piątek, 23 stycznia 2015

Odcinek 3

Lektor: Tydzień temu po raz pierwszy musieliśmy pożegnać się z jedną z par. Według jurorów i widzów najsłabszymi gwiazdami w dwóch ostatnich odcinkach byli: Maja Bohosiewicz razem z Kamilem Kuroczkiem oraz Joseph Seeletso i Janja Lesar. I to oni musieli zmierzyć się w strefie Dance-Off. Jurorzy dali jeszcze jedną szansę Mai i Kamilowi i tym samym Joseph Seeletso i Janja Lesar musieli opuścić program. Ich spotkamy dopiero w finałowym odcinku. Już dzisiaj najlepsza jedenastka edycji. Każda para zatańczy inny taniec. Kto będzie musiał podzielić los Josepha? Dowiemy się tego niebawem!

Przed państwem gość specjalny

Małgorzata: Uhuhu, ale się działo!
Marcin: Dziękujemy za wspaniały występ, ale to jeszcze nie koniec, z duetem Donatan i Cleo spotkamy się jeszcze pod koniec odcinka.
Małgorzata: Już się nie mogę doczekać! 
Marcin: Witamy wszystkich w trzecim odcinku programu ,,Dancing Stars''.
Małgorzata: I zapraszamy na kolejną dawkę niezłych emocji. W poprzednim epizodzie jedna para, najsłabsza według jurorów i widzów, musiała pożegnać się z marzeniami o zwycięstwie.
Marcin: Padło niestety na Josepha Seeletso & Janję Lesar. 
Małgorzata: Dzisiaj również nie będzie taryfy ulgowej i którejś gwieździe znowu będziemy musieli powiedzieć ,,do widzenia''.
Marcin: Nie jest to miła sprawa, ale jak trzeba, to trzeba...
Małgorzata: Zaprośmy na parkiet bohaterów naszego programu. Oto jedenastka par pierwszej edycji show ,,Dancing Stars''!

Para numer 1 to aktorka Maja Hirsch i jej partner Michał Stukan!
Para numer to model Mateusz Maga i jego partnerka Paulina Biernat!
Para numer to aktorka Maja Bohosiewicz i jej partner Kamil Kuroczko!
Para numer to aktor Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para numer 5 to dziennikarka i prezenterka tv Katarzyna Dowbor i jej partner Jan Kliment!
Para numer 6 to aktor Aleksy Komorowski i jego partnerka Bianka Żubrowska!
Para numer 7 to piosenkarka Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para numer 8 to producent muzyczny DJ Adamus i jego partnerka Katarzyna Krupa!
Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Marcin: Pozostali do przedstawienia jeszcze jurorzy. Oto najbardziej sprawiedliwa czwórka: Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak i Artur Chamski!
Małgorzata: To właśnie oni w strefie Dance-Off zadecydują, komu dać jeszcze jedną szansę, a kto odpadnie.
Marcin: Czas na pierwszą parę, ale to dopiero po przerwie. Zaraz po niej wystąpią Filip Bobek & Blanka Winiarska, nie możecie tego przegapić!

Reklama

Małgorzata: Tak, to już! Przerwa się skończyła, a już teraz zapraszam na parkiet pierwszą parę odcinka - Filipa Bobka & Blankę Winiarską!

Filip: Niektórzy mnie pytają, dlaczego zgodziłem się wziąć udział w tym programie. Zawsze raczej byłem przeciwny takim przedsięwzięciom, a teraz już od kilku tygodni praktycznie całe dnie spędzam na sali treningowej. Odpowiedź jest bardzo prosta. Ostatnio mam więcej chwili wolnego, nie gram tak dużo, dlatego mogę sobie pozwolić na tańczenie. Jeszcze kilka lat temu było to praktycznie niemożliwe, ponieważ od świtu do nocy byłem na planach filmowych.

Tango zatańczy para numer 4
Filip Bobek & Blanka Winiarska

Małgorzata: Oceny zaczniemy od Mateusza, jak ci się podobało?

Mateusz: A jednak ta tygodniowa wpadka była tylko jednorazowa. O wiele lepiej wychodzi ci standard, dowody można było ujrzeć przed poprzednie półtorej minuty. Genialnie wprowadziliście nas w klimat tanga, Filip czuł się z nim jak ryba w wodzie. Oczywiście było kilka małych potyczek, ale powiedzmy sobie szczerze, że jak na trzeci odcinek, to wasze wykonanie było bardzo, ale to bardzo dobre. 
Ania: Mi się podobają każde wasze tańce, tak jak powiedział Mateusz, wprowadzacie nas niesamowity klimat, typowy dla danego stylu tanecznego. Jedyne do czego bym się mogła przyczepić, to do tego, że Paulinka chyba zbyt dominowała, ale może to tylko moje takie złudzenie.

Małgorzata: Szykują się fajne ocenki, popatrzmy na nie.

Mateusz Polit: 8
Ania Wyszkoni: Ja również daję 8
Kamila Kajak: No jacy my zgodni 8
Artur Chamski: Jak wszyscy, to ja też! 8
Suma: 32

Małgorzata: Takiego zgodnego jury to chyba jeszcze nie mieliśmy. Ta zgodność wyszła na 32 punkty, więc powinniście być z siebie bardzo zadowoleni. A czy widzom również podobało się wykonanie Filipa i Blanki? Jeżeli tak, to szybciutko oddajcie głosy na numer 4! Jesteście ciekawi, jak Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski poradzą sobie w quickstepie? Przekonajmy się!

Agnieszka: Ostatnio w moim życiu dzieje się naprawdę wiele. Nie zawsze są to dobre wydarzenia. Od kilku tygodni jestem bohaterką portali plotkarskich, wszyscy rozpisują się na temat mojego rozwoju i rzekomego nowego związku. Praktycznie co dzień dzwoni telefon i rodzina wypytuje się mnie, czy to, co wyczytali jest prawdą. Ten cały szum jest dla mnie uciążliwy, ponieważ przez to nie mam ani troszkę prywatności. Treningi do programu dają mi pewne odprężenie od tego szumu, tam mogę się zamknąć drzwi i jestem pewna, że nikt mnie nie będzie pytał o to, czy plotki są prawdziwe.

Quickstepa zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Marcin: Przechodzimy do opinii sędziów, Kamila Kajak rozpocznie.

Kamila: Z tygodnia na tydzień widać postępy. Są to bardzo małe postępy, lecz grunt, że się rozwijasz. W tym quickstepie było kilka kompletnie niepotrzebnych akcji ściągniętych od teledysku, no ale rozumiem, że ty Agnieszko nie miałaś na to większego wpływu. Podobała mi się natomiast praca twoich stóp, mieliście troszkę problem z figurami, one tutaj nie wyszły, ale mam nadzieję, że poprawicie ten aspekt w kolejnych odcinkach.
Artur: Nadchodzi historyczna chwila, ponieważ po raz pierwszy chyba kogoś skrytykuję. Mnie ten taniec nie przekonał, przykro mi. Czułem twoje zmęczenie Agnieszko już po 1/3 tańca, kolejna część dla mnie była kompletnie nieinteresująca. Jestem na nie.

Marcin: No i dostało ci się Artur, widownia cię wybuczała <śmiech>. Poproszę o oceny.

Mateusz Polit: Tylko że Artur ma rację... 4
Ania Wyszkoni: 7
Kamila Kajak: Tydzień temu dałam 6, dzisiaj było lepiej, więc 7
Artur Chamski: 6
Suma: 24

Marcin: 24 punkty, mogło być lepiej. Teraz wszystko w rękach telewidzów, bo jeżeli będziecie na tą parę wysyłać wielkie ilości esenesów, to ona na pewno nie znajdzie się z strefie Dance-Off. Dlatego głosujcie na numer 11. A już teraz zapraszam na parę, która dla wielu już teraz jest faworytem do finału. Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino.

Adrianna: To jest trochę dziwne, jak ktoś po dwóch odcinkach nazywa cię faworytką programu. Ja do takich opinii podchodzę z dużym dystansem, ponieważ zawsze może trafić się słaby taniec i z faworytki mogę stać się osobą, która opuszcza program. Jednakże bardzo jest mi miło, że mam takie zaufanie u ludzi. Takie opinie podnoszą mnie na duchu, wiem, że wylewam te hektolitry potu nie bez przyczyny. 

Rumbę zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Małgorzata: Życzę powodzenia w ocenach, Kamila?

Kamila: Rumba jest tańcem romantycznym, intymnym i właśnie mi tego odrobinkę u was zbrakło. Nie czułam tego zbliżenia. Natomiast w sprawach technicznych nie mogę się do niczego zbytnio przyczepić, bo tańczysz bardzo dobrze, zresztą wiemy o tym już od początku.
Ania: A ja mam takie wrażenie, że w pierwszym odcinku powaliłaś nas wszystkich na kolana, no bo tak było, a tydzień temu i dzisiaj już troszeczkę osiadłaś na laurach. Ja wiem, że to jest na pewno złe odczucie, ale mówię to, co myślę. Ta rumba średnio mnie zainteresowała, liczyłem na o wiele lepszy występ.

Małgorzata: Kompletnie się nie zgadzam z jurorami. Poproszę o oceny.

Mateusz Polit: Technika jest niemalże perfekcyjna, więc 9
Ania Wyszkoni: 7
Kamila Kajak: 7
Artur Chamski: 8
Suma: 31

Małgorzata: Myślę, że te oceny nie są aż takie złe, ale głosów nigdy nie jest za dużo. Dlatego jeżeli chcecie ujrzeć Adę i Stefano w kolejnych epizodach, wysyłajcie esemesy o treści 9! Dziękuję za występ. Kolejna para zatańczy dla nas walca wiedeńskiego. A tą parą jest Katarzyna Dowbor & Jan Kliment!

Katarzyna: Od prawie dwóch lat pomagam rodzinom, które znalazły się w trudnej sytuacji finansowej. Dla nas zapewne ciepła woda to coś oczywistego, ale wiele rodzin nie ma nawet dostępu do takowej. Dlatego uważam, że ,,Nasz Nowy Dom'' jest potrzebny, ponieważ dzięki temu programowi spełniamy ludzkie marzenia. Rodziny nie proszą o jakieś wielkie domy, samoloty w pokojach... Oni po prostu chcą mieć ciepłą wodę, czy ocieplony dom.

Walca wiedeńskiego zatańczy para numer 5
Katarzyna Dowbor & Jan Kliment

Marcin: Co mają do powiedzenia jurorzy? Artur Chamski.

Artur: Ale się zapatrzałem w was.. Ta muzyka jeszcze bardziej wprowadziła mnie w nostalgiczny nastrój. Kurcze, bardzo mi się podobało, nie mam pojęcia, czy tańczyłaś poprawnie, czy zaczynałaś krok od pięty, czy od stóp, nie ukrywam, kompletnie mnie to nie obchodzi. Pod względem artystycznym powaliliście mnie na kolana i dziękuję wam za ten występ.
Mateusz: Brawa dla orkiestry, fajnie to zrobiliście. Niestety, lecz sam taniec już do tych perfekcyjnych nie należał. Zdarzało się kilka razy, gdy stawiałaś kroki od pięty, a to jest niedopuszczalne. Poza tym obroty w prawo wam nie wychodzą, te w lewo były lepsze.

Marcin: Niech sędziowie przygotują tabliczki z ocenami, zobaczmy, co tam się za nimi kryje.

Mateusz Polit: 5
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: Ja się wyłamię i dam 10. Muszę po prostu!
Suma: 29

Marcin: Kasia i Janek są zadowoleni z ocen i tak ma być! Na pewno będą jeszcze bardziej zadowoleni, gdy na nich zagłosujecie! Cyferka 5, warto zapamiętać. Wy możecie już odpocząć, a ja zaproszę państwa na krótką przerwę. A zaraz po niej swoje umiejętności zaprezentują Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska. Bądźcie z nami!

Reklama

Małgorzata: Dobry wieczór, jesteśmy już po reklamach. Zapraszam na swinga w wykonaniu pary numer 10 Łukasza Piszczka i Anety Piotrowskiej!

Łukasz: Pierwszy odcinek był małym falstartem, lecz w drugim już czułem się jak ryba w wodzie. Wiedziałem, co mnie czeka i mimo że tańczyliśmy jako pierwsi - nie czułem większego stresu. Uważam, że 31 punktów za walca wiedeńskiego to bardzo dużo i nie ukrywam, że dzięki tym notom dostałem chęci do dalszego działania. W tym tygodniu mamy do przygotowania swinga, ten taniec jeszcze nigdy nie wystąpił w programie, będziemy pierwsi. Jestem ciekawy, jak mi on pójdzie, trzymajcie za mnie i Anetkę kciuki!

Swinga zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Małgorzata: Podejdźcie tu do mnie bliżej, razem posłuchajmy, co mają do powiedzenia jurorzy. Hmm, zaczniemy może od Ani?

Ania: Ja uwielbiam na was patrzeć, bo bije od was taka naturalność. Widać, że tańczycie dla przyjemności, nic nie jest wymuszone. Dzięki temu o wiele lepiej odbiera się wasz wykon. Ogólnie uważam, że jesteście jedną z najbardziej utalentowanych par w programie, a dzisiaj tylko mnie umocniliście w tym zdaniu.
Kamila:  Fajnie się na was patrzało, to jest prawda. Niestety, mimo fajnego klimatu było kilka błędów technicznych, dlatego moja ocena nie będzie super wysoko. Po raz kolejny również mam wrażenie, że chcesz być gwiazdą na parkiecie i Anetę zostawiasz w tyle. No ale to może tylko takie moje odczucie.

Małgorzata: Zobaczmy, jakie zdobędziecie oceny.

Mateusz Polit: 6
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: Popracuj nad tym, o czym ci powiedziałam. 5
Artur Chamski: 7
Suma: 26

Małgorzata: 30-tka nie jest przekroczona, tak jak poprzednim razem, lecz i tak wasz wynik nie należy do najgorszych. Zapraszam do głosowania na Łukasza i Anetę, wpisując w treść esemesa 10. Przechodzimy do następnej pary. Tydzień temu zebrała, razem z Mają Hirsch , największą ilość punktów. Życzę im tego samo teraz. Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko!

Maja: Poprzednio wiele się działo. Mimo że razem zdobyliśmy najwięcej punktów od jurorów, to niestety w klasyfikacji ogólnej liczyły się również oceny w pierwszego odcinka, a jak tam wypadłam, to każdy pamiętam. Dlatego trafiłam razem z Kamilem do strefy Dance-Off. Jestem mega wdzięczna jurorom za to, że dali nam jeszcze jedną szansę, obiecuję, że was nie zawiodę! Całuski!

Paso Doble zatańczy para numer 3
Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko

Marcin: Ale się zrobiło drapieżnie! Mateuszu, podobało ci się?

Mateusz: No pewnie, Majka od poprzedniego tygodnia się stara, to widać. W tym tańcu świetnie się uzupełnialiście, każdy wiedział, co ma robić i w jakim konkretnie momencie. Maja nawet w pewnym momencie tak podporządkowała sobie Kamila, że on nie miał nic do powiedzenia <śmiech>. Niestety, lecz aspekt techniczny nie był już tak bardzo dobry. Bardzo duży problem sprawiało ci utrzymanie prawidłowej postawy ciała, gibałaś się czasami, jak nie wiem kto. To było najbardziej rażące.
Artur: Ja zwróciłem uwagę na te żywe, stanowcze ruchy wykonywane przez Maję, to oznacza, że czułaś się bardzo pewnie na parkiecie. Genialnie to wszystko wyglądało, od strony artystycznej nie mam ani jednego zarzutu.

Marcin: Może być ciekawie, poproszę o tabliczki z ocenami.

Mateusz Polit: Tak jak mówiłem, sylwetka leży! Dlatego mimo że odnalazłaś się w tym tańcu, to muszę dać 5.
Ania Wyszkoni: Bardziej wolałam was w tangu argentyńskim, ale tutaj również nie było tragicznie, 8.
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: W pełni zasłużone 9!
Suma: 28

Marcin: Sprawa jest następująca. Może para nie zebrała najmniejszą ilość punktów, lecz głosy widzów przydadzą się zawsze. Dlatego nie wahajcie się, tylko czym szybciej głosujcie na numer 3! Następna para coś nie jest ulubioną Mateusza Polita. A może dzisiaj zmieni zdanie i nareszcie ich pochwali? Mateusz Maga & Paulina Biernat!

Mateusz: To jakiś cud, że byłem bezpieczny w poprzednim odcinku. Gdy stałem w ostatniej trójce, byłem wręcz pewien, że to już koniec. Ale udało się ominąć strefę Dance-Off. W tym tygodniu mamy do zatańczenia jive'a, do bardzo fajnej piosenki Shakiry i Rihanny. Przygotowujemy łatwy układ choreograficzny, na tym etapie nie warto ryzykować. Żeby pokusić się o nieco trudniejszego, trzeba mieć doświadczenie, no i talent, a według jednego z jurorów kompletnie tego czynnika nie mam. Cóż, płakał nie będę, ważne, że moi fani są zawsze ze mną.

Jive'a zatańczy para numer 2
Mateusz Maga & Paulina Biernat

Małgorzata: Oczywiście nie mogę zacząć inaczej, Mateuszu? 

Mateusz: Gosiu, musisz mnie stawiać w takiej sytuacji? <śmiech>. Dobra, żarty żartami, trzeba jakoś ocenić te potyczki Mateusza. Ja myślę, że ty w ogóle powinieneś być w jury tego programu, ponieważ jak niektórzy kompletnie się nie znasz na tańcu, a ośmielają go oceniać i jeszcze stawiać dziesiątki za jakieś łajdactwa. Tak Aniu, to do ciebie. Paulino, współczuję, mam nadzieję, że szybko odpadniecie, bo po prostu Pauli mi jest strasznie szkoda, że musi wytrzymywać z takim sztywniakiem. 
Ania: Jesteś bezczelny! Może nie jestem zawodową tancerką, ale kto doszedł do finału? No właśnie, dlatego nie mów mi, że kompletnie się na tym nie znam. Mateuszu, Paulino, muszę być wobec was sprawiedliwa i nie ukrywam, że poprzedni pokaz bardziej mi się podobał. W tym czułam tremę, zakłopotanie z twojej strony, Mateuszu, nie wiem, może to jest spowodowane niemiłą atmosferą w studio...

Małgorzata: To przejdźmy szybko do ocen.

Mateusz Polit: 3 i odpadajcie.
Ania Wyszkoni: Trzymam kciuki za kolejne występy, dzisiaj 7
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: 6
Suma: 22

Małgorzata: Zdaje mi się, że jurorzy potraktowali was trochę za surowo. Ale to nie ja jestem tutaj od wydawania wyroków. Jedynie mam nadzieję, że widzowie spiszą się na medal i uratują was od strefy Dance-Off. Aby to zrobić, trzeba wysłać esemesa o treści 2. Zapraszam serdecznie na występ kolejnej pary - DJ'a Adamusa & Kasi Krupy.

Adam: Postanowiłem zaprosić Katarzynę do studia, w którym nagrywane są profesjonalnie piosenki. Oczywiście trzeba było skorzystać z okazji i Kaśka pokazała swoje wokalne możliwości. Myślę, że gdyby wystąpiła w programie o śpiewaniu, to miałaby duże szanse na sukces. Naprawdę wykonała kawał dobrej roboty. Szkoda tylko, że tak dobrze nie idzie mi w tańcu, ale jeszcze nie wszystko stracone, zostajemy po godzinach na sali treningowej, aby poprawić i wyeliminować błędy.

Foxtrota zatańczy para numer 8
DJ Adamus & Katarzyna Krupa

Marcin: Życzę powodzenia w ocenach, Arturze?

Artur: Foxtot jest naprawdę bardzo trudnym tańcem, tak usłyszałem od zawodowego jury. Ale ja uważam, że on ci wcale takiej wielkiej trudności nie sprawił. To jest twój pierwszy taki spokojny występ i zdaje mi się, że właśnie w takich czujesz się najlepiej.
Kamila: Postęp widać i za to ci chwała, lecz nadal nie są to wysokie loty. Nie usprawiedliwiajmy się tym, że ten taniec jest nieco trudniejszy. Na taki po prostu trafiłeś, miałeś pecha. Chociaż o jakimś wielkim pechu nie można mówić, bo i tak według mnie był to twój najlepszy wykon. Nareszcie twoja sylwetka była w miarę poprawna, a kroków nie stawiałeś tam, gdzie ci się podoba. Trenuj dalej, a na pewno będzie jeszcze lepiej!

Marcin: Koniec opinii, teraz czas na punkty. Zerknijmy na jurorów.

Mateusz Polit: Zaskakujesz Adam! Najlepsza dotychczasowa nota dla ciebie 6!
Ania Wyszkoni: Pokuszę się o 8
Kamila Kajak: 7 punktów, może trochę z nadwyżką, ale to za postępy.
Artur Chamski: Też 7
Suma: 28

Marcin: Ładny wynik, wasz najwyższy, więc jest się z czego cieszyć. Adam i Kasia jedyne, czego potrzebują jeszcze, to waszych głosów. Cyferka 8, ta para czeka na wasze wsparcie! Powoli zbliżamy się do kolejnej przerwy reklamowej, po niej wystąpi ostatnia trójka par odcinka, między innymi Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak. Tego nie możecie przegapić! Widzimy się za chwilę.

Reklama

Małgorzata: Halo, halo, to znowu my! Przed nami ostatnia część, w której pary zaprezentują swoje umiejętności.Jedną z tych par jest Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak!

Agnieszka: Nie obowiązuje mnie już tajemnica, więc mogę spokojnie zdradzić, że od wiosny będą oceniała młode talenty w nowym programie rozrywkowym. Nie ukrywam, że długo nie zastanawiałam się nad podjęciem decyzji. Bardzo lubię dzieci, zdaje mi się, że mam z nimi dobry kontakt, więc uczestnictwo w takim show to dla mnie będzie czysta przyjemność. A co najważniejsze - ,,Mali Giganci'' nie będą kolidowały się z treningami do ,,Dancing Stars''. Dlatego spokojnie będą mogła występować w oby programach.

Sambę zatańczy para numer 7
Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak

Małgorzata: Ale było gorąco! Wow, Kamilo, już się otrząsnęłaś? 

Kamila: Pióra leciały na parkiet, będzie co sprzątać! Agnieszko, rozkręcasz się u nas, bardzo mnie to cieszy. Z tygodnia na tydzień mam coraz mniej do zarzucenia. Dzisiaj najbardziej przeszkadzało mi to, że bardziej skupiłaś się na show, niż na sprawach technicznych, no ale rozumiem - taki charakter tańca. Żywiołowy i mało kto myśli o tym, czy dobrze stawia kroki, czy nie.
Ania: Kurcze, muszę powiedzieć, że ja nie jestem z was zadowolona, nie powaliliście mnie na tyle, abym mogła wystawić jakąś super mocną notę. Dla mnie było za dużo hałasu na parkiecie, te dodatkowe osoby, które tańczyły w pewnym momencie kompletnie niepotrzebne. Wy mi byście w zupełności wystarczyli, bo sami umiecie zrobić wielkie show.

Małgorzata: Buuu, my się z Anią nie zgadzamy. Proszę o oceny.

Mateusz Polit: Tydzień temu tak ładnie, a teraz? Na 4
Ania Wyszkoni: Nie mogę dać więcej, przykro mi. 6
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: 7
Suma: 23

Małgorzata: Słyszę, że publiczności nie podobają się te oceny, zresztą ja też uważam, że mogłoby być odrobinkę lepiej. No nic, nie ma co rozpaczać, teraz trzeba poprosić telewidzów o to, aby na was głosowali pod numer 7. Życzę powodzenia. Do swojego występu przygotowują się już Aleksy Komorowski & Bianka Winiarska!

Aleksy: Jestem wobec siebie bardzo wymagający, dlatego bardzo zmartwiłem się, gdy dostałem słabe noty od profesjonalnych jurorów. Jednakże ta wpadka nie spowodowała, że jakoś się poddałem, powiedziałem koniec. Wręcz przeciwnie, chcę pokazać wszystkim, że jedynie tango argentyńskie jest moim słabym punktem i z resztą sobie poradzę.

Walca angielskiego zatańczy para numer 6
Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska

Marcin: Mateuszu, jakie masz odczucia?

Mateusz: Cieszę się, że dokładnie wsłuchujesz się w nasze rady i w kolejnych występach nie robisz już tych samych błędów. Uważam, że dzisiejszy występ był waszym najlepszym, technicznie poprawiłeś się bardzo, wielkie brawa! Poza tym pięknie wyeksponowałeś swoją partnerkę, jak prawdziwy tancerz. No nie mam żadnych większych uwag, super.
Artur: Wprowadziliście mnie w taki nastrój, że o mało się nie wzruszyłem. Tak, tak na mnie podziałał ten taniec. Nie wiem szczerze, co mam powiedzieć, chyba mogę dodać jedynie tyle, ze to był najlepszy występ dzisiejszego odcinka, a kto wie, czy nie całej edycji. Gratuluję.

Marcin: Szykują się mega dobre oceny, sprawdźmy.

Mateusz Polit: Wysokie 9
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: Jacy my zgodni, 9
Artur Chamski: Wstaję i daję 10.
Suma: 37

Marcin: Świetny wynik, wow! Takiego to dzisiaj jeszcze nie mieliśmy. 37 punktów, wielkie gratulacje! Jednakże oczywiście do pełnego szczęścia brakują głosy widzów, o które bardzo prosimy Cyferka 6. Przed nami ostatni już występ, w wykonaniu Mai Hirsch & Michała Stukana.

Maja: Myślę, że większość osób kojarzy mnie z roli projektantki ogrodów z ,,M jak miłość''. Z czasem przykleiła się do mnie taka łatka, czyli Hirsch kojarzono tylko z Izą z tego znanego serialu. Dlatego kilka lat temu postanowiłam zerwać z tym wizerunkiem i odeszłam z planu. Nie była to łatwa decyzja, bo przez te prawie dziesięć lat bardzo zżyłam się z całą produkcją, lecz nie miałam innego wyjścia. Teraz gram w wielu spektaklach teatralnych, częściej tam mnie można spotkać, niż na szklanym ekranie. I takie proporcje mi jak najbardziej odpowiadają.

American Smooth zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Małgorzata: Jaka muzyka, super. Aniu, poproszę o twoją ocenę.

Ania: Kurcze, jesteś tak sympatyczną osobą, a do tego tańczysz rewelacyjnie...Nic dodać, nic ująć. American Smooth ma powiązania z foxtrotem, zdaje mi się, że z tym tańcem również być sobie poradziła rewelacyjnie.Podobało mi się, że podczas występu mieliście za sobą cały czas kontakt, zauważaliście siebie. A o sprawach technicznych to na pewno wypowiedzą się Kamila czy Mateusz.
Kamila: Fajnie, że pod koniec odcinka tak bardzo wzrósł poziom. Jest to kolejny taniec, na który naprawdę można było patrzeć z wielką przyjemnością. Muszę cię pochwalić za przepiękną sylwetkę, tak o niej wspominam, bo niestety, ale dzisiaj większość gwiazd miała z nią problemy. Nie zauważyłam też większych zakłóceń w krokach. Bardzo fajny, przyjemny wykon.

Małgorzata: Kolejne świetne ocenki się szykują!

Mateusz Polit: A muszę powiedzieć, że byłem bliski wystawienia najwyższej oceny. Ale mimo wszystko 9
Ania Wyszkoni: Mam 10 i nie zawaham się jej użyć!
Kamila Kajak: 9 z wielkim plusem.
Artur Chamski: 9
Suma: 37

Małgorzata: Proszę, taki sam wynik, jaki zdobyli Aleksy wraz z Bianką. 37 punktów, genialny wynik, lecz niech te punkty nie doprowadzą do tego, że telewidzowie nie będą oddawali głosów, bo taka sytuacja jest niedopuszczalna! Cyferka 1, dobrze ją zapamiętajcie! No cóż, Maja i Michał to była nasza ostatnia para odcinka. Za chwilkę zaproszę was na króciutką przerwę, lecz zanim to - popatrzmy, jak wygląda tabelka sędziowska.

Małgorzata: Tak jak wspomniałam, Aleksy i Blanka wraz z Mają i Michałem są na pierwszym miejscu z 37 punktami. Tuż za nimi uplasowali się Filip i Blanka. Najmniej punktów zdobyli Agnieszka i Rafał a także Mateusz i Paulina. Dobrze wiecie, że to właśnie oni potrzebują największego wsparcia, ażeby nie trafili do strefy Dance-Off. Na głosowanie pozostał jeszcze równy kwadrans. Zostańcie z nami, bo po przerwie, oprócz oczywiście wyników, drugi występ naszego gościa specjalnego!

Reklama

Przed państwem gość specjalny

Marcin: Po raz kolejny na naszej scenie Cleo i Donatan! Wielkie brawa, bardzo się cieszymy, że zgodziliście się wystąpić w programie. 
Małgorzata: Słyszysz te owacje? Publiczność ich naprawdę uwielbia.
Marcin: Za chwilę dowiemy się jednak, która para, według jurorów i widzów, jest najmniej uwielbiana. Niebawem dostaniemy oficjalne wyniki odcinka.
Małgorzata: Zanim to przypomnę, że kolejność wyczytywania bezpiecznych par jest w kolejności przypadkowej. Proszę się nią nie kierować. 
Marcin: Natomiast dwója par, która zdobyła łącznie najmniej punktów stanie do strefy Dance-Off. Tak o tym, kto przejdzie, a kto odpadnie, zadecydują tylko głosy jurorów.
Małgorzata: Każdy sędzia odda jeden głos na swojego faworyta, którego chciałby ocalić od odpadki.
Marcin: Gdyby jednak okazało się, że w głosowaniu jurorów byłby remis, o ostatecznym wyniku decydowały będą tylko głosy widzów oddane podczas trwania odcinka.
Małgorzata: Otrzymaliśmy kartkę z wynikami, więc spokojnie możemy zaczynać. Na najważniejszą wiadomość dzisiejszego odcinka oczekuje jedenastka par:  Maja & Michał, Mateusz & Paulina, Maja & Kamil, Filip & Blanka, Katarzyna & Jan, Aleksy & Bianka, Agnieszka & Rafał, DJ Adamus & Katarzyna, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta , Agnieszka & Sławomir.

Marcin: Pierwszą parą, która w spokoju może szykować się ko czwartego odcinka jest .. Katarzyna & Jan!

Małgorzata: Spokojni o swój los mogą być również... Maja & Kamil!

Marcin: W tym odcinku pokazali prawdziwą klasę, więc formalnością jest tylko, że do kolejnego epizodu przechodzą Aleksy & Bianka!

Małgorzata: Pląsać po parkiecie będą również ... Łukasz & Aneta!

Marcin: Mimo że nie byli pochwaleni przez jurorów, to dostali na tyle dużo głosów, że przechodzą. Mowa o .. Agnieszce & Rafale!

Małgorzata: W programie ,,Dancing Stars'' spotkamy się również z ... Mają & Michałem!

Marcin: Filip & Blanka mogą się przygotowywać do programu, bo ich również nie zabraknie za tydzień!

Małgorzata: Miejsc bezpiecznych coraz mniej, ale załapali się na nie .. Adrianna & Stefano!

Marcin: Na parkiecie zostały trzy pary: Mateusz & Paulina, Adam & Katarzyna a także Agnieszka & Sławomir. Tylko jedna z nich usłyszy, że nie będzie musiała walczyć w strefie Dance-Off. Tylko która to będzie? Oto jest pytanie... Jeszcze jedną szansę od jurorów i telewidzów uzyskali ... Adam & Katarzyna!

Dance-Off

Małgorzata: Mateusz z Pauliną i Agnieszka ze Sławkiem. To te pary będą walczyły o głosy jurorów w strefie Dance-Off. Jesteście na to gotowi? Mateusz, poproszę o twoją opinię.

Mateusz: Tu nie ma żadnego zastanawiania. Mateusz won, mój głos oddaję oczywiście na Agnieszkę i Sławka!

Marcin: 1:0 dla pary Agnieszka & Sławomir. Teraz niech wypowie się Artur.

Artur: W dogrywce stanęły dwie gwiazdy, którym dałem po sześć punktów. Dlatego tym bardziej jest to dla mnie decyzja trudna, bo nie chciałbym nikogo skrzywdzić. Dzisiaj wykazaliście podobny poziom, lecz tydzień temu lepsza była Agnieszka Popielewicz, ewidentnie, więc głosuję na nią.

Małgorzata: Jeszcze nie wszystko stracone, gdy pozostali jurorzy zagłosują na Mateusza & Paulinę, to o wszystkim zadecydują widzowie. Aniu, komu dasz jeszcze jedną szansę.

Ania: Spodziewałam się podobnego wyniku. Mateuszu, jak mówiłam, dzisiaj trochę spaprałeś sprawę, ale za to Agnieszka również nie była dłużna. Także po ich występie nie padałam z zachwytu. I teraz co zrobić... Uważam, że powinniśmy dać szansę na poprawę Mateuszowi & Paulinie, więc macie mój głos.

Marcin: A jednak! Kamilo, twój głos będzie niezwykle ważny. Czy odeślesz Mateusza i Paulinę do domu, a może dasz wykazać się telewidzom?

Kamila: Nie będę przedłużała, bo wiem, że obie pary są teraz w niesamowitym stresie. Mateusz Polit nie będzie już miał się na nikim wyżywać, bowiem jestem za Agnieszką & Sławkiem. Przechodzicie.

Małgorzata: Mateusz Maga & Paulina Biernat. Oto wielcy przegrani trzeciego odcinka! 

Marcin: Niestety, to was jurorzy odesłali do domu. Mateuszu, chcesz coś powiedzieć na ostatni raz? Oddaję mikrofon.

Mateusz: Oczywiście. Słuchajcie, wszyscy mówią, że przygoda w tym programie była niesamowitą przygodą, nigdy ją nie zapomną... Natomiast ja szczerze nie będę rozpaczał, że odpadłem, ponieważ  wyzwiska, które padały w moją stronę, nawet ze strony jurorów, były dla mnie ciosem poniżej pasa. Mateuszu, przydałoby ci się odrobinka szacunku, ale widocznie byłeś wychowany w jakiejś oborze ze świniami, mogę tylko współczuć. Chociaż...Nie wiem, co mnie sprowadziło do tego show z gwiazdkami, mogę mieć pretensje jedynie do siebie. I tak przypuszczam, że bym niebawem zrezygnował, bo już bym nie wytrzymał dłużej z tym plebsem. Jedynie Paulinka była normalną osobą w tym burdelu. 

Małgorzata: Bardzo ostre słowa, widać, że Mateusz bardzo przeżył tą porażkę.
Marcin: To jest kolejna porażka w jego życiu, ciekawie ile jeszcze ich będzie?
Małgorzata: Nie wgłębiajmy się w to, proszę. Dzisiaj pożegnaliśmy już drugą z kolei parę.
Marcin: Za tydzień również kogoś odeślemy do domu.
Małgorzata: Tak jak zawsze, każda para zatańczy do innego tańca.
Marcin: Będzie między innymi samba, tango argentyńskie, swing, a także taniec współczesny.
Małgorzata: Tego nie możecie przegapić.
Marcin: To prawda. Do zobaczenia za tydzień!
Małgorzata: Bye-bye!

4 komentarze:

  1. Bardzo miło się czytało ten odcinek, nawet pośmiać można było z kłótni przy występie Mateusza i jego przemowie pożegnalnej.. No właśnie. Głosowałam na niego, ale to tak dla beki bo przynajmniej coś niezłego się działo^^ Ale prawda taka, że go nie lubię xD Szkoda byłoby pożegnać Agnieszkę, trzeba mocno na nią głosować, aby zaszła dalej. Pozostali moi faworyci przeszli dalej, ale słabo dość zatańczyli w tym odcinku, jedynie Ada dość dobrze ale póki co spoczywa na laurach.. Czekam na kolejny odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek ten czytało mi się bardzo fajnie, ze względu na jedną kłótnię przy występie Mateusza :) Dobrze, że on odpadł, bo nie przepadam za nim, a jeszcze ta jego wypowiedz na pożegnanie, przebiła wszystko! Pozostali poradzili sobie dobrze :) Fajnie, że Agnieszka została. Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to był dopiero odcinek ;) Bardzo przyjemny i śmieszny przede wszystkim. Żałuję, że Mag(i)a odpadła, bo było się z czego śmiać i to na jego występ najbardziej się czekało. :D Moi faworyci radzili sobie dzisiaj różnie - jedni są wysoko w tabeli, drudzy prawie na samym końcu. Tak jak mówiłem - szkoda mi Magi tylko ze względu na to, że było się z czego śmiać, aczkolwiek sprawiedliwe odpadł. Agnieszka również nie była moją faworytką, więc jej strefa dance off mnie nie martwi. Czekam niecierpliwie na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jebłem podczas czytania tego odcinka, a zwłaszcza pary Mag(i)a i Paulina! Hahaha, to mistrzostwo świata, no nie mogę! Dobrze, że odpadł, chociaż teraz może już nie być tyle wyzwisk. Dzisiaj większość par nieco słabiej, na szczęście są tacy, co wyłaniają się na prowadzenie i zaskakują, zobaczymy co będzie dalej. Świetne utwory tak a propos! Czekam na kolejny odcinek! ;)

    OdpowiedzUsuń