piątek, 13 lutego 2015

Odcinek 6

Lektor: Poprzedniego tygodnia najlepsza dziewiątka gwiazd pokazała nam, na co ich stać. Poziom zdecydowanie wzrósł, wskazywać na to moją coraz częstsze pochwały jurorów oraz ich punkty. W strefie zagrożenia stanęły pary, o których chyba nikt nie pomyślał: Filip Bobek z Blanką Winiarską oraz Aleksy Komorowski z Bianką Żubrowską. Po głosowaniu sędziów program opuścić musieli Filip & Blanka. Ich spotkamy dopiero w finale. Dzisiaj szósty odcinek, czyli półmetek rywalizacji. Zapraszamy serdecznie!

Przed państwem gość specjalny

Przed państwem para prowadzących
Małgorzata Socha & Marcin Prokop

Małgorzata: Dobry wieczór!
Marcin: Witamy wszystkich w szóstym odcinku najbardziej roztańczonego show w blogsferze ,,Dancing Stars''!
Małgorzata: Nie mogę w to uwierzyć, ale to już półmetek programu. Jak ten czas szybko leci, niemożliwe.
Marcin: Tak to prawda, dzisiaj przełomowy moment, bo połowa edycji za nami.
Małgorzata: Ale druga połowa przed nami i obiecuję, że będzie ona jeszcze bardziej emocjonująca niż pierwsza.
Marcin: No tak, pary tańczą coraz lepiej, więc trudno jest wskazać tą najsłabszą osobę.
Małgorzata: Całe szczęście, że to nie od nas zależy, kto odpadnie.
Marcin: Dokładnie. O to zadbają widzowie oraz jurorzy.
Małgorzata: Myślę, że nie ma żadnych przeszkód, ażeby zaprosić na parkiet ósemkę par, która uczestniczy w naszym programie.
Marcin: Pewnie, oto oni!

Para numer 1 to aktorka Maja Hirsch i jej partner Michał Stukan!
Para numer to aktorka Maja Bohosiewicz i jej partner Kamil Kuroczko!
Para numer 5 to dziennikarka i prezenterka tv Katarzyna Dowbor i jej partner Jan Kliment!
Para numer 6 to aktor Aleksy Komorowski i jego partnerka Bianka Żubrowska!
Para numer 7 to piosenkarka Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Małgorzata: Trochę ich ubyło od pierwszego odcinka...
Marcin: Jestem pewien, że tęsknicie za niejedną parą, której już tutaj nie ma.
Małgorzata: W tym tygodniu również jedna para odpadnie, tak jak wspomnieliśmy wcześniej, zadecydują o tym widzowie, a także jurorzy w składzie: Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak i Artur Chamski.
Marcin: Ta para już wie, co to znaczy strefa Dance-Off. Sędziowie dali im jeszcze jedną szansę i tym sposobem możemy znowu podziwiać ich na parkiecie. Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska wystąpią zaraz po przerwie!

Reklama

Małgorzata: Halo, halo, jesteśmy po reklamach! Mam nadzieję, że wszyscy są już z nami, bo przed państwem pierwsza para - Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska.

Aleksy: Tańczę dosyć dobrze, jednak uznania widzów coś nie mam. Pewnie spowodowane jest to tym, że nie jestem aż tak popularny jak inne gwiazdy występujące w tym programie. Ale cóż, mam nadzieję, że tańcem się wybronię i spotkamy się jeszcze w kilku epizodach.
Bianka: Aleksy zdecydowanie nie zasługuje na strefę Dance-Off, a tym bardziej odpadkę, ponieważ tańczy bardzo dobrze, śmiem powiedzieć, że najlepiej ze wszystkich. A do tego jest jednym z dwóch panów biorących jeszcze udział w show, dlatego nie mam mowy, żebyśmy odpadli! <śmiech>.

Charlestona zatańczy para numer 6
Aleksy Komorowski & Bianka Winiarska

Małgorzata: Zaczniemy łagodnie, bo od Artura.

Artur: W poprzednim tygodniu powiedziałem wam, że nie czuję w waszych tańcach żadnych emocji, pod względem artystycznym znacznie odstajecie od reszty. W negatywnym tego słowa znaczeniu. I swoje zdanie podtrzymuję, nadal nie czuję tutaj zabawy, luzu, nie wiem, czym jest to spowodowane.
Mateusz: Aleksy był bardzo dobry w początkowych odcinkach, ale gdzieś tak od dwóch tygodni widać u niego wyraźny spadek formy. No i niestety, on się utrzymuje, co mnie bardzo martwi. Było bardzo nierówno, miałem wrażenie, jakby Aleksy gonił Biankę, nie nadążał za nią.  Poza tym musicie się postarać, aby względy estetycznie tańca również były lepsze.

Małgorzata: Na sam początek takie słowa? Poproszę o oceny, ale żeby one łagodne były.

Mateusz Polit: 5
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: 7
Artur Chamski: 7
Suma: 27

Małgorzata: Nie jest za dobrze, ale sprawę mogą uratować widzowie. Dobrze wiecie, co teraz trzeba robić, komórki w dłoń i esemesy o treści 6! Kolejna para ma naprawdę ciężkie życie w programie. Dobrze, że mają wsparcie fanów! Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski!

Agnieszka: Jutro walentynki, dlatego postanowiliśmy troszkę przypomnieć to święto w naszym układzie choreograficznym. Zadanie mamy ułatwione, ponieważ piosenka, do której tańczymy ma tytuł ,,Kiss Kiss'', dlatego tam często pojawia się motyw całusków. Na pewnie przeniesiemy to na parkiet.
Sławomir: Cieszę się, że Agnieszka nie załamuje się niskimi ocenami jurorów. Chyba nawet ja to bardziej przeżywam. Ale to dobrze, niech cały ciężar smutków przechodzi na mnie, jeżeli to spowoduje, że Aga będzie tańczyła lepiej, to jak najbardziej zgadzam się na taki układ <śmiech>.

Sambę zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Marcin: A ja też dostanę całusa? <Agnieszka całuje Marcina>. Ooo, zaraz lepiej! Mateuszu, nie przepadasz za tą parą, czy dzisiaj zmienisz do nich zastawienie?

Mateusz: Ale kto powiedział, że ja ich nie lubię? Po prostu oceniam taniec,a w wykonaniu Agnieszki to z tygodnia na tydzień jest on coraz gorszy. Dzisiaj upadłaś już tak nisko, że za tydzień, oczywiście jeżeli jeszcze będziesz z nami, może być tylko lepiej. Tak kończąc moją wypowiedzieć to czasami mam wrażenie, że Maga tańczył momentami lepiej... 
Ania: Tak ich krytykujesz, ale nie wspomniałem nawet słówkiem, co było źle.. Dlatego nie bierzcie jego ocenę głęboko do serca. Ja się cieszę, że mieliście pomysł na ten występ, był on bardzo trafiony, szczególnie na ten czas. O względach technicznych wypowiadała się nie będę, ale przeczuwam, że i pod tym względem nie było najgorzej.

Marcin: Pewnie, że nie było! Poproszę o sprawiedliwe oceny.

Mateusz Polit: Ta ocena jest najsprawiedliwsza. 1
Ania Wyszkoni: Z wielką przyjemnością 9
Kamila Kajak: Przerost formy nad treścią, 5
Artur Chamski: 7
Suma: 22

Marcin: Ta jedynka kompletnie niepotrzebna... Drodzy państwo, bez waszego wsparcia esemesowego to na pewno Agnieszka i Sławek trafią do strefy zagrożenia. Dlatego nie wahajcie się, tylko wysyłajcie głosy o treści 11! Tydzień temu zachwycili nas przepiękną rumbą. Czy tango argentyńskie w ich wykonaniu będzie również tak spektakularne? Przekonajmy się! Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Łukasz: Yes, yes, yes! Pnę się do góry, poprzednio było aż 36 punktów. Mi to się bardzo podoba i apeluję do jurorów, żeby dawali nam zawsze takie noty <śmiech>. Teraz już żartuję, ale jestem pewien, że te oceny są efektem mojej bardzo ciężkiej pracy i mam nadzieję, iż utrzyma mi się ta świetna passa jak najdłużej.
Aneta: Początku programu zawsze są najtrudniejsze. Łukasz coś o tym wie, za pierwsze tańce ledwo co dostawał 20 punktów. A teraz? Zupełnie inny człowiek, tańczy fenomenalnie, zdobywa coraz lepsze opinie. Trzymam za niego kciuki, bo czuję, że może nieźle tutaj namieszać!

Tango argentyńskie zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Małgorzata: Kamila tak na was patrzy, to spytamy ją jako pierwszą.

Kamila: Łukasz jest najlepszym przykładem na to, jak można się rozwinąć na przestrzeni odcinków. Od trzech odcinków tańczysz rewelacyjnie, widzę jedynie małe błędy, które mogą zdarzyć się każdemu.Zaimponowaliście mnie figurami, które były wykonane wręcz perfekcyjnie, nawet te bardzo trudne. Docenię to w punktacji.
Ania: Może jestem zbyt przewrażliwiona, ale pod koniec miałam wrażenie, jakbyście się zaraz mieli wywrócić. Ta kończąca figura według mnie nie była wykonana poprawnie, lecz ja się na tym zbytnio nie znam, więc pewnie nie mam racji. 

Małgorzata: Aniu, Aniu... Jakie oceny wystawią was jurorzy? Przekonajmy się.

Mateusz Polit: 8
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: A mi się podobało, 9
Artur Chamski: 9
Suma: 34

Małgorzata: Przyzwoite punkty, ale głosy widzów na pewno się przydadzą. Jeżeli chcecie widzieć Łukasza i Anetę w kolejnych odcinkach wysyłajcie esemesy o treści 10. Poniedziałek dla naszej gwiazdy był bardzo szczęśliwy. W końcu zdobyła kolejne trofeum. Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak.

Agnieszka: Udało się po raz kolejny. W poprzedni poniedziałek odbyła się gala Telekamer Tele Tygodnia, a ja miałam zaszczyć być nominowana w kategorii najlepszy juror. Nie liczyłam na nagrodę, ażeby czasem nie być zbytnio rozczarowanym. Ale gdy ogłoszono, że to na mnie oddano najwięcej głosów - oszalałam z radości. To dla mnie naprawdę wielkie wyróżnienie, które udowadnia, że czytelnicy i widzowie obdarzają mnie niesamowitym zaufaniem. 

Quickstepa zatańczy para numer 7
Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak

Marcin: Arturze, bardzo proszę o twoją ocenę.

Artur: Jeszcze raz gratuluję wygranej. A jeżeli będziesz tak tańczyła do końca programu to bardzo prawdopodobne, że w ostatnim odcinku zdobędziesz również Złotą Parę. Czego osobiście ci bardzo życzę. W waszym quickstepie podobała mi się przede wszystkim charyzma, energia.Mam wrażenie, że Agnieszka w quickstepie czuje się jak ryba w wodzie. Albo potrafi tak dobrze udawać <śmiech>.
Kamila: Ja mam jednak kilka zastrzeżeń. Przede wszystkim nie zachwyciliście mnie choreografią, która dla mnie była zbyt pospolita i najzwyczajniej w świecie nudna. Po poprzednim występie dochodzę do wniosku, że stać was na o wiele więcej. 

Marcin: Buczymy, nie podoba nam się opinia Kamili. Liczę na to, ze pozostałe oceny będą lepsze.

Mateusz Polit: 8
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: Choreografia taka sobie, ale technicznie fajnie 7
Artur Chamski: 8
Suma: 32

Marcin: Oceny bardzo wyrównane, dały wam 32 punkty. Całkiem przyzwoity wynik, jak dojdą do tego głosy widzów, to będzie genialnie.Numerek 7, dobrze go zapamiętajcie! Zapraszam was na bardzo krótką przerwę reklamową, zaraz po niej wystąpią Majka Hirsch i Michał Stukan, nie możecie tego przegapić!

Reklama

Małgorzata: Witamy po przerwie, to półmetek programu ,,Dancing Stars''. Kolejna para coraz lepiej radzi sobie w show. Tydzień temu tylko jednego punktu zabrakło do maksa. Maja Hirsch & Michał Stukan.

Maja: Jestem niezwykle wdzięczna za oceny, które naprawdę jeszcze bardziej mnie uskrzydliły. 39 punktów to szczyt moich marzeń, muszę się przyznać, że dotarło to do mnie dopiero kilka minut po występie, kiedy porządnie się ogarnęłam. Po prostu nie wierzyłem, że to się dzieje na żywo. Te punkty, komplementy.. To chyba był najszczęśliwszy tydzień w programie.
Michał: Tydzień temu Maja wykazała się z tangu, teraz przyszedł czas na odrobinkę trudniejszy taniec, a mianowicie fokstrot. Jednak Majka jest tak utalentowaną osobą, że jestem pewien, iż sobie z nich poradzi śpiewająco yyy, to znaczy tańcząco oczywiście!

Fokstrota zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Małgorzata: Ale klimat nasz się zrobił.. Ładnie, ale to nie ja jestem tutaj od osądzania, na szczęście, tylko jurorzy. Ania Wyszkoni.

Ania: Aż chciało się na was patrzeć! Za tango musiałam wam dać dziesiątkę, bo wykonaliście go obłędnie. Jestem zdania, że fokstrot wcale nie wyszedł gorzej! Byliście bardzo eleganccy, biła od was bardzo pozytywna relacja, podobało mi się!
Mateusz: Mówiłem to już kilka razy, ale powtórzę się po raz kolejny. Jesteś jedyną gwiazdą, która zawsze pokazuje nam swój wyrównany, ale wysoki poziom. Nie miałaś jeszcze ani jednej poważnej wpadki, jako jedyna ze wszystkich. I to się chwali. Fokstrot był zatańczony poprawnie, jednakże miałbym zastrzeżenie do sylwetki, ponieważ troszkę poleciała ona u ciebie. 

Małgorzata: A jednak jakieś ale musi zawsze być. Mimo wszystko przeczuwam, że nie będzie źle w ocenach.

Mateusz: Polit Nie będzie, 8
Ania Wyszkoni: Moja pierwsza w tym odcinku 10
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: Jesteś za dobra! <śmiech>. 10
Suma: 37

Małgorzata: Super, najwyższa dotychczas punktacja, czyżby szykował się kolejny sukces? Mam taką nadzieję. Głosujcie, wysyłajcie esemesy o treści 1. Niech ta para będzie dzisiaj numerem 1. A już teraz zapraszam was na kolejną dawkę tanecznych emocji wy wykonaniu Adrianny Fijał & Stefana Terrazzino.

Adrianna: Wiele ludzi mnie podziwia, że w takim krótkim czasie po porodzie zdecydowałam się tańcować po parkiecie. Ja nie widzę w tym nic złego, program nie ogranicza mnie z dzieckiem, nie koliduje również z innymi obowiązkami. 
Stefano: Dotychczas przedstawialiśmy się w raczej spokojniejszych tańcach, świetnie, że teraz Adrianna może pokazać się z szalonej i energetycznej strony. W tym odcinku udowodni, że każdy styl taneczny jest jej bardzo bliski i z każdym potrafi sobie poradzić.

Jive'a zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Marcin: Mateusz, czy jive był wykonany perfekcyjnie?

Mateusz: Do perfekcji to jeszcze brakuje, ale nie za dużo. Podobało mi się, że wasz jive nie był tańczony ciągle w tym samym tempie, były szybsze momenty, troszkę wolniejsze, za to wielki plus. Również zaimponowaliście mnie akcjami jazzowymi, bardzo rzadko wykonywane one są tutaj aż tak dobrze. Mam jednak zarzuty do niektórych figur, które wymagają dopracowania.
Artur: Widać, że Stefano bardzo zależy, abyś była coraz lepsza i powtórzyła sukces z 4 odcinka. Taniec współczesny w waszym wykonaniu był nie do pobicia, ale na jive'a również się dobrze patrzyło. Mam nadzieję, że będziemy mogli się zachwycać waszymi wykonaniami aż do finału.

Marcin: Kto wie, może tak będzie? Ale aby osiągnąć ten cel, muszą być wysokie noty.

Mateusz Polit: 8
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: Zrównoważę oceny i dam 10
Suma: 36

Marcin: Nawet wpadła jedna dziesiątka, super. Jestem pewna, że widzowie dobrze wiedzą, co teraz robić, ale przypomnę. Aby Ada i Stef mogli dla nas wystąpić za tydzień, potrzebują waszego wsparcia esemesowego. Treść esemesa to 9! Kolejnej parze przyszedł czas na refleksje. Maja Bohosiewicz & Kamila Kuroczko!

Maja: Zbliża się półmetek, a ja nadal jestem w programie! Czasami mam wrażenie, że produkcja o mnie zapomniała i tak z odcinka na odcinek nieświadomie mnie przepuszcza <śmiech>. Miałam swoje lepsze i słabsze momenty, zdecydowanie, gdybym mogła poprawić swój jeden taniec, to byłaby to samba z pierwszego odcinka. Chyba każdy pamięta moją spektakularną wpadkę z tym epizodzie..
Kamil: Maja udowodniła, że jest naprawdę dobrą tancerką, a wpadki zdarzyć się mogą każdemu. Tym bardziej, jak wystąpiła ona w pierwszym tańcu. Teraz Maja jest już dojrzalsza o nowe doświadczenia i jestem pewien, że teraz tą nieszczęsną sambę by zatańczyła na 40 punktów!

Walca zatańczy para numer 3
Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko

Małgorzata: Kamilo, długo nic nie mówiłaś, więc poproszę o ocenę.

Kamila: Szkoda, że nie zatańczyliście tej samby, bo może by wyszła lepiej, niż walc... Taniec stosunkowo dobry, ale niestety mimo wszystko spaprany przez Maję. Nie było czuć w waszej parze kontaktu, który w tym tańcu jest wymagany. Miałam wrażenie, jakby każde tańczył co innego i zupełnie nie patrzał na swojego partnera. Poza tym pojawiło się bardzo dużo błędów w kroczkach i figurach.
Ania: Tak źle to chyba nie było! Mieliście piękną oprawą muzyczną i cieszę się, że ją wykorzystaliście. Patrzało mi się na was bardzo przyjemnie, nie wyczułam żadnych zgrzytów, czy też wpadek. Dlatego moja ocena nie będzie niska.

Małgorzata: I o to chodzi! Jestem ciekawa, jakie punkty wystawią wam jurorzy...

Mateusz Polit: Lekki zawód, 4
Ania Wyszkoni: Eee tam, 8
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: 7
Suma: 25

Małgorzata: Ups, mogło być znacznie więcej. ten wynik sugeruje, by to widzowie wzięli sprawę w swoje ręce i licznie głosowali na parę numer 3. Dziękuję wam za występ, przed nami już ostatnie wykonanie, Katarzyny Dowbor & Janka Klimenta!

Katarzyna: Wczoraj był tłusty czwartek, więc nie było wyboru, trzeba było zamówić na salę treningową kilka pączków. No, może więcej niż kilka <śmiech>. 
Jan: Jest taki jeden dzień w roku, kiedy można objadać się pączkami i tak nic nam nie pójdzie w biodra. Oczywiście tłusty czwartek! Uważam, że należycie obeszliśmy to święto.
Katarzyna: Spokojnie, wszystkie kaloria, które dostarczyły nam pączki już dawno spaliliśmy przy trenowaniu swinga - tańca, który zatańczymy już w najbliższy piątek.

Swinga zatańczy para numer 5
Katarzyna Dowbor & Jan Kliment

Marcin: Bardzo pozytywny występ, twarz aż sama się uśmiechała. Ania?

Ania: Dokładnie, wy mnie zawsze potraficie rozbroić. Dzisiaj postawiliście na odrobinkę luzu, nawet nie taką odrobinkę. Do swojego występu wprowadziliście humor, naprawdę mi się to spodobało! Mam nadzieję, że za chwilę Mati nie będzie wypominał o jakiś błędach, bo chyba naprawdę nie o to tutaj chodziło... Była zabawa, a to program rozrywkowy!
Mateusz: Ale wcale tak dużo tych błędów nie było, dlatego nie będę okrutnym! Oczywiście, mógł ten taniec bardziej płynąć, bym lepiej osadzony w rytmie, lecz nie będę aż tak tego wypominał. Dobrze się bawiliście, myślę, że publika również, było nieźle.

Marcin: Niezłe to będą również oceny, liczę na to.

Mateusz Polit: Trochę zawyżone, ale 7
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: Kocham was! 10
Suma: 32

Marcin: Spodziewaliście się lepszych ocen? Bo ja tak. Ale w sumie nie jest źle, jak do tego dojdą głosy widzów, to będzie bajecznie. Pamiętajcie, cyferka 5. Takim sposobem zakończyliśmy wszystkie występy konkursowe, jurorzy się wykazali, podsumujmy, jak oceniali nasze pary.

Marcin: Maja z Michałem na czele stawki z ilością 37 punktów, zaraz za nimi Adrianna i Stefano, a podium zamykają Łukasz i Aneta. Najbardziej zagrożonymi parami są w tym momencie Maja i Kamil oraz Agnieszka i Sławomir. To oni najbardziej potrzebują waszego wsparcia. Na głosowanie macie jeszcze równe 10 minut, zapraszamy na wyniki zaraz po przerwie!

Reklama

Przed państwem

Małgorzata: Jesteśmy już po przerwie, a to oznacza, że głosowanie zostało zakończone i podliczane są ostatnie głosy.
Marcin: Par jest coraz mniej, dzisiaj tylko szóstka przejdzie bezpiecznie do kolejnego odcinka, pozostała dwójka będzie musiała się zmierzyć w strefie Dance-Off, z której zwycięsko wyjdzie jedna para.
Małgorzata: Z każdą gwiazdą będzie bardzo trudno się pożegnać, tym bardziej, że każda reprezentuje sobą wysoki poziom.
Marcin: Niezależnie od punktów jurorów. 
Małgorzata: Dokładnie. Dobrze, dostaliśmy już kopertę z wynikami odcinka, nie przedłużajmy.
Marcin: Na najważniejszą wiadomość odcinka czekają: Maja & Michał, Maja & Kamil, Katarzyna & Jan, Aleksy & Bianka, Agnieszka & Rafał, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta , Agnieszka & Sławomir.

Małgorzata: Pragnę przypomnieć, że kolejność wywoływania bezpiecznych gwiazd jest kompletnie przypadkowa. A więc w kolejnym, 7 już odcinku spotkamy się na pewno z ... Agnieszką & Sławomirem!

Marcin: Widać u nich wielkie zaskoczenie, ale to prawda - widzowie chcą dalej widzieć ich tańce! Za tydzień spotkamy się również z ... Katarzyną & Janem!

Małgorzata: Miło mi jest ogłosić, że kolejną szczęśliwą parą jest ... Adrianna & Stefano!

Marcin: Ta para za tydzień również zaprezentuje się na parkiecie programu ,,Dancing Stars''. Mowa o ... Agnieszce & Rafale!

Małgorzata: Coraz mniej gwiazd jest niepewnych swojego losu... Maja & Michał jednak będą z nami dalej, jesteście bezpieczni!

Marcin: I pozostały trzy pary, spośród nich tylko jedna przejdzie zupełnie bezpiecznie do 7. epizodu. Maja & Kamil, Aleksy & Bianka i Łukasz & Aneta. Panie i panowie, w dogrywce Dance-Off nie spotkamy się z ... Łukaszem & Anetą!

Małgorzata: Znamy więc dwójkę par, które muszą się ze sobą zmierzyć w Dance-Off. Obie już kiedyś doświadczyli ten ból, dlatego na pewno dzisiaj będzie im łatwiej. Maja & Kamil oraz Aleksy & Bianka. Zapraszamy was na środek!

Marcin: Teraz o wszystkim zadecydują jurorzy. Przypominam, że każdy juror oddaje jeden głos na lepszą parę. Ta para, która zdobędzie więcej głosów - przechodzi do kolejnego odcinka. Jeżeli będzie remis, to o wyniku decydują tylko głosy widzów oddane podczas trwania programu. Kamilo, zacznij.

Kamila: I Majka, i Aleksy dzisiaj mnie zawiedli. Są to bardzo dobrzy uczestnicy, lecz dzisiaj chyba piątek trzynastego przesądził, że wam się nie powiodło. To była pierwsza wpadka Mai od kilku tańców, natomiast Aleksowi nie poszło już drugi raz pod rząd. Jednak wierzę, że się poprawisz, bo jesteś utalentowany! Dlatego głosuję na Aleksego & Biankę.

Małgorzata: Artur Chamski, proszę.

Artur: Ja nie mam wątpliwości, że dalej chcę widzieć w programie Maję i Kamila. Aleksy zaliczył już za dużo wpadek, przykro mi.

Marcin: Aniu, czy przesądzisz o wyniku?

Ania: A nie powiem <śmiech>. Maja i Aleksy już wiedzą, co to znaczy stoczyć walkę w dogrywce, ponieważ kiedyś już w niej byli. Zawsze się wybronili. Teraz niestety ktoś będzie musiał nas opuścić. Jest to niewdzięczne zadanie, nigdy nie lubię tego momentu. To będzie trochę ryzykowne, ale daję jeszcze jedną szansę Mai & Kamilowi.

Małgorzata: A więc to jednak Mateusz zadecyduje o tym, kto pożegna się z programem!

Mateusz: Ja nie mam żadnych wątpliwości, kto powinien przejść dalej. Mimo tych dzisiejszych słabszych występów. Po raz pierwszy o wynikach zadecydują widzowie, bo ja głosuję na Aleksego & Biankę.

Marcin: Jest 2:2. A to oznacza, że jurorzy nie mogli zbytnio się zdecydować, wytypować lepszą parę, dlatego o tym zadecydują teraz widzowie. Tylko widzowie. Na którą z par głosowali liczniej? Przekonajmy się. Drodzy państwo, głosujący zadecydowali, że z programem ,,Dancing Stars'' muszą pożegnać się .. Maja & Kamil!

Małgorzata: Bardzo jest nam przykro, ale tak zadecydowali widzowie. Oddaję wam głos.

Maja: A ja wcale nie jestem smutna, bo przeczuwałam, że to się dzisiaj stanie. Nie da się ukryć, że poziom programu bardzo wzrósł, a ja tak jakbym stanęła w miejscu. Dlatego myślę, że stało się sprawiedliwie. No i chciałabym zaznaczyć, że jestem pierwszą panią, która odpada! Dotychczas sami panowie żegnali się z show. Ja chciałabym jedynie podziękować rodzinie, siostrze, którą już namawiam, aby wzięła udział w drugiej edycji programu oraz wszystkim, którzy przyczyniają się do tworzenia tego programu. Poczynając od choreografów, kończąc na kamerzystach. Bez was nie byłoby tego programu!

Marcin: Byli bardzo sympatyczną parą... Przykro nam, że spotkamy się z nimi dopiero w finale.
Małgorzata: Taka kolej rzeczy, ktoś musiał odpaść.
Marcin: Nie unikniemy tego również za tydzień.
Małgorzata: Niestety.. Powoli kończy się to wydanie programu.
Marcin: Na parkiecie pozostało jednie siódemka par.
Małgorzata: A za tydzień lista ta skróci się do szóstki.
Marcin: Kolejny odcinek jest ostatnim, w którym gwiazdy będą tańczyły tylko jeden taniec. Później zaczynają się niespodzianki, ale to później!
Małgorzata: Jedną z takich niespodzianek ujawnimy państwu za tydzień.
Marcin: Nie możecie tego przegapić!
Małgorzata: Oj, nie
Marcin: Dobranoc!
Małgorzata: Pa!

4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podobał ten odcinek, z resztą jak każdy. Już się dobrze wprawiłeś w pisanie tanecznego programu. W tym odcinku moja faworytka znów została mocno skrytykowana, ale przeszła dalej na szczęście. Za to dwójka faworytów poradziła sobie świetnie. Z dwóch zagrożonych par wolałabym pożegnać Aleksa, choć właściwie obie pary lubię. Trochę szkoda Mai, ale tylko trochę. Czekam na następny odcinek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już szósty odcinek, wow! Poziom tańca jest coraz wyższy, chociaż jedna para nieźle oberwała i nawet jedynka się pojawiła... od Mateusza jak zwykle ;) Mam dużo faworytów i wszyscy zajęli miejsca 1-6, ale ci najmocniejsi zajęli pierwsze, drugie i czwarte miejsce ;) Mai nie jest mi szkoda ani trochę, jakoś nie lubię tej dziewczyny, a poza tym nie tańczyła jakoś super. Czekam na siódmy odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poziom zrównoważony, jedni zatańczyli lepiej, inni gorzej, ale moi faworyci dali radę :D Mam nadzieję, że jeśli będzie kolejna edycja, to pożegnamy Mateusza, bo jest denerwujący z tym swoim byciem wszystkowiedzącym :D
    Wolałbym, żeby odpadł Aleksy, ale Mai również mi nie szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nadal Aga na końcu - mam nadzieję, że jednak się rozwinie. Na szczęście głosy nadal idą na tę parę, więc w pewnym stopniu można być spokojnym! Widać, że Maja Hirsch wysuwa się na prowadzenie, czyżby nowa pretendentka do zwycięstwa? Niektóre gwiazdy robią oszałamiające postępy! ;) Również wolałbym pożegnać Aleksego niż Maję, trudno. Czekam na kolejny odcinek! ;)

    OdpowiedzUsuń