piątek, 30 stycznia 2015

Odcinek 4

Lektor: W poprzednim tygodniu spotkaliśmy się z jedenastką par. Każda zatańczyła inny taniec. Jednym poszło bardzo dobrze, drugim podwinęła się noga. Najlepszymi w odcinku według jurorów byli Maja Hirsch wraz z Michałem Stukanem oraz Aleksy Komorowski i Bianka Żubrowska. Wraz z widzami do strefy Dance-Off wysłali Agnieszkę Popielewicz i Sławka Turskiego, a także Mateusza Magę z Pauliną Biernat. Sędziowie ostatecznie zadecydowali, że program ma opuścić ta druga para. Było wiele łez, przykrych słów... Czy dzisiaj również emocje wezmą górę? Przekonamy się tego podczas trwania czwartego odcinka tanecznego show ,,Dancing Stars''!

Przed państwem gość specjalny

Przed państwem prowadzący program
Małgorzata Socha & Marcin Prokop!

Marcin: Dobry wieczór!
Małgorzata: Witamy w czwartym odcinku ,,Dancing Stars''!
Marcin: Program otworzył Grzegorz Hyży z TABB'em, dziękujemy za występ, tak jak zawsze spotkamy się z nimi jeszcze raz krótko przed wynikami.
Małgorzata: Poprzedni odcinek naprawdę obfitował w wiele emocji.
Marcin: Nie mogę nie przyznać ci racji. Wyeliminowanie Mateusza Magi - chyba najbardziej kontrowersyjnego uczestnika w programie - skutkowało dużą ilością słów, które na pewno zapamiętamy do końca.
Małgorzata: Dzisiaj przedstawi się nam najlepsza dziesiątka par.
Marcin: Tak jak zawsze, każda para pokaże nam zupełnie inny taniec.
Małgorzata: Zaprośmy naszych bohaterów na parkiet. Oto uczestnicy pierwszej edycji programu ,,Dancing Stars''!

Para numer 1 to aktorka Maja Hirsch i jej partner Michał Stukan!
Para numer to aktorka Maja Bohosiewicz i jej partner Kamil Kuroczko!
Para numer to aktor Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para numer 5 to dziennikarka i prezenterka tv Katarzyna Dowbor i jej partner Jan Kliment!
Para numer 6 to aktor Aleksy Komorowski i jego partnerka Bianka Żubrowska!
Para numer 7 to piosenkarka Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para numer 8 to producent muzyczny DJ Adamus i jego partnerka Katarzyna Krupa!
Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Marcin: Pięknie się prezentują, tym większa szkoda, że za tydzień którejś z tych par zabraknie...
Małgorzata: Takie są nieubłagane zasady programu.
Marcin: A o tym, kto odpadnie zadecydują oczywiście widzowie, ale także jurorzy w składzie: Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak i Artur Chamski.
Małgorzata: Do swojego występu przygotowują się już DJ Adamus & Katarzyna Krupa. Wystąpią oni jednak zaraz po króciutkiej przerwie, nie odchodźcie za daleko!

Reklama

Marcin: Dobry wieczór! To znowu my z programem ,,Dancing Stars''. Przed przerwą obiecaliśmy, że zaraz wystąpią DJ Adamus & Katarzyna Krupa, więc obietnicę dotrzymujemy!

Adam: Cieszę się, że ostatnio nareszcie jurorzy zauważyli u mnie postęp. Takie oceny są motywujące, zaraz z większą chęcią chce się pracować nad nowym układem. W tym tygodniu przypadł nam swing. 
Katarzyna: Adam od poprzedniego tygodnia bardzo się otworzył. Pewniej stawia kroki, wie, kiedy coś zrobi źle i szybko to chce naprawić. Jestem pewna, ze ze swingiem nie będzie miał większych problemów.

Swinga zatańczy para numer 8
DJ Adamus & Katarzyna Krupa

Marcin: Pierwsze oceny, zapytajmy może Kamilę.

Kamila: Mam do ciebie, Adamie wielką pretensję, ponieważ cały swing był poza rytmem. Jeden ułamek sekundy na samym początku wystarczył, aby potem wszystko się posypało. Ty tańczyłeś swoje, a Katarzyna swoje. To nie był dobry występ, bardzo mi przykro.
Artur: Ja właśnie miałem wrażenie, że kompletnie się poplątaliście w tym tańcu. Było czuć od was pewne zdenerwowanie, które obserwowałem praktycznie od początku waszego występu. Bardzo mi jest was szkoda, bo mocno trenowaliście, a wyszło, jak wyszło...

Marcin: Chyba niezbyt dobre będą te punkty... Przekonajmy się.

Mateusz Polit: To nie tak miało wyglądać... 2
Ania Wyszkoni: 6
Kamila Kajak: Przykro mi, ale muszę wystawić 4
Artur Chamski: Tylko 6
Suma: 18

Marcin: Słyszę buczenie widowni, lecz nie jest to nieuzasadnione, zdobyliście tylko 18 punktów. Dlatego czym prędzej muszą sprawę wziąć w swoje ręce telewidzowie. Adam i Kasia bardzo proszą o wasze głosy pod numer 8. Teraz zapraszam na tango argentyńskie w wykonaniu Agnieszki Chylińskiej & Rafała Maseraka.

Agnieszka: Ostatnio miałam znowu małą sprzeczkę z Rafałem. Ja jestem zdania, że robię postępy, a on narzeka, że ciągle nie jest ze mnie zadowolony, bo jurorzy dają nam mało punktów. I boi się, że niebawem odpadniemy. 
Rafał: Aga niestety nie do końca przykłada się do treningów. Niektóre sobie odpuszcza, bo mówi, że jest zmęczona. Ale przychodząc do tego programu wiedziała, na co się pisze. Nie wiem, jak to będzie dalej wyglądało, mam wrażenie, że Agnieszka chce już odpaść, chyba się poddała... 

Tango argentyńskie zatańczy para numer 7
Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak

Małgorzata: Ale czad! Przepraszam za określenie, ale mi bardzo się podobało. A tobie Aniu?

Ania: Ja nie wiem, czemu wy tak narzekacie, ponieważ teraz odwaliliście kawał dobrej roboty. To było świetne zatańczone tango argentyńskie, a do tego jeszcze interpretacja piosenki w wykonaniu orkiestry. Majstersztyk. 
Mateusz: A ja jestem zdania, że było tu za mało tanga argentyńskiego a tangu argentyńskim. Kompletnie nie czułem klimatu tego tańca. Brakowało bardzo wiele figur typowych dla tego tańca, a jeżeli ona się pojawiły, to kompletnie je spapraliście. Mogę jedynie pochwalić za kroki podstawowe, które w miarę uratowały całą sytuację.

Małgorzata: Zerknijmy, jakie oceny wystawią wam jurorzy.

Mateusz Polit: Byłoby niżej, gdyby nie te kroki podstawowe, o których wspomniałem. 5
Ania Wyszkoni: Mocne 9
Kamila Kajak: 7
Artur Chamski: 8
Suma: 29

Małgorzata: Bardzo dobry wynik, prawie 30 punktów. Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni. Jednakże dobrze wiecie, że jeżeli nie zdobędziecie esemesów telewidzów, to niestety macie szansę być w strefie zagrożenia Dance-Off. Dlatego nie wahajmy się, tylko głosujmy pod numer 7! Do swojego występu przygotowują się już Maja Hirsch & Michał Stukan.

Maja: Tak, poprzedni tydzień był moim tygodniem. Bardzo się cieszę, że zdobyłam razem z Michałem największą ilość punktów od jurorów. W american smooth czułam się jak ryba w wodzie, to zdecydowanie jest mój styl taneczny. Teraz szykujemy sambę i już niestety tak kolorowo nie jest <śmiech>.
Michał: Majka zdecydowanie lepiej czuje się w spokojniejszych, stonowanych tańcach. Samba niestety do takich zdecydowanie nie należy. Dlatego Maja trochę mi teraz marudzi, ale spokojnie - ona tak zawsze, a na live'ach zbiera same pochwały.

Sambę zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Marcin: Pięknie było, Aniu, co ty na to?

Ania: Mi się podobasz w każdym stylu tanecznym, w każdym pokazujesz siebie, swoją osobowość i nikogo nie udajesz. Jeszcze jeden plus za choreografię, naprawdę była ona bardzo ciekawa, taka nieoczywista. A ja lubię niespodzianki. Naprawdę fajnie.
Kamila: Było kilka zgrzytów pod koniec tańca, pewnie już się zmachałaś i dlatego w tych momentach często gubiłaś rytm.Poza tymi wpadkami to nie czułam w waszej parze odrobinki namiętności, której ten taniec wymaga. Pod tym względem to chyba jeszcze się nie otworzyłaś.

 Marcin: Jakie tabliczki wystawią jurorzy? Jestem bardzo ciekawy.

Mateusz Polit: Lekki spadek formy, lecz i tak w porównaniu z innymi parami jest bardzo dobrze. 7
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: Znam twoje możliwości. 6
Artur Chamski: Było gorąco! 9
Suma: 31

Marcin: Para jest zadowolona, a to najważniejsze. Bardziej zadowolona będzie jeszcze, gdy będą bezpieczni w tym odcinku. A dobrze wiecie, że same punkty nie dają tej gwarancji. Dlatego chwytajcie po telefony i głosujcie na numer 1! Szybciutko przechodzimy do kolejnej pary, a jest nią Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska.

Łukasz: Zatańczyliśmy już trzy tańce, a więc przyszedł czas na takie malutkie podsumowanie. Uważam, że treningi nie odzwierciedlają niestety występy te właściwie, w piątki. Jak staję przed publicznością w studio, wspomnę sobie, że oglądają mnie w tej chwili miliony, to jakoś czuję paraliż. Staram się to zwalczyć, ale jakoś słabo mi to idzie.
Aneta: W tym tygodniu przygotowujemy dla państwa quickstep. Łukasz bardzo fajnie skacze po parkiecie, jest w swoim żywiole. Trzymam za niego kciuki, aby pokazał swoje wszystkie umiejętności, które nabywa podczas treningów.

Quickstepa zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Małgorzata: To co, przejdźmy może do opinii. Zacznie Kamila.

Kamila: Ja myślę, że Łukasz powinien być z siebie zadowolony, bo to zdecydowanie był jego najlepszy taniec. Ale oczywiście bez wsparcia Anety tego sukcesu by nie było. Przepiękna sylwetka, powinieneś być wzorcem, jak trzymać sylwetkę podczas tańca. Bardzo dobrze poradziłeś sobie również w różnego typu skoczkach, czuję, że chyba trafiłeś na swój taniec. 
Artur: To co teraz powiem, to nie jest wasza wina, ale dla mnie była zbyt wolna muzyka. Przepraszam orkiestrę, zawsze was chwalę, ale teraz uważam, że trochę tą interpretacją zaszkodziliście Łukaszowi i Anetce. Taniec średnio mi się podobał, przepraszam was najmocniej.

Małgorzata: Nie wierzę. Arturze, czy to ty? No nic, popatrzmy na oceny.

Mateusz Polit: Z wielką przyjemnością 9
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: Tak jak moi poprzednicy, 9
Artur Chamski: I teraz będzie wielkie buczenie, 7
Suma: 34

Małgorzata: 34 punkty, to chyba wasz najlepszy wynik, to także dotąd najwyższy rezultat w odcinku. Niech jednak widzowie się nie ociągają i również na nich zagłosują, bo myślę, że na to zasługują w stu procentach. Numer 10! Przyszedł czas na przerwy reklamowe, a po nich zmysłowa rumba w wykonaniu Mai Bohosiewicz, musicie to zobaczyć!

Reklama

Marcin: Witamy po reklamach, to jest czwarty odcinek programu ,,Dancing Stars''! Już za chwilę Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko zaprezentują się w rumbie, zapraszam!

Maja: Jestem w czwartym odcinku, to jest wręcz niemożliwe! Wiem, że mam wielu fanów, którzy na mnie głosują i w ogóle, ale przypuszczałam, że zostanę na tyle zjechana przez jurorów, że odpadnę już po pierwszych eliminacjach. A tutaj udało mi się przeżyć do teraz. Ciekawe, ile ta przygoda jeszcze potrwa. Mam nadzieję, że jak najdłużej!
Kamil: Maja jest wesoła, zawsze się uśmiecha, lecz jeżeli trzeba, to potrafi być poważna. Teraz ćwiczymy rumbę, na pierwszy rzut oka taniec kompletnie nie pasujący w jej styl. Nie chcę zbytnio zdradzać, jak nam idą treningi, żeby było kilka niespodzianek, mogę powiedzieć jedynie tyle, ze jest lepiej, niż przypuszczałem.

Rumbę zatańczy para numer 3
Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko

Marcin: Ale zmysłowo, Mateuszu, lubisz patrzeć na taką Maję?

Mateusz: Pewnie, że tak. Majo, technicznie to ty zawsze byłaś słaba, dzisiaj nie było inaczej, lecz nadrobiłaś zmysłowością, erotyzmem, czyli tym, czym się charakteryzuje rumba. Już kilka rumb było w programie, ale to właśnie ty najbardziej pokazałaś ten seksapil, odwagę. Jeżeli tylko to bym miał oceniać, to miałabyś dziesiątkę murowaną. No ale niestety, względy techniczne również się liczą.
Artur: Aż mi się gorąco zrobiło <śmiech>. Maju, ja cię chcę widzieć tylko w takich tańcach! Bardzo mi się podobaliście, w tym, można powiedzieć, przedstawieniu. Genialnie i  trafnie opowiedzieliście historię, którą chcieliście nam opowiedzieć. Wystawiając ocenę kompletnie nie będę brał pod uwagę, że może było kilka błędów technicznych. Nie znam się na tym, więc mam takie prawo.

Marcin: Wróżę wysokie oceny.

Mateusz Polit: Nie wierzę, że daję tak wysoką notę za tyle błędów. 8
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: To ja trochę zaniżę. 5
Artur Chamski: Kocham! 10
Suma: 31

Marcin: Wysokie 31 punktów, chociaż liczyłem na nieco więcej. No nic, teraz trzeba prosić widzów o masę esemesów na cyferkę 3. Jeżeli zagłosujecie, to na pewno Maja i Kamil nie trafią znowu do strefy Dance-Off. A więc do dzieła! Tydzień temu nastąpił wzrost ich umiejętności. Czy dzisiaj utrzymają ten poziom? Filip Bobek & Blanka Winiarska!

Filip: Po jurorach naprawdę niczego nie można się spodziewać. Raz oceniają mnie bardzo dobrze, innym razem coś im się nie podoba. Cóż, takie uroki tego programu. Teraz przygotowujemy się do cha-chy, jednym z najłatwiejszych tańców. Przynajmniej ja mam takie odczucie.
Blanka: Filip chwali mi się, że łapie cha-chę bardzo szybko, jest to jego ulubiony taniec. Jednak niestety diabeł tkwi w szczegółach, robi wiele małych błędów, które na live mogą być wychwycone przez jurorów i wiadomo, czym to będzie skutkowało.

Cha-chę zatańczy para numer 4
Filip Bobek & Blanka Winiarska

Małgorzata: Widzę, że Mateusz się tak wyrywa, to niech zacznie.

Mateusz: Wyrywam się? Eeee, chyba nie. Filipie, jesteś bardzo zagadkowym uczestnikiem, bo niekiedy tańczysz praktycznie bezbłędnie, ale zdarza ci się również występ, który kompletnie spieprzysz. Dzisiaj było tak pomiędzy tymi dwoma aspektami. Podobały mi się akcje nóg, staccato, czy lockstepy. Jednakże tępo trochę z tobą wygrało, bo bardzo często wypadałeś z rytmu. Zauważyłem, że wielu parom ten rytm sprawia dużo problemów. Popracujcie nad tym, proszę.
Ania: A mi się każdy wasz taniec bardzo podobał, inaczej nie było dzisiaj. Cieszysz się tańcem, czerpiesz energię z muzyki, tak ma być! W mojej punktacji będziesz bardzo wysoko.

Małgorzata: Mam nadzieję, że tak będzie u wszystkich jurorów. 

Mateusz Polit: Ten rytm.. Też trochę z nadwyżką, ale 7.
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: Wahałam się między 6 a 7, ale ostatecznie dam 7
Artur Chamski: 9
Suma: 32

Małgorzata: Wy chyba jesteście skazani na 32 punkty, bo bardzo często je dostajecie. Na pewno dostajecie też wiele głosów, mam nadzieję, że dzisiaj również telewidzowie spiszą się na medal. Cyferka 4! Jak w tangu poradzą sobie Katarzyna Dowbor & Jan Kliment? Jesteście ciekawi?

Katarzyna: Jestem już w czwartym odcinku. Chciałabym podziękować za dotychczasowe głosy, które na pewno pomogły nam przejść do kolejnych epizodów. Jurorzy również dawali nam same dosyć pozytywne noty, mam nadzieję, że były one nam przyznawane nie z sympatii, ale za naprawdę dobry taniec.
Jan: Nie spodziewałem się, że Kasia będzie tak dobrze radziła sobie w programie. Jednak naprawdę ona jest pełna energii i zapału do dalszej pracy. I efekty widać co tydzień, gdy prezentujemy swój taniec. Tak trzymaj Kasiu, a zajdziesz daleko!

Tango zatańczą para numer 5
Katarzyna Dowbor & Jan Kliment

Marcin: Arturze, co powiesz na temat tego wykonania?

Artur: Ja tak samo, jak Janek, również jestem w wielkim podziwie dla Katarzyna. Moim zdaniem jesteś jedną z najlepiej tańczących par w programie i myślę, że ta opinia już się nie zmieni. W tym tygodniu nareszcie pokazaliście się w tangu. Muszę powiedzieć, że bardzo czekałem na tango w twoim wykonaniu. I się doczekałem. Bardzo mi się podobało, nie mam żadnych zastrzeżeń, a to skutkuje oczywistą oceną.
Kamila: To tango nie było takie typowe. Choreografia bardzo asekuracyjna, tutaj więcej Janek tańczył, niż Katarzyna. To on był na pierwszym planie, Kaśka coś się osunęła w cień. Nie spodobało mi się to. Ogólnie tego tańca raczej nie zapamiętam pozytywnie, przykro mi.

Marcin: Nie, dlaczego? Dobrze, ja się nie będę spierał z jurorami, poproszę jedynie o punktację.

Mateusz Polit: Za mało tanga w tangu. 3
Ania Wyszkoni: Trzeba ratować sytuację, oj trzeba. 8
Kamila Kajak: No aż tak tragicznie nie było, żebym trójki wystawiała. Ale 5 to jest maksimum.
Artur Chamski: Tak głupio będzie ta 10 wyglądała na tle innych ocen, ale muszę.
Suma: 26

Marcin: Artur tutaj nam podniósł sumę punktów, super. Ogólnie tych punktów uzbierało się 26, wiec nie jest to zbytnio dobra sytuacja. Liczę na to, że widzowie uratują Kasię i Janka od strefy Dance-Off. W tym celu trzeba głosować na cyferkę 5. W tym momencie zapraszam na przerwę, zaraz po niej wystąpią dla was Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska. Wracamy niebawem!

Reklama

Małgorzata: Witamy po przerwie w programie ,,Dancing Stars''! Już teraz w gorącej salsie zaprezentują się państwu Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska!

Aleksy: Już teraz widzę, ile mi dał ten program. Oprócz nowej umiejętności, jaką jest taniec, to od pierwszego odcinka odczuwam coraz większą popularność mojej osoby. Przed show tylko raz na jakiś czas zdarzało się, że ktoś mnie zaczepił na ulicy, bo widział mnie, jak grałem w pewnej telenoweli. Teraz to już praktycznie co chwilkę jestem proszony o autograf na ulicy, pamiątkowe zdjęcie... Jest to naprawdę bardzo miłe.

Salsę zatańczy para numer 6
Aleksy Komorowski & Bianka Winiarska

Małgorzata: Aniu, proszę o twoją ocenę.

Ania: Jak ja uwielbiam takie występy.. I to jeszcze tej pary. Tydzień temu pokazaliście się w bardzo łagodnej, stonowanej odsłonie, a dzisiaj zupełnie tego przeciwieństwo! Wszędzie was było pełno, zrobiliście niezły szum na parkiecie. Ale o to chodziło, taki taniec, bawiliście się tym, jestem jak najbardziej na tak.
Mateusz: No tak... Wbrew pozorom lepiej wychodzą ci standardy, ponieważ wtedy jesteś wyciszony i skupiasz się tylko na kroczkach. Natomiast dzisiaj to był jeden wielki rozgardiasz, przez tą żywą muzyką i ogólnie żywiołową choreografię, kompletnie zapomniałeś o kroczkach i tym podobnych sprawach. Dlatego tych błędów pojawiło się dzisiaj troszkę więcej.

Małgorzata: Ale mam nadzieję, że oceny i tak będą wysokie.

Mateusz Polit: Znam twoje możliwości! 6
Ania Wyszkoni: W pełni zasłużone 9 punktów.
Kamila Kajak: 8
Artur Chamski: Przyjemnie się na was patrzało, lecz czegoś mi zabrakło. 8
Suma: 31

Małgorzata: Jesteście kolejną parą, która przekroczyła próg 30 punktów, poziom naprawdę wzrasta. Dlatego teraz sama wysoka nota nie wystarczy, aby para przeszła do następnego odcinka. Trzeba również głosować! Jeżeli na Aleksego i Biankę - wciskajcie 6! Przed państwem kolejna para wieczoru - Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino.

Adrianna: Zatańczyłam już foxtrota, sambę i rumbę. Były to naprawdę fajne tańce, dobrze się w nich czułam, jednak nareszcie przyszedł moment, kiedy mogę w pełni pokazać swoje emocje. A to wszystko poprzez taniec współczesny, który mam razem ze Stefano okazję zaprezentować. 
Stefano: Ada mogłaby go wykonywać cały czas. Widzę, że bardzo interesuje jej ten styl, pewnie dlatego, że może w nim ukazać siebie - taką jaką jest. Nie mogę doczekać się piątkowego odcinka, Ada pokaże, kto tu rządzi <śmiech>.

Taniec współczesny zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Marcin: O ocenę tańca współczesnego wypadałoby zapytać mistrza tego stylu. Mateuszu?

Mateusz: <chwila ciszy>. Po raz pierwszy odebrało mi mowę. Zawsze o tym tańcu mogę mówić godzinami, ale teraz po prostu coś we mnie pękło. Miałem wrażenie, jakbym był przez chwilę w jakiejś bajce. A wy mi ją opowiadaliście. Lecz nie słowami, a tańcem i emocjami, jakie przez niego nam przekazaliście. To był pokaz, spektakl, inscenizacja. Dziękuję wam za to.
Artur: Przekonaliśmy się, jak kogoś może zmobilizować krytyka... Tydzień temu jurorzy ci zarzucili, że się lenisz, a teraz pokazałaś, że takiego czegoś w ogóle nie miało miejsca. Mateusz powiedział wszystko to, co ja chciałem wam przekazać, pozostało mi jedynie wystawienie najgodniejszej oceny. 

Marcin: Nawet nasza para nam się wzruszyła. A co to będzie po punktach?

Mateusz Polit: Pierwsza taka moja ocena, gratuluje. 10
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: 10
Artur Chamski: Pewnie, że 10
Suma: 40

Marcin: Jest, jest, jest! Pierwsza 40-tka w programie! Wielkie szczęście, płacz, emocje, co tu się dzieje! Niech z tego zamieszania widzowie nie zapomną zagłosować na Adę i Stefano, chyba nie muszę przekonywać dlaczego. Doceńcie ich zmagania. A już teraz przyszedł czas na ostatnią parę wieczoru - Agnieszkę Popielewicz & Sławomira Turskiego!

Agnieszka: Nie spodziewałam się, że tak szybko wylądujemy w strefie Dance-Off. Z drugiej strony powinnam być na to przygotowana, bo oceny jurorów do najlepszych nie należały. Ogólnie to sędziowie nas chyba zbytnio nie lubią, bo jeszcze ani razu nie dostaliśmy pozytywnej liczby punktów. Zawsze jesteśmy na końcu tabeli.
Sławomir: Aga się trochę załamała po poprzednim odcinku, lecz teraz jest już w pełni sił, pracuje do kolejnego występu. Chce nareszcie się wybić od końca, zaskoczyć jurorów i widzów. Przeczuwam, że w american smooth może jej się to udać.

American Smooth zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Małgorzata: Kamilo, jak podobał ci się taniec Agnieszki i Sławka.

Kamila: Agnieszko, odnosząc się do twojej wypowiedzi. Ja oceniam pary nie pod względem sympatii, ale umiejętności tanecznych. Myślę, że reszta jurorów również taki system stosuje. Nie ukrywam, że troszkę odstajesz od reszty par, niestety na minus, dlatego te oceny do najlepszych nie należą. Jednak z tygodnia na tydzień sukcesywnie poprawiasz swoje błędy i te występy są coraz lepsze. Widzę, że się starasz, a to również doceniam.
Ania: Mi czegoś w waszych występach brakuje. Może odrobinki wyluzowania, ponieważ wszystko to jest zrobione tak sztywno, schematycznie, nie widzę na twojej twarzy Agnieszko żadnych uczuć. Przez to taniec nie jest odbierany pozytywnie i trudno wystawić mi dobrą ocenę.

Małgorzata:  To jeżeli jesteśmy już przy ocenach, to poproszę o ukazanie swoich tabliczek.

Mateusz Polit: Tańczysz źle, więc punkty są niskie. Proste. 4
Ania Wyszkoni: Ode mnie tylko 6
Kamila Kajak: Liczę na to, że wreszcie pokażesz, na co cię stać. 5
Artur Chamski: Na zachętę 7
Suma: 22

Małgorzata: Na pewno nie jest to wymarzona suma, tylko 22 punkty. Macie najmniej czasu na oddawanie głosów na tą parę, dlatego długo się nie zastanawiajcie, tylko wysyłajcie esemesy na numer 11! Tak, to już koniec. Zatańczyły wszystkie gwiazdy, warto więc podsumować, jak nasze gwiazdy punktowali dzisiaj jurorzy. W tym celu przygotowaliśmy tabelkę.

Małgorzata: I jak to tutaj się przedstawia. Zdecydowanie na pierwszej pozycji z maksymalną ilością punktów uplasowali się Ada i Stefano, gratuluję! Zaraz za nimi stoją Łukasz i Aneta, a podium zamykają Filip z Blanką. Najwięcej wsparcia esemesowego potrzebują Agnieszka i Sławek oraz Adam i Kasia, oni zdobyli najmniej punktów. Jednak po dodaniu waszych głosach ta tabelka może się przewrócić do góry nogami. Na głosowanie pozostało ostatnie 10 minut, wracamy po przerwie!

Reklama

Przed państwem gość specjalny

Marcin: Tak jak obiecaliśmy, jeszcze raz na naszej scenie zaprezentował się Grzegorz Hyży. Dziękujemy za przyjęcia zaproszenia do programu.
Małgorzata: Głosowanie zostało wyłączone, a to oznacza tylko jedno.
Marcin: Niebawem dowiemy się, które dwie pary staną do strefy Dance-Off i którą jurorzy odeślą do domu.
Małgorzata: Nie przetrzymujmy nasze pary w niepewności, widzisz, jak one się stresują.
Marcin: Dobrze, otrzymaliśmy już kopertę, więc spokojnie możemy zaczynać.
Małgorzata: Na najważniejszą wiadomość dzisiejszego dnia czeka dziesiątka par: Maja & Michał, Maja & Kamil, Filip & Blanka, Katarzyna & Jan, Aleksy & Bianka, Agnieszka & Rafał, DJ Adamus & Katarzyna, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta , Agnieszka & Sławomir.

Marcin: Wspomnę jeszcze, że pary bezpieczne będą wyczytywane w kolejności przypadkowej. Do piątego odcinka przechodzą ... no nie mogło być inaczej Adrianna & Stefano!

Małgorzata: A kto będzie się cieszył tak samo jak poprzednia para? Tymi szczęśliwcami są ... Maja & Michał!

Marcin: W programie na pewno jeszcze ujrzymy ... Filipa & Blankę!

Małgorzata: Swoją choreografię na następny odcinek mogą w spokoju przygotowywać również ... Aleksy & Bianka!

Marcin: Par coraz mniej, ale o swój los mogą być spokojni ... Agnieszka & Sławomir!

Małgorzata: Bardzo pozytywną wiadomość mamy również dla ... Katarzyny & Jana!

Marcin: Na parkiecie pozostały trzy pary: Maja & Kamil, Agnieszka & Rafał oraz Adam & Katarzyna. Tylko jedna z nich za chwilę odetchnie z ulgą, bo dowie się, że nie będzie musiała walczyć w strefie Dance-Off. Pytanie tylko, która to będzie? Z wielką radością ogłaszam, że w kolejnym odcinku na pewno spotkamy się z ... Mają & Kamilem!

Małgorzata: A więc już wszystko jasne! W strefie Dance-Off zmierzą się dzisiaj Agnieszka & Rafał oraz Adam & Katarzyna. Zapraszamy na środek, za chwilę dowiecie się, na kogo głosują jurorzy.

Marcin: Trzymam kciuki za obie pary, zaczynamy oddawanie głosów na leszy zespół. Artur Chamski rozpocznie.

Artur: Oj, nie lubię tych momentów, bo od tej chwili wszystko jest w naszych rękach. Zżyłem się w obiema parami i szkoda, że którąś z nich zobaczymy dopiero w finale. Dzisiaj bardzo zawiódł mnie Adam, liczyłem na jakieś ,,wow'', a wyszło jak wyszło. Dlatego głosuję na Agnieszkę & Rafała, chcę dać im jeszcze jedną szansę.

Małgorzata: Kamilo, czas na twoją decyzję.

Kamila: Sprawa wydaje się oczywista, Adamowi jeszcze dużo brakuje do Agi, dlatego oddaję głos właśnie na Agnieszkę & Rafała.

Marcin: Jeszcze nie wszystko stracone, decyzja Mateusza naprawdę może być kluczowa.

Mateusz: I będzie na pewno. Nie będę długo się rozwodził, bo wiadomo, kto tutaj jest najsłabszym ogniwem. Dobrze się stało, że Adam i Kasia są w Dance-Off, bo okazali się dzisiaj najsłabsi. I to oni odpadają. Głosuję na Agę & Rafała.

Małgorzata: A więc już wszystko jasne, z programem żegnają się Adam & Kasia!

Marcin: Bardzo nam przykro, ale taki los. Na kogoś musiało paść. Oddaję wam mikrofon. 

Adam: No dokładnie, ktoś musiał odpaść. Tak jak tydzień temu, za tydzień i tak dalej... Nie tańczyłem dobrze, więc dla mnie sukcesem jest zajście do czwartego odcinka. Naprawdę jestem z siebie zadowolony. Ten wynik nie należy do mega wstydliwych. Pokonałem siebie, zatańczyłem i czuję się zwycięzcą. Słuchajcie, jest naprawdę wiele osób, którym chciałbym złożyć podziękowania, ale pozwolicie, że wyróżnię tylko kilku. Przede wszystkim Kasiu - jesteś niesamowitą osobą, pełną ciepła i życzliwości, praca z tobą to była czysta przyjemność. Mam nadzieję, że w kolejnej edycji nie zostanie przydzielone ci już drewno <śmiech>. Podziękowania kieruję również wszystkim osobom, które pomagały nam się przygotować do kolejnych występów, choreografom, charakteryzatorom, stylistom .. I oczywiście jurorom! Dzięki im radom próbowałem stawać się coraz lepszym tancerzem. Szkoda, że to nie wyszło, ale trzeba żyć dalej. Spotykamy się jeszcze w finale, więc nie żegnam się na stałe! Więc do zobaczenia!

Małgorzata: Słyszycie te brawa? To wszystko dla was!
Marcin: Będzie nam brakowało tej pary, jestem tego pewna.
Małgorzata: Oj, tak. 
Marcin; Ten odcinek dobiega już ku końcowi, poznaliście dziewiątkę gwiazd, które zmierzą się z własnymi słabościami już za tydzień.
Małgorzata: Której parze tym razem się nie powiedzie?
Marcin: A która będzie triumfować?
Małgorzata: To wszystko już za siedem dni!
Marcin: Tego nie możecie przegapić!
Małgorzata: Dobranoc!
Marcin: Pa!

5 komentarzy:

  1. No i kolejny bardzo ciekawy odcinek za nami. Poziom jakiś średni się wydawał, ale na szczeście komuś udało zdobyć się 40 punktów, fajnie, że była to Ada. Moi faworyci poradzili sobie w tym odcinku dość dobrze, ale w szoku byłem, że Aga znalazła się w dance off. Dobrze, że odpadł DJ Adamus i Kasia. Nie byli moimi faworytami, poza tym Adam strasznie mnie irytuje. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odcinek był świetny jak zawsze. Muzyka także mi się podobała. Fajnie, że padła pierwsza 40 i to jeszcze dla mojej faworytki :) Inni ulubieńcy poradzili sobie w miarę dobrze. W dogrywce miałem faworytkę, ale udało jej się przejść dalej. Adama nie jest mi szkoda, ponieważ nie był moim faworytem i nie przepadam za nim za bardzo. Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odcinek bardzo dobry ;) Poziom nieco się polepszył, ale są i pary które nadal stoją w miejscu, nie dosłownie ale jednak :D Jeśli chodzi o moich największych faworytów, to dwójka poradziła sobie wspaniale, a dwójka zawiodła znów. Już myślałam, że Agnieszka będzie zagrożona, a się udało. Niestety Adam zagrożony i odpadł. Tańczył najgorzej, więc może i dobrze, ale z drugiej strony szkoda bo go lubię. No cóż, nie mogę się doczekać kolejnego odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszy mnie pierwsza 40 i to dla Ady <3 Z drugiej strony moja faworytka, Agnieszka, ale została na szczęście. Najlepszą stroną w tym show jest muzyka, która jest naprawdę genialna i dominuje wg mnie nad tańcem. Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe szczęście do tego bloga miałem dostęp nawet bez podawania e-maila więc mogłem czytać odcinki i to robiłem w miarę na bieżąco xd
    To był odcinek w którym głosowałem sporo i to chyba przeważyło, że pożegnaliśmy Adamusa mimo że go lubię, ale jakoś chyba najmniej z ekipy.40 dla Ady to przełom w tym programie, gratuluję! To był pomyślny odcinek dla większości moich faworytów! ;)

    OdpowiedzUsuń