz na parkiecie Agnieszka Chylińska i Rafał Maserak!

Lektor: Agnieszka Chylińska. Zadziorna, niepokorna, zaskakująca. Była wokalista O.N.A., od sześciu lat komentuje uczestników w ,,Mam Talent''.
Agnieszka: Zawsze to ja oceniałam, a teraz to ktoś oceniać będzie mnie. Na pewno z czasem to zaakceptuję, jednak jak spłynie na mnie fala krytyki i to już na samym początku, to na pewno nie będę zadowolona i może polać się krew. <śmiech>.
Lektor: Do Agnieszki pasuje tylko jedna osoba. Oczywiście Rafał Maserak!
Rafał:  Agnieszka lubi czasem na treningach postawić na swoim, wkurza mnie to, bo to zawsze ja w parze jestem górą, no ale cóż... Agnieszki już nikt ani nic nie zmieni. <uśmiech>.

Pasodoble zatańczy para numer 7
Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak

Marcin: No to co, spytajmy jurorów, co i jak. Ania Wyszkoni.

Ania: Ja nie mogę, cały czas, jak tańczyliście, to się śmiałam! Nie wiem dlaczego, ale po prostu nie mogłam się powstrzymać. Agnieszko, był luz, może i aż za, lecz co tam. To jest program rozrywkowy, a nie turniej tańca, więc można sobie pozwolić na więcej. Mimo wszystko apeluję jednak, żebyś za tydzień bardziej się skupiła, na tym co robisz, bo wiesz. My z Arturem praktycznie zawsze wystawiamy wysokie oceny, ale pozostali... Boję się, żeby ta krew się nie polała!
Mateusz: Już się polała, bo to, co ja zobaczyłem... Żarty żartami, myślę, że specjalnie dodaliście do występu trochę komizmu, ale dla mnie było to o wiele za dużo. Sylwetka kompletnie poleciała, a jak to zawali, to reszta również jest do kitu. Przykro mi.

Marcin: Niepewnym okiem popatrzmy na tabliczki jurorów.

Mateusz Polit: No nie wiem.. Muszę chyba dać 2
Ania Wyszkoni: Tylko 6
Kamila Kajak: Liczę na poprawę, bo dzisiaj tylko 3
Artur Chamski: 7
Suma: 18

Marcin: Ajajaj, to nie miało tak wyglądać. Niestety, ale bez głosów widzów to się nie obejdzie. Szybciutko chwytami komórki i wystukujemy cyferkę 7. Kolejny uczestnik w muzyce czuje się jak ryba w wodzie. Ale jak będzie ze śpiewaniem? DJ Adamus i Katarzyna Krupa!

Lektor: Adam Jaworski, bardziej znany jako DJ Adamus. Producent muzyczny, a od niedawna juror w ,,Twoja Twarz Brzmi Znajomo''.
Adam: Muzyka z tańcem się łączy, więc pomyślałem, że to niezły pomysł wystąpić w ,,Dancing Stars''. Nigdy wcześniej nie dostałem podobnej propozycji, dlatego postanowiłem skorzystać z okazji, która mi się teraz nadarzyła. Drugiej takiej już może nigdy nie być.
Lektor: Katarzyna Krupa na pewno będzie starała się, aby Adam doszedł aż do finału.
Katarzyna: Z Adamem jest bardzo różnie, raz ma lepsze dni, raz gorsze. Jednak po treningach wnioskuję, że bardziej leżą mu tańce standardowe, co dla mnie jest niemałym zaskoczeniem.

Cha-chę zatańczy para numer 8
DJ Adamus & Katarzyna Krupa

Małgorzata: Nie ma na co czekać, pytamy jurorów. Kamila Kajak.

Kamila: Adamie, masz do czynienia z muzyką na co dzień, więc myślałam, że będziesz tańczył w rytmie, a tutaj właśnie to było twoją największą porażką! Przykro mi, ale praktycznie cała cha-cha była poza rytmem, jedynie początek był w miarę dobry. Zasmuciło mnie również to, że nie były poprawnie zatańczone lock stepy i chasse. No i te nieszczęsne stópki...
Ania: Kamila trochę wyolbrzymia, mi się podobał charakter tego tańca. Tańczyliście bez zbędnego spięcia, a Adam sprawiał wrażenie, jakby na tanecznym parkiecie był od lat. Fajnie się was oglądało, jesteście sympatyczną parą. 

Małgorzata: Czy równie sympatyczne będą noty? Mam taką nadzieję.

Mateusz Polit: Mogło być lepiej, 5
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: 4
Artur Chamski: Troszkę naciągane, ale 8
Suma: 25

Małgorzata: Nie jest tragicznie, 25 punktów. Jednak głosy fanów tej pary na pewno się przydadzą, treść esemesa, aby oddać głos na Adama i Kasię, to 8. Teraz nadszedł czas na naprawdę krótką przerwę, wracamy zaraz po niej! A zapewniam, że warto czekać, bo zaraz po niej wystąpi Adrianna Fijał i Stefano Terraziino. 

Reklama

Małgorzata: No proszę i już jesteśmy razem. Przerwa szybko zleciała, a w tym momencie do foxtrota szykuje się już Adrianna Fijał i Stefano Terrazzino, nie dajmy im dłużej czekać!

Lektor: Adrianna Fijał. Wszechstronna osoba. Gra, śpiewa, zna się na modzie. Teraz będzie tańczyć!
Adrianna: Przyszłam do tego programu, bo chcę nabrać nowego doświadczenia. Oczywiście, będzie towarzyszyła w tym nutka rywalizacji, ale ja myślę, że to nie wygrana jest najważniejsza.
Lektor: Partnerem Ady będzie Stefano Terrazzino.
Stefano: Kurcze, Ada jest naprawdę utalentowaną osobą! Na pierwszy taniec mamy foxtrota, prawdziwego kilera wśród tańców, a ona sobie z nim radzi całkiem nieźle! Myślę, że jak się jeszcze bardziej przyłoży, to może nieźle namieszać w programie.

Foxtrota zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Marcin: Czy ten taniec był dla was kilerem? Ja uważam, że nie. A jakiego zdania jest Mateusz?

Mateusz: No patrzę i oczom nie wierzę! Chwilami miałem wrażenie, że patrzę na zawodową parę! Nie wiem, co ty Ado brałaś, że tak świetnie zatańczyłaś, ale mniejsza o to, bierz to przed każdym występem, a finał masz murowany.Przepiękne akcje foxtrotowe, tak gdzie miało być od pięty, było od pięty, noż kurde! Za dużo tutaj słodzę!
Artur: I takim oto sposobem mam już faworytkę! Może nie powinienem tego mówić na głos, ale co tam. Jak ktoś mi się szczerze podoba, to o tym mówię otwarcie. Z tego co wiem, foxtrot jest praktycznie najtrudniejszym tańcem towarzyskim, a ty sobie z nim poradziłaś, więc o pozostałe to się nawet nie martwię.

Marcin: Same dziesiątki będą! Na pewno!

Mateusz Polit: Nie wierzę, że to robię, ale ... 10!
Ania Wyszkoni:  U mnie nie będzie tak pięknie, 9
Kamila Kajak: Anka niżej od Matiego? Do czego to doszło! 8
Artur Chamski: W sumie nie chciałem dawać dziesiątek dzisiaj, lecz po tym występie muszę 10!
Suma: 37

Marcin: Rekord tego odcinka! 37 punktów! Oj, ciężko będzie przebić ten wynik, naprawdę ciężko! Nagrodźmy tą parę jeszcze masą esemesów. Numerek 9, warto zapamiętać! A teraz przyszedł czas na drugiego dzisiejszego wieczoru jive'a, tym razem w wykonaniu Łukasza Piszczka i Anety Piotrowskiej!

Lektor: Łukasz Piszczek. Jeden z najpopularniejszych polskich piłkarzy, obecnie związany z Borussią Dortmund.
Łukasz: Cieszę się, że będę mógł się wykazać z innej strony. Na pewno taniec nie jest łatwą dyscypliną, ale podjąłem się tego zadania, ponieważ lubię wyzwania, nawet te najtrudniejsze.
Lektor: Podczas trwania programu Łukaszem opiekowała się będzie Aneta Piotrowska.
Aneta: Być trenerką Łukasza to dla mnie wielkie wyzwanie. Na pierwszych treningach zdawał się być dosyć sztywny i jego taniec to bardziej przypominał nieporadny chód. Ale z dnia na dzień jest coraz lepiej, Łukasz chce się uczyć, co jest wielkim plusem.

Jive'a zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Małgorzata: Myślę, że Kamila byłaby chętna opowiedzieć coś o tym występie.

Kamila: Coś ten jive naszym gwiazdom nie wychodzi. Łukaszu, jak na ten taniec to byłeś zbyt statyczny, w tym przypadku trzeba mieć energię, power! Niestety tobie tego zabrakło. Poza tym pojawiło się zaskakująco dużo błędów technicznych. Ale nie załamuj się, ćwicz dalej, może kolejny styl taneczny ci bardziej przypadnie do gustu.
Ania: Mam takie samo wrażenie, jak Kamila. Jak ja jive, to było troszkę za statycznie! Bardzo często też gubiłeś rytm, to ja nawet zauważyłam. Aneta chciała poratować tą tragiczną sytuację, ale chyba średnio się udało...

Małgorzata: Trzymam kciuki, aby były w miarę dobre oceny.

Mateusz Polit: Mimo wszystko ten jive był lepszy od jive'a Mai. 5
Ania Wyszkoni: Przykro mi, ale tylko 6
Kamila Kajak: 4
Artur Chamski: A ja dam 8, o!
Suma: 23

Małgorzata: 23 punkty, teraz przydadzą się głosy telewidzów. Pamiętajcie, numerek 10! Teraz serdecznie zapraszam na występ 11 pary, Agnieszki Popielewicz i Sławka Turskiego.

Lektor: Agnieszka Popielewicz. Znana wszystkim prezenterka i dziennikarka telewizyjna, od lat związana z Polsatem.
Agnieszka: Jestem podekscytowana i już nie mogę doczekać się pierwszego odcinka. Na sam początek przypadł mi walc wiedeński, jeden z moich ulubionych tańców. 
Lektor: Sławek Turski, partner Agnieszki, chwali ją i chwali...
Sławomir: Bardzo dobrze się dogaduję z Agą, jest pozytywnie zakręconą osobą, podobnie jak ja <śmiech>. Treningi z nią to czysta przyjemność.

Walca wiedeńskiego zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz i Sławomir Turski

Marcin: Arturze, poproszę cię o ocenę.

Artur: Na wstępie chciałbym zwrócić uwagę na przepiękną interpretację piosenki przez naszą znakomitą orkiestrę. Wykonaliście kawał dobrej roboty! Agnieszka również dała radę, przynajmniej od strony artystycznej. Byliście razem bardzo eleganccy, a ten taniec zdecydowanie tego wymaga. 
Mateusz: Walc wiedeński jest jednym z najłatwiejszych tańców, ale niestety Agnieszka sobie z nim nie poradziła. Najbardziej rażący błąd to oczywiście stawianie kroków na paluszkach, jak ja to widzę, to już mam ochotę jedynkę na wstępie wystawić. No ale nie będzie aż tak źle, trochę się podratowałaś płynnością ruchów. 

Marcin: Mateusz dzisiaj naprawdę surowy. Przekonajmy się, czy tylko on.

Mateusz Polit: Jedynki nie będzie, ale więcej niż 3 dać nie mogę.
Ania Wyszkoni: 7
Kamila Kajak: A mi właśnie tej płynności trochę zabrakło. 5
Artur Chamski: Średnio, 7
 Suma: 22

Marcin: Przykro mi, jeden z gorszych wyników, ale to nie jest powód do zamartwiania się. Jeżeli zagłosują widzowie, to na pewno przejdziecie dalej. 11, dobrze zapamiętajcie ten numer! Jak to szybko zleciało, niewiarygodne, ale przed nami już ostatnia para wieczoru. Ale za to jaka! Jospeh Seeletso i Janja Lesar!

Lektor: Jospeh Seeletso. Pochodzi z Bostwany, ale od kilku lat mieszka w Polsce. Zakochał się w tym kraju, a także w .. kobiecie, która również jest Polką.
Jospeh: Gotować coś tam umiem, ale tańczyć? To się okaże już niebawem na pierwszym live. 
Lektor: Jak Janja Lesar ocenia Josepha? Jest to materiał na tancerza?
Janja: Nie ukrywam, myślałam, że będę miała z Józkiem wiele problemów, ale o dziwo nawet sobie radzi. Stawia już poprawnie kroki, a to dla niego jest już sukces. Naszym pierwszym tańcem będzie quickstep, Józek mówi, że zatańczy go perfekcyjnie, zobaczymy, co z tej obietnicy wyjdzie <śmiech>

Quickstepa zatańczy para numer 12
Joseph Seeletso & Janja Lesar

Małgorzata: Cóż za skoczna muzyka. Aniu, jak skomentujesz występ naszej pary?

Ania: Kolejny mega zwariowany występ, buźka sama się uśmiechała. Nie wiem, jak tańczyliście technicznie, lecz mogę z pełną odpowiedzialnością rzecz, że był to najlepszy występ pod względem artystycznym, scenicznym. Czerpaliście garściami energię, która była dana w tym tańcu. Tak dalej!
Mateusz: A ja niestety będę tylko krytykował. Sorry, ale to był bardzo słaby taniec. Przez cały czas wieszałeś się na Janji, tak, że ja do teraz jestem w szoku, że się obaj nie wywaliliście na tym parkiecie. Kroki stawiałeś tak jak ci się podoba, nie byłeś nic skupiony i przez to wyszedł taki kisiel..

Małgorzata: Eee tam, nie było tak źle, ja to mogę zatwierdzić. No nic, musimy spojrzeć na ostatnie dzisiaj oceny.

Mateusz Polit: Myślałem, że już nie będę zmuszony wystawić tej noty. A jednak 1
Ania Wyszkoni: Uwaga, uwaga, 9!
Kamila Kajak: 2
Artur Chamski: Miło się na was patrzało, 8
Suma: 20

Małgorzata: Ale to jury podzielone... Chyba takiej sytuacji u nas jeszcze nie było. Słuchajcie, na tą parę macie najmniej czasu na głosowanie, więc czym prędzej łapcie za telefony i wystukajcie numer 12! Marcinie, oddaję ci głos.

Marcin: Dziękuję. Drodzy państwo, zakończyliśmy już wszystkie występy konkursowe. Cała 12 par się nam zaprezentowała, warto więc sobie to wszystko podsumować jak ocenili jurorzy poszczególne pary. W tym celu przygotowaliśmy tabelkę. Proszę o jej wyświetlenie.

Marcin: Na pierwszym miejscu z bardzo wysokim wynikiem uplasowali się Adrianna & Stefano, wielkie brawa! Zaraz za nimi Aleksy & Bianka, a podium zamykają Filip & Blanka. Najbardziej zagrożone pary to na razie Agnieszka & Rafał i Maja & Kamil, lecz pamiętajcie, że wy swoimi głosami tą tabelkę możecie przewrócić do góry nogami. Na głosowanie macie czas jeszcze 12 minut, spotykamy się po przerwie!
Reklama

Przed państwem gość specjalny

Małgorzata: Tak jak obiecaliśmy, Hozier ponownie na naszej scenie! Witamy po przerwie!
Marcin: Na początku odcinka zaśpiewał swój największy przebój, a teraz najnowszy. Jestem pewien, że również okaże się sukcesem.
Małgorzata: Też mam taką nadzieję. 
Marcin: Niestety, lecz dla jeden pary pierwszy odcinek nie zakończy się sukcesem. 
Małgorzata: Przypominam, że dwa duety, które uzyskały łącznie najmniej punktów jurorów i głosów widzów staną w strefie Dance Off. Następnie sędziowie będą oddalili głos na lepszą parę i takim sposobem poznamy zwycięzcę i przegranego dogrywki. W przypadku, gdy będzie remis w głosach jurorów, o wyniku decydują tylko głosy widzów. 
Marcin: Słyszę w słuchawce, że już możemy zaczynać ogłaszać wyniki. Na decyzję widzów czeka 12 wspaniałych par: Maja & Michał, Mateusz & Paulina, Maja & Kamil, Filip & Blanka, Katarzyna & Jan, Aleksy & Bianka, Agnieszka & Rafał, Adam & Katarzyna, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta, Agnieszka & Sławomir oraz Jospeh & Janja.

Małgorzata: Pierwszy odcinek, pierwsze eliminacje... Szkoda, jakby ktoś musiał się z nami pożegnać już po samym starcie. 
Marcin: Ja chcę to powiedzieć Gosiu, ja! 
Małgorzata: Dobra, mów <uśmiech>.
Marcin: Wszyscy przechodzicie do drugiego odcinka! Dzisiaj nikt nie odpada!
Małgorzata: Mam nadzieję, że niespodzianka się udała!
Marcin: Sądząc po reakcji par, to na pewno!
Małgorzata: My o tym, że każdy przechodzi, wiedzieliśmy już od początku, ale chcieliśmy troszkę was postraszyć.
Marcin: Ale spokojnie i punkty, które przyznali jurorzy, a także wszystkie głosy telewidzów przechodzą oczywiście na drugi odcinek. 
Małgorzata: Dokładnie, dlatego nic z dzisiejszego epizodu nie pójdzie na zmarnowanie.
Marcin: Zobacz ich radość! Niestety, ale już za tydzień naprawdę ktoś odpadnie, nie będzie taryfy ulgowej.
Małgorzata: Do zobaczenia za siedem dni, mamy nadzieję, że będziecie z nami!
Marcin: Dobranoc!
Małgorzata: Pa, pa!

5 komentarzy:

  1. No i rozpoczął się kolejny dobry, ciekawy program ;) Odcinek bardzo mi się podobał, ponieważ coś w nim było co mnie zaciekawiło hehe. Nie to nie Maga! hehe! Muzyka, uważam że jest bardzo fajna :) Moim faworytom w tym odcinku poszło fatalnie. Prawie wszyscy na dnie tabeli :P Oby to tylko początek był słabszy :) Czekam na kolejny odcinek i głosuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaczęło się niesamowicie! Świetny pomysł, aby każda para tańczyła co innego, przez co było różnorodnie. Muzyka genialna, szczególnie do jive'a Mai i samby Mai :) Niektórzy już zabłysnęli w pierwszym odcinku, w tym moja faworytka Ada, świetnie jej poszedł najtrudniejszy taniec w odcinku. Pozostali mocni faworyci niestety zatańczyli słabo. Trzymałam kciuki do ostatniej chwili, a tu nagle wszyscy przechodzą dalej ;D Dobry pomysł, jeszcze pogłosuję i mam nadzieję że do 3 odcinka dostaną się wszyscy moi faworyci. Emocje były ogromne, już się nie mogę doczekać tego, co będzie się działo za tydzień, czekam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęło się naprawdę dobrze, jak na twój pierwszy taneczny program :) Fajnie, że każda para zatańczyła coś innego, a wiele piosenek do tańców były naprawdę świetne. No i gość specjalny znakomity, aż przerwałem czytanie ;) Myślę, że poziom i tak był dość wysoki, aczkolwiek pojawiły się jedynki, a to oznacza, że nie wszyscy wzięli sobie treningi na poważnie. Moi faworyci znajdowali się w różnych miejscach tabeli, ale na szczęście nikt nie odpadł. Fajnie, że wszystkie punkty liczą się w kolejnym odcinku, nic się nie zmarnuje ;) Czekam na drugi odcinek, chociaż domyślam się kto może odpaść. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet nie wiesz jak fajnie się to czyta :D Gwiazdy nieopatrzone, muzyka genialna. ALE GOŚĆ SPECJALNY POBIŁ WSZYSTKO <3 HOZIER JEST MOIM MISTRZEM <3 Moi faworyci rozrzuceni po całej tabeli, mam nadzieję, że w kolejnym odcinku pójdzie niektórym lepiej, ale najważniejsze, że Ada pierwsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mogłem sobie przewertować jeszcze raz ten odcinek, tak bardzo mi się spodobał, w ogóle wróżę programowi ogromny sukces, jest wspaniały! Wiele niespodzianek w programie, ujawnione zostały talenty taneczne! Fajnie, że Ada triumfuje, choć mogłaby z innym tancerzem zatańczyć, Stefano po ostatniej edycji DWTS mi się przejadł. :D Dużo różnych tańców, świetna muzyka, były zaskoczenia zarówno negatywne jak i pozytywne. Będzie trzeba trochę moich faworytów ratować, o naprawdę cienko przędą i może to się odbić im niebawem... Czekam na kolejny odcinek, będę oczywiście głosował! No a premierę programu oceniam na szóstkę z plusem w skali szkolnej! :D

    OdpowiedzUsuń