piątek, 6 lutego 2015

Odcinek 5

Lektor: Czwarty odcinek obfitował w wiele emocji. Na parkiecie spotkała się najlepsza dziesiątka par. Każda wykonała inny taniec, który jak zawsze, został oceniony przez czwórkę jurorów. Adrianna Fijał wraz ze Stefano Terrazzino za swój taniec współczesny zdobyli rekordową ilość punktów. Ten odcinek należał przede wszystkim do nich. W strefie zagrożenia znaleźli się Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak oraz DJ Adamus & Kasia Krupa. Jurorzy do domu odesłali DJ'a Adamusa & Katarzynę Krupę. Ich spotkamy dopiero w finałowym odcinku.

Przed państwem gość specjalny

Przed państwem prowadzący program
Małgorzata Socha & Marcin Prokop

Małgorzata: Dobry wieczór!
Marcin: To jest piąty odcinek show ,,Dancing Stars''! A otworzył go Łukasz Zagrobelny ze swoim najnowszym przebojem!
Małgorzata: Nie ukrywam, że ta piosenka jest mi bardzo bliska, bo promuje drugą część ,,Wkręconych'', w którym to filmie miałam okazję zagrać.
Marcin: Zapraszamy do kin, naprawdę warto!
Małgorzata: Dobrze, nie mówmy tutaj o filmach, przejdźmy do programu.
Marcin: Tydzień temu musieliśmy pożegnać się z DJ Adamusem i jego partnerką Kasią Krupą.
Małgorzata: Ich swing nie spodobał się ani jurorom, ani widzom. I niestety odpadli z dalszej rywalizacji.
Marcin: Zauważyłeś, że dotychczas odpadli sami panowie? Tak nie może być!
Małgorzata: Oj tam, oj tam, widocznie panie są bardziej utalentowane <śmiech>.
Marcin: I tutaj bym się z tobą nie zgodził. 
Małgorzata: Nie będziemy się sprzeczali. A może dzisiaj role się odwrócą i odpadnie jedna z pań?
Marcin: Nie ma co gdybać, dowiemy się tego pod koniec odcinka.
Małgorzata: Dokładnie. Zapraszam na parkiet najlepszą dziewiątkę pierwszej edycji tanecznego programu ,,Dancing Stars''!

Para numer 1 to aktorka Maja Hirsch i jej partner Michał Stukan!
Para numer to aktorka Maja Bohosiewicz i jej partner Kamil Kuroczko!
Para numer to aktor Filip Bobek i jego partnerka Blanka Winiarska!
Para numer 5 to dziennikarka i prezenterka tv Katarzyna Dowbor i jej partner Jan Kliment!
Para numer 6 to aktor Aleksy Komorowski i jego partnerka Bianka Żubrowska!
Para numer 7 to piosenkarka Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Marcin: Oto nasze gwiazdy. I pomyśleć, że wśród nich kryje się zwycięzca...
Małgorzata: Który otrzyma statuetkę Złotej Pary, kluczyki do Mercedesa i 75 tysięcy złotych dla gwiazdy i 25 tysięcy złotych dla tancerza.
Marcin: Jak sami słyszycie, trochę tego jest.
Małgorzata: Dlatego warto walczyć. Oczywiście program nie odbyłby się bym naszej loży jurorskiej, która zawsze ma coś do powiedzenia. Oto oni! Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak i Artur Chamski!
Marcin: To co, myślę, że możemy już zaczynać. Pierwszą parą, która nam się przedstawi jest Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko!

Maja: Tak to już jest, że jedni mnie uwielbiają, a inni nienawidzą. Czytając komentarze pod moimi tańcami, to czasami aż sama się do siebie śmieję, jaką niektórzy ludzie mają wyobraźnię. Na szczęście mnie te przykre słowa kompletnie nie dotykają, bo anonimowo to każdy potrafi coś tam napisać w Internecie. 
Kamil: Maja  z tygodnia na tydzień staje się coraz lepszą tancerką, bardzo mnie cieszy to, że przykłada się do treningów, bo tylko to może zapewnić nam sukces. Teraz mamy do przygotowania cha-chę, taniec nienależący do najtrudniejszych, myślę, że sobie z nim poradzi z łatwością.

Cha-Chę zatańczy para numer 3
Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko

Marcin: Popytamy jurorów co i jak. Mateusz Polit.

Mateusz: Jesteś dla mnie Majo wielką zagadką, bo raz tańczysz bardzo dobrze, a kiedy indziej taniec kompletnie spieprzysz. Dzisiaj było tak pół na pół. Podobały mi się figury, które wykonaliście, fakt, że nie były one zbytnio trudne, ale najważniejsze, że zrobione były poprawnie. Najbardziej przeszkadzało mi to, że nie miałaś przeprostowanych nóg, dzięki czemu chasse tobie kompletnie nie wyszły.
Ania: Dobre rozpoczęcie odcinka. Fajnie wyszliście w tej cha-chy, widać, że Maja poczuła ten rytm, taniec. Chociaż muszę się przyznać, że chyba bardziej pasujecie mi do spokojniejszych wykonów, tak jak na przykład tydzień temu, kiedy daliście nam pokaz rumby. Ale to tylko moje osobiste spostrzeżenia, która nie będą miały wpływu na ocenę.

Marcin: A pro po ocen, to zobaczmy, jakie one będą.

Mateusz Polit: Te przeprosty.. Muszę za to obniżyć ocenę do 6
Ania Wyszkoni: Tak źle to nie było, 8
Kamila Kajak: Jeden z lepszych waszych tańców, 8
Artur Chamski: 9
Suma: 31

Marcin: 31 punktów, to nie jest wcale zły wynik, ale głosy widzów zawsze się przydadzą. Tym bardziej, że ta para wystąpiła jako pierwsza. A więc nie marnujcie czasu i głosujcie na 3! W tym momencie zapraszam na króciutką przerwę, wracamy niebawem! 

Reklama

Małgorzata: Dobry wieczór, to jest program ,,Dancing Stars'', witamy po reklamach! Już teraz na parkiecie zaprezentują nam się w walcu Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino.

Adrianna: Poprzedni odcinek to było istne szaleństwo. Co jak co, ale tego, że zdobędę maksymalną ilość punktów nie spodziewałabym się nigdy. Taniec współczesny do mojego ulubionego tańca, ale byłem pewna, że Mateusz Polit się do czegoś przyczepi. A nawet on dal nam dziesiątkę. Jestem mega z tego dumna.
Stefano: Ada nareszcie w pełni się otworzyła. Cieszę się, że miała okazję wykonać taniec współczesny, bo poprzez niego widzowie dowiedzieli się, jaka Ada jest naprawdę. Że ma uczucia, jest bardzo wrażliwa. 

Walca zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Małgorzata: Czy powtórzy się sytuacja z poprzedniego tygodnia? Mam taką nadzieję. Kamila.

Kamila: No poprzednio to była miazga, po prostu wszystkich wbiłaś w krzesła, jak to tylko możliwe. I dlatego od tego momentu będzie mi bardzo trudno ciebie oceniać, bo mimo woli ciągle będę przypominać sobie wasz taniec współczesny. Walc nie był zły, podobały mi się akcje unoszenia, opadania, obroty również były dobrze wykonane. Mam jednak zastrzeżenie do ramy, ponieważ troszkę u ciebie Ado ona szwankowała. 
Artur: A mnie oczarowaliście swoim walcem, zresztą jak każdym innym wykonaniem. Jesteś stworzona do tańca, widać, że robisz to z wielką pasją i zaangażowaniem. Wróżę ci bardzo wysokie miejsce w tym programie.

Małgorzata: Czas na punkty. Ile ich uzbierają Ada i Stefano?

Mateusz Polit: 8
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: Mimo tej ramy i tak bardzo dobrze! 8
Artur Chamski: Moi faworyci 10
Suma: 35

Małgorzata: Bardzo przyzwoity wynik, gratuluję. Nigdy was widzowie nie zawiedli, więc liczę na to, że dzisiaj również przyślą masę esemesów na numer 9. Ada i Stefano na pewno odwdzięczą się wam kolejnym pięknym tańcem. Do występu przygotowuje się już Katarzyna Dowbor & Jan Kliment. Nie dajmy im dłużej czekać, zapraszamy na parkiet!

Katarzyna: Mało kto wie, że moja pasją jest jazda konna. Tym sportem zafascynowałam się już w dzieciństwie i tak to trwa do dnia dzisiejszego. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez koni. Mieliśmy odrobinkę wolnego czasu, dlatego zabrałam Janka w pewne miejsce ...
Jan: Kasia mówiła, że idziemy na obiad do restauracji, a tutaj nagle przede mną wielki koń. Wtedy już wiedziałem, że mnie wkręciła. <śmiech>. Po raz pierwszy dosiadałem konia, adrenalina była, oj była! Bardzo fajne nowe doświadczenie, chociaż uważam, że nie mógłbym przybywać z nimi tak długo, jak Katarzyna. 

Charlestona zatańczy para numer 5
Katarzyna Dowbor & Jan Kliment

Marcin: Co powiedzą jurorzy? Przekonajmy się, Ania.

Ania: Ile w was jest energii! Jestem pod wielkim wrażeniem. Charleston jest tańcem dosyć męczącym, a ty po raz kolejny nie masz prawie w ogóle żadnej zadyszki. To jest coś, gratuluję. 
Kamila: Bardzo mnie to cieszy, że podnieśliście się z tej poprzedniej porażki. No bo tak to trzeba nazwać, tango wam kompletnie nie wyszło. Natomiast odrobiliście to charlestonem, który był wykonany na bardzo wysokim poziomie. Świetna praca nóg, wszystkie charakterystyczne figury dla tego tańca zatańczone praktycznie bezbłędnie. 

Marcin: Czy będziemy świadkami kolejnych wysokich not? 

Mateusz Polit: Lepiej niż tydzień temu, 7
Ania Wyszkoni: A co tam, 10
Kamila Kajak: 9 z plusem!
Artur Chamski: Kolejna 10 w tym odcinku, czy czasem nie przesadzam?
Suma: 36

Marcin: Byle więcej takich ocen! 36 punktów, genialny wynik, chyba jeszcze nigdy takiego nie mieliście. Niech tym tańcem nagrodzą was również widzowie, wysyłając esemesy o treści 5. Już teraz zapraszam was na kolejną parę, która wykona taniec współczesny. Jest nią Filip Bobek & Blanka Winiarska!

Filip: Jesteśmy już w piątym odcinku, na poziom, który prezentują inne pary, to uważam to za wielki sukces. Wiadomo, że apetyt rośnie w miarę jedzenia, dlatego z odcinka na odcinek mam coraz większe chęci zatańczenia w finale. I co tydzień przybliżam się do mojego celu.
Blanka: Teraz przydzielono nam taniec współczesny. Taniec dosyć trudny, przede wszystkim dla tancerza amatora. Filip jeszcze ma bardzo duże problemy z figurami, które są wizytówką tego stylu. Ale wierzę, że do live'a wszystko się dobrze ułoży i będziemy mogli państwu zaprezentować taniec na naprawdę wysokim poziomie.

Taniec współczesny zatańczy para numer 4
Filip Bobek & Blanka Winiarska

Małgorzata: Wszystko jest w porządku? Upadek się każdemu może zdarzyć, jednak mam nadzieję, że nic poważnego wam się nie stało. Arturze, proszę oceń ich wykonanie.

Artur: Przede wszystkim ogromne brawa za to, że ponieśliście się z tego upadku i mimo wszystko tańczyliście dalej. Niektórzy na pewno by przerwali swoje wykonane, a wy nie. Walczyliście dalej. I to mi się bardzo spodobało.
Mateusz: Ja nie jestem zadowolony i nawet nie chodzi o tej upadek. Po prostu żadne figury nie były wykonane poprawne i prędzej czy później byście się wywalili. Filipie, motałeś się, nie wiedziałeś do końca, po co jesteś na parkiecie. Przykro mi, ale mnie kompletnie nie przekonaliście.

Małgorzata: Proszę o oceny. Zobaczmy na ile punktów jest warte wasze wykonanie.

Mateusz Polit: Hm...Nie chcem, ale muszem. 3
Ania Wyszkoni: Mimo upadku mi się podobało. 8
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: 8
Suma: 25

Małgorzata: Zasłużyliście na więcej, niż na 25 punktów, oczywiście to jest moje zdanie. Mam nadzieję, że widzowie na was będą głosowali tak dużo, że nie znajdziecie się w dogrywce. Dziękuję, możecie już odpocząć, a na swoją kolej czekają już Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski.

Agnieszka: Bóg niektórym dał talent, innym nie... Ja chyba zaliczam się do tej drugiej grupy <śmiech>. Trochę mi przykro, że jeszcze żadnej taniec nie został doceniony przez jurorów. Zupełnie inna sprawa jest u widzów, wspierają nas głosami, bo gdyby było inaczej, to dawno byśmy odpadli 
Sławomir: Widzę u Agnieszki lekkie rozczarowanie i jakby była mniej chętna do pracy. Lecz w ogóle się jej nie dziwię, ponieważ sędziowie nas nie oszczędzają. Rozumiem, że muszą wytykać błędy, jeżeli takowe są, ale może w mniej drastyczny sposób.

Paso Doble zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Marcin: Teraz jurorzy muszą pochwalić, nie ma innego wyjścia! Kamila Kajak.

Kamila: Agnieszko, mi też jest przykro, nawet bardziej niż tobie, że nie mogę cię pochwalić. To znaczy robisz postępy i za to należy ci się plus, ale to nadal jest o wiele za mało, jak na nasze wymogi. Paso doble było zatańczone zbyt gwałtowanie, ciągle szarpałaś Sławka, a przecież to nie o to chodzi w tym tańcu. Są energiczne ruchy, oczywiście, lecz bez przesady. Poza tym ciągle gubisz się w krokach, tak to nie może wyglądać.
Ania: No właśnie, Kamila napomknęła tutaj o postępach... One zdecydowanie są w waszej parze! Z tygodnia na tydzień widzę, że coraz lepiej czujesz się na parkiecie, pewniej po nim stąpasz. Może dla niektórych to błahostka, ale ja to biorę pod uwagę. 

Marcin: Dziękuję za opinie, czas na oceny.

Mateusz Polit: Ten Polit to chyba na Popielewicz się uwziął... 2
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: 3
Artur Chamski: 7
Suma: 21

Marcin: 21 punktów, nie kryjecie niezadowolenia, ale widocznie na tylko tyle zasługiwał wasz taniec. Tym razem znowu będą potrzebne głosy telewidzów, bez tego to się nie obejdzie. A więc proszę o esemesy o treści 11! Agnieszka i Sławek byli ostatnią parą, która wystąpiła przed przerwą, teraz czas na krótkie reklamy, zapraszamy niebawem!

Reklama

Małgorzata; Mam nadzieję, że jesteście już z nami, bo zaczynamy kolejną część odcinka. Tym razem z parkietem zmierzy się  Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska 

Aleksy: Fokstrot... Wszyscy nim straszą, a ja teraz muszę się z nim zmierzyć. Jednak po pierwszych treningach dochodzę do wniosku, że nie taki diabeł straszny, jak go malują, zdaje mi się, że nawet go opanowałem. Mam jedynie mały problem z muzyką, strasznie mi ona przeszkadza i nie ukrywam, że już chyba wolałbym zatańczyć bez niej.
Bianka: Dostaliśmy ,,Kocham Cię, kochanie moje'', Aleksy coś tam marudzi, że mu nie pasuje ten utwór. Z tego co wiem, to trwają poprawki w zakresie aranżu, mam nadzieję, że do piątku się do niej przekona. Poza tymi nieścisłościami Aleksy radzi sobie całkiem nieźle, fokstot może nam się naprawdę udać.

Fokstrota zatańczy para numer 6
Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska

Małgorzata: Jak wasze dokonania ocenią jurorzy? Mateusz?

Mateusz: Ty zawsze na początku narzekasz, a na live'ach wychodzisz rewelacyjnie. Ten taniec zdecydowanie ci przypasował, to było czuć w twoich ruchach. Nie dopatrzyłem się jakiś większych wpadek, dlatego należą ci się naprawdę gratulacje, zasłużyłeś na nie.
Artur: A i tak nie dasz dziesiątki <śmiech>. W sumie ja też nie dam, ale już tłumaczę dlaczego. Mnie nie przekonał pomysł na taniec. A raczej jego brak. Przepraszam, ale dla mnie to było tylko puste odtańczenie, które kompletnie do mnie nie przemówiło.

Małgorzata: No Arturze. Jak tak możesz! Mimo wszystko czuję, że oceny będą wysokie.

Mateusz Polit:  9
Ania Wyszkoni: Może i nawet trochę Artur ma racji, mnie też to nie porwało. 7
Kamila Kajak: 8
Artur Chamski: 7
Suma: 31

Małgorzata: Chyba po raz pierwszy zdarzyło się, że profesjonalni jurorzy dali wyższe oceny niż Ania i Artur. Ale i takie rzeczy się zdarzają w naszym programie, niczego nie można być pewnym. Dlatego trzeba głosować na tą parę, w treści ememesa wpisać cyferkę 6, bo właśnie taka mają Aleksy i Bianka. Dziękuję wam, możecie już odpocząć i czekać na wyniki. Tymczasem z walcem wiedeńskim zmierzą się Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak!

Agnieszka: Kiedyś musiał przyjść ten moment i byłam na to w zupełności przygotowana. Chodzi oczywiście o strefę zagrożenia. Tydzień temu mieliśmy tą nieprzyjemność, że się w niej znaleźliśmy. Jurorzy dali nam jeszcze jedną szansę, cieszę się, że jestem darzona takim zaufaniem, ale teraz przede mną trudne zadanie, ażeby tego zaufania nie stracić.
Rafał: Agnieszka ostro się wzięła za treningi. Jeszcze nigdy jej takiej nie widziałem! Zawsze się obijała, a teraz nawet zostajemy po godzinach. Ja się bardzo cieszę, jestem zadowolony, bo tylko ćwiczenia mogą uczynić z niej prawdziwą tancerkę.

Walca wiedeńskiego zatańczy para numer 7
Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak

Marcin: Pięknie wyszliście. Nie prawda Aniu?

Ania: Ja tydzień temu nie miałam okazji na was głosować w Dance-Off, ponieważ i beze mnie wynik był oczywisty. Ale oczywiście również na was stawiałam. I teraz przekonałam się, że była to rewelacyjna decyzja, ponieważ nareszcie pokazałaś Agnieszko wszystko to, co potrafisz. A potrafisz wiele, oj wiele..
Kamila: Jak tak dalej pójdzie, to Agnieszka wyrośnie nam na czarnego konia programu. Podobały mi się kroczki były wykonane prawie w stu procentach poprawnie. Poza tym dobrze wykonaliście obroty, chociaż ten w prawo delikatnie był zachwiany. Ale to już takie czepianie się, ogólnie było bardzo dobrze.

Marcin: Na takie oceny chyba czekaliście. Przejdźmy do punktów.

Mateusz Polit: 7
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: Tak dalej, 9
Artur Chamski: 9
Suma: 35

Marcin: Dzisiaj naprawdę oceny są wysokie, 35 punktów dla was! Jednak ażeby mieć pewność, że Agnieszkę i Rafała nie spotkamy już w strefie zagrożenia, musimy głosować! Na pewno wiecie jak, ale ja przypomnę. W treść esemesa musicie wpisać cyferkę 7. Maja Hirsch & Michał Stukan coraz bardziej nas zaskakują. Co przygotowali na dzisiaj?

Maja: Kocham tango, jestem mega zadowolona, że nareszcie mogę się w nim wykazać! To będzie chyba najbardziej przyjemne półtorej minuty na parkiecie ,,Dancing Stars''. 
Michał: Jestem zaskoczony, że Maja tak szybko pojmuje nowe kroki tego tańca. Tango nie jest najłatwiejszym stylem, ale jednak ona czuje się w nim jak ryba w wodzie i tańczy go po prostu rewelacyjnie! Na live pokaże wszystkim, że to właśnie ona jest najlepszą uczestniczką, jestem tego pewien.

Tango zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Małgorzata: Mateuszu, wypowiedz się jako pierwszy.

Mateusz: Przeczuwałem, że będzie dobrze, ale, że aż tak? No to mnie zaskoczyliście kompletnie. Po pierwsze brawa dla naszej orkiestry, tak rzadko jest wymieniana, a wykonuje kawał dobrej roboty. Ta aranżacja tylko dopełniła profesjonalizm waszego tańca. W sumie to nie mam nic do wypomnienia, nie dopatrzyłem się żadnych poważnych błędów, więc... <chwila ciszy> chyba znowu trzeba będzie dać dyszkę.
Ania: Ja nieczęsto zgadzam się z Mateuszem, ale w tym przypadku muszę podpisać się pod każdym słowem, które wypowiedział. To, że Maja jest bardzo utalentowaną osobą wiedziałam od pierwszego waszego występu. Ale tym po prostu pobiliście wszelkie rekordy, nie ma słów.

Małgorzata: Czekamy chyba na kolejną czterdziestkę, nie? 

Mateusz Polit: 10
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: Na dziesiątkę odrobinkę za mało 9
Artur Chamski: 10
Suma: 39

Małgorzata: Ja nie wiem, czego tam zabrakło Kamili, ale mniejsza o to, 39 punktów to i tak najlepsza dotąd suma odcinka, macie się z czego cieszyć. Apeluję tylko do widzów, aby oni też wsparli Maję i Michała dużą ilością głosów na numer 1. Za moment na parkiecie zaprezentuje się ostatnia już para - Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska.

Łukasz: Ładnie nam poszło z tym quickstepem, uważam, że to był taki mały przełom. Po raz pierwszy pewnie poczułem się na parkiecie, zauważyli to i jurorzy, i widzowie, którzy przepuścili mnie do następnego odcinka. Teraz mamy rumbę, mam wrażenie, że nie jest to taniec dla mnie, ale nie chcę narzekać, ponieważ wiem, że to do niczego nie doprowadzi. Muszę zmierzyć się z każdym stylem, niezależnie od moich upodobań.
Aneta: Łukasz robi niesamowite postępy, jestem z niego bardzo dumna. Liczę na to, że tak będzie już z odcinka na odcinek, coraz bardziej będzie mi się rozwijał. Widzowie go uwielbiają, a do tego sędziowie dają coraz wyższe noty. Niech tylko to się utrzyma, a będzie wspaniale!

Rumbę zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Marcin: Ostatnie dzisiaj opinie, mam nadzieję, że same pozytywne. Arturze?

Artur: Powiedziałeś bardzo fajne zdanie. Nie narzekasz, że dostajesz taniec, który cię nie przekonuje, bo trzeba zmierzyć się ze wszystkimi stylami. Niech inne pary sobie to zapamiętają, przychodząc do programu wiedzieli, na co się piszą. Ale wracając do ciebie. Rumba mi się bardzo podobała, chociaż mam jedną uwagę, według mnie powinna być bardziej intymna, romantyczna. Tak, wiem, jestem okrutny <śmiech>.
Kamila: Artur ma rację, troszkę zabrakło mi charakteru tego tańca, właśnie takiej romantyczności, erotyzmu, oczywiście w granicach dobrego smaku. Jednak odrobiliście to techniką, która była wręcz mistrzowska. Jestem zaskoczona, że tak dobrze ci to poszło, od poprzedniego odcinka widzę u ciebie ogromną poprawę.

Marcin: Znowu spoglądam na jurorów, tym razem dlatego, ażeby dali oceny.

Mateusz Polit: Mocne 9
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: Jacy mi zgodni 9
Suma: 36

Marcin: Pięknie się nasi sędziowie zgadzają, tylko żeby widzowie również tak ochoczo wysyłali na was głosy. Ale o to jestem spokojny, na pewno wasi fani wyślą esemesy o treści 10. Takim sposobem zakończyliśmy już wszystkie występy konkursowe, warto by było sobie je podsumować. W tym celu przygotowaliśmy dla państwa tabelkę, jak głosowali widzowie.

Marcin: Na pierwszym miejscu Maja z Michałem, mało brakowało do pełnej punktacji. Zaraz za nimi na drugim miejscu Łukasz i Aneta oraz Kasia i Jan. Najbardziej zagrożeni mogą czuć się Filip i Blanka oraz Agnieszka i Sławomir. Na głosowanie pozostało niecałe 9 minut, dobrze wykorzystajcie ten czas! My się spotkamy po przerwie.

Reklama

Przed państwem gość specjalny

Małgorzata: To znowu on, Łukasz Zagrobelny!
Marcin: Dziękujemy za wystąpienie w naszym programie.
Małgorzata: Z programem pożegnały się już trzy pary.
Marcin: A dzisiaj ten los podzieli czwarta gwiazda. Tylko która to będzie?
Małgorzata: Na razie o tym nie wie nikt, ponieważ głosowanie wciąż trwa.
Marcin: Właśnie już się zakończyło, więc wszystko jest przesądzone.
Małgorzata: Za chwilę dostaniemy kopertę z wynikami.
Marcin: Przypomnę, że bezpieczne pary będziemy ogłaszali w kolejności przypadkowej.
Małgorzata: Dlatego nie bierzcie pod uwagę kolejność wyczytywania par.
Marcin: Dobrze, wszystko jest już jasne, otrzymaliśmy kopertę, możemy zaczynać. Na najważniejszą wiadomość dzisiejszego dnia czekają: Maja & Michał, Maja & Kamil, Filip & Blanka, Katarzyna & Jan, Aleksy & Bianka, Agnieszka & Rafał, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta , Agnieszka & Sławomir.

Małgorzata: Bardzo miło mi jest ogłosić, że do kolejnego odcinka bezpiecznie przechodzi para ... Maja & Kamil!

Marcin: Swój układ choreograficzny mogą szykować już... Łukasz & Aneta!

Małgorzata: Z kim jeszcze potkamy się w szóstym odcinku? Tymi szczęśliwcami są ... Agnieszka & Rafał!

Marcin: Ta para również będzie z nami. Mam na myśli ... Maję & Michała!

Małgorzata: W kolejnych tańcach przedstawią się nam również ... Adrianna & Stefano!

Marcin: Bezpieczną parą jest także ... Katarzyna & Jan!

Małgorzata: Na parkiecie pozostały tylko trzy gwiazdy. Filip & Blanka, Agnieszka & Sławomir oraz Aleksy & Bianka. Dwójka z tej trójki zmierzy się w strefie Dance-Off, w której pełną władzę mają jurorzy. Jedna natomiast bezpiecznie przejdzie do kolejnego odcinka. Tą parą jest ... Agnieszka & Sławomir!!

Marcin: A więc w strefie Dance-Off spotkają się Filip & Blanka oraz Aleksy & Bianka. Zapraszamy na środek.
 

Małgorzata: Przypominam, że każdy juror odda swój głos na lepsza parę i takim sposobem poznamy zwycięzców i przegranych. Rozpocznie Ania Wyszkoni.

Ania: Uhuhu, naprawdę takiego wyniku to się nie spodziewałam. Obie pary dzisiaj mnie trochę zawiodły, jednak byłam pewna, że uratują je widzowie. Mam trudny wybór na kogo postawić, bo mniej punktów dałam dzisiaj Aleksowi, ale on ma chyba i tak lepsze predyspozycje niż Filip.. Daję jeszcze jedną szansę Aleksemu & Biance.

Marcin: Kamilo, a jaki jest twój wybór?

Kamila: Mój wybór będzie natomiast oczywisty, ponieważ Aleksy & Bianka biją na głowę ich rywali. Stawiam na was!

Małgorzata: Czy głos Artura rozwieje ostatnie wątpliwości? Proszę.

Artur: Jak każdy wie, ja mam swój gust i nie przyporządkowuję się do nikogo. Może i Filip robi więcej błędów technicznych, nie wiem, bo tego nie widzę. Ja głosuję na wyraz artystyczny i zdecydowanie tutaj górą jest Filip & Blanka, więc mój głos wędruje do was.

Marcin: A więc to Mateusz o wszystkim zadecyduje.

Mateusz: Po co mam przedłużać, jak wynik zdaje się oczywisty. Filipie, to był twój ostatni odcinek, głosuję na Aleksego & Biankę.

Małgorzata: Już wszystko jasne! Filip Bobek & Blanka Winiarska żegnają się z programem!

Marcin: Czy chcecie coś powiedzieć na pożegnanie? Mikrofon jest wasz.

Filip: Tak, skorzystam z tej okazji. Odpadam przy piątym odcinku, no cóż, tak jak mówiłem dzisiaj w filmiku, miałem ambicje na finał, ale szybko one zostały rozwiane. Nie powiem, że nie jestem zawiedziony, bo to byłaby nieprawda. Szkoda mi jest tego, że nie zatańczyłem jeszcze kilku tańców, o których marzyłem, na przykład paso doble. Mieliśmy go mieć za tydzień... Długo nie będę dziękował, tylko tym najważniejszym osobom. Blanko, od ciebie zacznę. Gdyby nie było ciebie, nie byłoby też mnie. Dziękuję ci za godziny treningów, potu, łez, ale chyba się opłaciło, nie? Poza tym moje podziękowania wędrują do całej produkcji za to, że zaprosili mnie do ,,Dancing Stars''. To była historia, której nigdy nie zapomnę, chociaż długo nie trwała. 

Małgorzata: Proszę o wielkie brawa dla naszej pary! Z Filipem i Blanką spotkamy się dopiero w finale.
Marcin: I tak odpadł kolejny pan... Kiedy przyjdzie czas na jakąś panią?
Małgorzata: Widzę, że powracasz do naszej początkowej rozmowy. Cóż, widocznie mężczyźni nie są tacy dobrzy, jak kobiety.
Marcin: Oj tam, gadasz. 
Małgorzata: Ja wiem co mówię! Filip i Blanka pożegnali się z nami dzisiaj, ale za tydzień również na kogoś padnie.
Marcin: Tylko na kogo. Oto jest pytania.
Małgorzata: Dowiecie się o tym w następny piątek, na który już teraz zapraszamy!
Marcin: Na dzisiaj to wszystko, cześć.
Małgorzata: Pa!

5 komentarzy:

  1. Cześć Piotrek! KIedy kawa? Mam nadzieję, że zaprosisz mnie do tego sioł, bo mi się bardzo podoba. Nigdy nie miałam czasu na takie przyjemności przez tą Rafalalę jebaną i fleksik! I inne takie! Pozdrawiam Cię, Iza Kisio-Skorupa :*

    OdpowiedzUsuń
  2. No i piąty odcinek za nami. Poziom występów jest coraz wyższy, dzisiaj tylko dwie pary nie zachwyciły i spadły poniżej 30 punktów. Świetna muzyka, fajna atmosfera ogólnie, ale... bardzo zaskakujące wyniki. Filip był moim faworytem, wolałbym pożegnać Aleksego, ale cóż. Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny odcinek. Już piąty, więc widać że dodatkowo poziom par rośnie, już prawie wszyscy przekroczyli próg 30 pkt. Jeśli chodzi o moich faworytów to tylko jedna para wciąż nie może się wybić, a jurorzy tylko dobijają słowami (jak ten Polit mnie wnerwia..). Warto było głosować, bo wszyscy najwięksi faworyci przeszli dalej. Filipa mi trochę szkoda, ale ktoś musiał odpaść, coś słabo z mężczyznami w tej edycji :D No to pozostaje czekać do kolejnego odcinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślałem, że skomentowałem :o
    Odcinek genialny! Muzyka <3
    Tańczą nasze gwiazdy coraz lepiej, moi faworyci przeszli, szkoda Filipa :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że gwiazdy niektóre się naprawdę rozwijają! Ubolewam nad Agnieszką, która jest jedną z mocniejszych faworytek a nadal odstaje od reszty :( Poza tym wspaniałe piosenki się pojawiły, przede wszystkim do walca Ady! Ogromny szok, że Filip odpadł, sądziłem że ktoś to będzie inny, ale stało się i czasu nie da się cofnąć. :)

    OdpowiedzUsuń