piątek, 27 lutego 2015

Odcinek 7

Lektor: Tydzień temu ósemka par stanęła po raz szósty do rywalizacji na tanecznym parkiecie. Każda wykonały inny układ choreograficzny, a najlepszymi według jurorów byli Maja Hirsch & Michał Stukan. To już ich kolejny sukces! Niestety, ale według widzów i sędziów najsłabiej poradzili sobie Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko oraz Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska. Obie gwiazdy wiedziały już, co oznacza strefa zagrożenia, bo już się w niej kiedyś znaleźli. Głosowanie jurorów wyszło remisowe, więc o tym, kto odpadnie z programu ostatecznie zadecydowały tylko głosy telewidzów podczas trwania całego odcinka. Takim sposobem to Maja Bohosiewicz & Kamil Kuroczko odpadli z show. Spotkamy się z nimi dopiero w finałowym odcinku.

Przed państwem gość specjalny

Przed państwem prowadzący program
Małgorzata Socha & Marcin Prokop

Małgorzata: Dobry wieczór!
Marcin: Witamy wszystkich w kolejnym wydaniu programu ,,Dancing Stars''!
Małgorzata: Program otworzyła diva polskiej estrady Edyta Górniak!
Marcin: Niemożliwe stało się możliwe, ona również zdecydowała się u nas zaśpiewać!
Małgorzata: A to jeszcze nie koniec, bo spotkamy się z Edytą również krótko przed wynikami.
Marcin: Dlatego warto być z nami przez cały czas.
Małgorzata: Nie mam co do tego żadnych wątpliwości.
Marcin: Jeszcze powracając na chwilkę do poprzedniego tygodnia...
Małgorzata: Masz na myśli strefę Dance-Off?
Marcin: Między innymi.
Małgorzata: Po raz pierwszy zdarzyło się, że o wynikach strefy zagrożenia zadecydowały tylko głosy widzów, ponieważ jurorzy nie mogli się zdecydować ostatecznie, kogo mają przepuścić dalej, a kogo wyeliminować.
Marcin: To oznacza również, że poziom bardzo wzrósł i teraz już nie jest tak łatwo komuś powiedzieć ,,do widzenia''.
Małgorzata: Nie da się tego ukryć.
Marcin: Dzisiejszy odcinek jest ostatnim, w którym pary zatańczą tylko jeden układ choreograficzny, ale o wszystkim dowiecie się później.
Małgorzata: Zaprośmy na parkiet siódemkę gwiazd pierwszej edycji ,,Dancing Stars''!

Para numer 1 to aktorka Maja Hirsch i jej partner Michał Stukan!
Para numer 5 to dziennikarka i prezenterka tv Katarzyna Dowbor i jej partner Jan Kliment!
Para numer 6 to aktor Aleksy Komorowski i jego partnerka Bianka Żubrowska!
Para numer 7 to piosenkarka Agnieszka Chylińska i jej partner Rafał Maserak!
Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Marcin: Oni jeszcze pozostali w stawce i dzielnie walczą o wygraną.
Małgorzata: Niestety, ale dzisiaj jedna para dowie się, że to był jej ostatni odcinek i tym samym będzie musiała zapomnieć o Złotej Parze i Mercedesie.
Marcin: Na pewno w wyborze najsłabszej pary pomogą państwu jury w składzie: Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak i Artur Chamski!
Małgorzata: Zaczynamy rywalizację, już na parkiecie pozostają Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino, bo oni zaprezentują się nam jako pierwsi, ale to po przerwie.

Reklama

Marcin: To my, jesteśmy już po reklamach! Zaczynamy taneczną rywalizację występem Adrianny Fijał & Stefano Terrazzino!

Adrianna: W tym tygodniu ogniste paso doble!
Stefano: Będzie się działo, to mogę wam zapewnić.
Adrianna: Mamy przygotowany dosyć trudny układ choreograficzny oparty na bardzo wielu figurach, nie zawsze takich banalnych i łatwych do wykonania. Ale na tym będzie polegał cały efekt występu.
Stefano: Podniosłem troszkę poprzeczkę, ponieważ wiem, że Adę stać na nieco trudniejszy taniec. Paso doble na pewno będzie jej największym wyznawaniem.

Paso doble zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Marcin: Mocne rozpoczęcie odcinka, a co to będzie dalej... Mateusz Polit wypowie się jako pierwszy.

Mateusz: Nareszcie! Przez ostatnie tygodnie czegoś mi brakowało w waszych występach, nie były one tak spektakularne. Do tego momentu. Wczuliście się w klimat paso doble, wykonaliście go perfekcyjnie! Należą ci się wielkie brawa Ado, ponieważ wszystkie wspomniane w filmiku figury były zatańczone poprawnie. Szacun!
Artur: Myślę, że muzyka wykonana przez orkiestrę jeszcze bardziej podkreśliła charakter tego tańca. A sam taniec również był genialny. Ada pokazała w nim, że nie jest tylko skromną i cichą osobą, potrafi również przytupnąć nóżką, postawić na swoim. Bardzo jestem ciekaw, co pokażecie w kolejnym wydaniu.

Marcin: Będą dziesiątki, tak coś czuję...

Mateusz Polit: W sumie pierwszej parze nie powinno się wystawiać takiej oceny, ale mam to gdzieś. 10!
Ania Wyszkoni: Jeszcze mam ciarki. 10
Kamila Kajak: O jeden mniej. 9
Artur Chamski: 10
Suma: 39

Marcin: Prawie i po raz kolejny byście dostali maksymalną ilość punktów. Naprawdę niewiele brakowało. Mam nadzieję, że brakować nie będzie esemesów, jeżeli chcecie ujrzeć Adę i Stefano za tydzień, głosujcie na numer 9! Poprzednio Kasia i Jan postawili na zabawę. Czy dzisiaj będzie podobnie? Katarzyna Dowbor & Jan Kliment!

Katarzyna: Jestem w szoku, że widzowie pozwolili mi, takiej starej babie, dotrwać do siódmego odcinka i to jeszcze bez żadnej dogrywki. Ten wynik przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, dziękuję razem z Jankiem za wszystkie głosy, które z tygodnia na tydzień ratują nas przed odpadką.
Jan: Lubimy ze sobą przebywać, śmiać się, pogadać, jednak kiedy trzeba, to Kaśka ostro bierze się za treningi i efekty widać na załączonym obrazku. Cieszę się, że dostałem tak zdolną partnerkę.

Walca zatańczy para numer 5
Katarzyna Dowbor & Jan Kliment

Małgorzata: Już po występie, jestem ciekawa, jak ocenią was sędziowie, Ania.

Ania: Uwielbiam patrzeć na walca, a także jego wszystkie rodzaje. Wy zatańczyliście tego najzwyklejszego, ale to nie oznacza, że poszliście na łatwiznę. Bardzo podobała mi się choreografia, która według mnie nie była oczywista i zawierała dużo skomplikowanych elementów.
Mateusz: Ja się bardzo cieszę, że pary same sobie podnoszę poprzeczkę. Ada ze Stefano postawili na bardzo trudne figury, wy również do swojego układu wprowadziliście kilka niecodziennych i niełatwych elementów. Za to się was chwili, mimo że dostrzegłem kilka błędów.

Małgorzata: Ale liczę na to, że i tak oceny będą przyzwoicie wysokie. 

Mateusz Polit: 7
Ania Wyszkoni: Znowu? Ale nie mogę inaczej, 10
Kamila Kajak: 7
Artur Chamski: Jak Anka, 10
Suma: 34

Małgorzata: Ładnie, dla was 34 punkty, myślę, że cieszycie się w tego wyniku. Kasia i Janek jeszcze bardziej będą się cieszyli, kiedy otrzymają pełno esemesów. Treść 5, pamiętajcie! Zapraszam na kolejny występ, w wykonaniu Mai Hirsch & Michała Stukana.

Maja: Zdecydowanie lepiej odnajduję się w standardzie, tańce latynoamerykańskie mnie jakoś nie kręcą, nie czuję ich w swoim sercu. Nie ma jednak co marudzić, ponieważ trzeba zatańczyć każdy styl i nie ważne, czy on mi pasuje, czy nie.
Michał: W tym tygodniu przypadła nam salsa. Maja jeszcze trochę boi się otworzyć, tańce energetyczne, gdzie trzeba trochę odsłonić ciała ją peszą. Jednak jestem pewien, że w piątek przełamie swój strach i zatańczy po mistrzowsku.

Salsę zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Marcin: Jak wyszła salsa w wykonaniu tej sympatycznej pary? Kamila Kajak.

Kamila: Byłaś trochę spięta, ale wcale nie wyszło tak źle, jak przypuszczałam. Osoba, która ma talent dobrze zatańczy każdy taniec, nie ważne, czy to salsa, czy fokstrot. A ty do utalentowanych gwiazd zdecydowanie należysz, więc nie ma się czym przejmować. 
Artur: A mi właśnie trochę zabrakło tej zabawy, szaleństwa. Uważam, że salsa idealnie pozwala na pokazanie takich emocji. Jednak mimo to bardzo mi się podobaliście i nadal jestem zdania, że Majka i Michał są jedną z najlepszych par tego sezonu.

Marcin: O tak, to jest prawda. Chcecie się dowiedzieć, jak nagrodzą was jurorzy? No to popatrzmy.

Mateusz Polit: Słabiutko. 6
Ania Wyszkoni: Jakie słabo, 9!
Kamila Kajak: 8
Artur Chamski: 9
Suma: 32

Marcin: Suma punktów wynosi 32, nie jest źle, ale warto byłoby, gdyby zagłosowali jeszcze widzowie, bo to zapewni wam dalsze uczestnictwo w programie. Bo chyba nie chcecie, żeby Mai i Michała już z nami nie było? Właśnie, dlatego wysyłajcie esemesy o treści 1. Kolejna para już wychodzi na parkiet, są to mistrzowie strefy Dance-Off, Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska.

Aleksy: Od poprzedniego tygodnia nazywają mnie Mistrzem Dance-Off. W sumie to chyba zasługujemy na taki tytuł, bo już dwa razy byliśmy zagrożeni i dwa razy udało nam się przetrwać.
Bianka: Dwa tygodnie temu uratowali nas jurorzy, natomiast tydzień temu trzeba było posłużyć się głosami widzów i to od nich zależało, kto przejdzie dalej. Dziękujemy z całego serca, że oddawaliście na nas głosy. tyle, że starczyło, aby nas ocalić. I oczywiście prosimy o jeszcze więcej, abyśmy mogli dzisiaj przejść do kolejnego odcinka zupełnie bezpiecznie, bez dodatkowego stresu.

Jive'a zatańczy para numer 6
Aleksy Komorowski & Bianka Winiarska

Małgorzata: Ładne bum nam zrobiliście <śmiech>. Mateusz Polit.

Mateusz: Sytuacja wręcz identyczna, jak przy Adzie. Poprzednie wasze występy były marnej jakości, dlatego stawaliście w strefie zagrożenia. My daliśmy wam dwie szanse i wykorzystaliście te szanse do granic możliwości. Bardzo dobre partnerowania, świetne akcje jazzowe, jestem pod wrażeniem!
Ania: Ja byłam pewna, że nie przez przypadek wygraliście dwie strefy Dance-Off. Po prostu zasługujecie na dalsze uczestnictwo w programie i udowodniliście to dzisiaj, świetnym jive'm. Teraz tylko trzymam kciuki, aby każdy wasz kolejny występ był tak dobry.

Małgorzata: Na pewno tak będzie. Proszę jurorów o wystawienie ocen.

Mateusz Polit: 9
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: Jacy my zgodni! 9
Suma: 36

Małgorzata: Z takim wynikiem jest szansa, że bezpiecznie przejdziecie do kolejnego odcinka, ale dla pewności warto byłoby, gdyby głosy na was oddali widzowie. Treść esemesa 6! Aleksy i Bianka mogą już sobie odpocząć, ja zapraszam zaś wszystkich na krótką przerwę, a zaraz po niej wystąpią Agnieszka Popielewicz i Sławek Turski, tego nie można przegapić!

Reklama

Marcin: To znowu my, w kolejnej części najbardziej roztańczonego show w Internecie ,,Dancing Stars''. Z potwierdzonych źródeł, że na tą parę zawsze czekacie najbardziej. Może nie tylko chcecie widzieć, jak tańczą, ale jak ich skomentuje jeden z jurorów. Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski!

Agnieszka: Dzisiaj taniec współczesny! 
Sławomir: Mateusz nie zostawi na nas suchej nitki. <śmiech>.
Agnieszka: Szkoda, że zawsze znajdzie sobie kogoś, na kim będzie się wyżywał i mimo wszystko dawał niskie oceny. Najpierw taką osobą był Mateusz Maga, a teraz ja..
Sławomir: Cokolwiek się stanie i tak jestem bardzo dumny z Agnieszki, ponieważ wykonuje kawal dobrej roboty i wiem, że stać ją na bardzo dużo. Jednak liczę na to, że wreszcie jurorzy ją docenią. Zasługuje na to!
Agnieszka: Najważniejsze, że mam poparcie wśród widzów i to widocznie bardzo duże, bo w przeciwnym razie już by mnie tu nie było.

Taniec współczesny zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Marcin: Ale emocje wywołał ten taniec.. Przynajmniej u mnie. Arturze?

Artur: Z odcinka na odcinek ja widzę u was postępy! Bardzo się z tego powodu cieszę i fajnie, że jesteście nadal z nami. Mimo wszystko. Bardzo mi się podobaliście w tej choreografii, jeszcze do tego świetna interpretacja muzyczna, brawo. 
Mateusz: Znowu widzieliśmy chyba dwa zupełnie różne tańce. Ja, jako spec od tego tańca jestem załamany waszą niewiedzą na temat tańca współczesnego. To, że Agnieszka jest cienka, to wiemy od dawna. Ale dzisiaj poległ nawet Sławek! Miałem wrażenie, że oglądam dwóch amatorów, którzy po raz pierwszy wyszli na parkiet.

Marcin: Tak głośnego buczenia ze strony publiczności chyba jeszcze u nas nie było. Ale przynajmniej coś się dzieje, jestem ciekawy, jak ocenią was sędziowie.

Mateusz Polit: Mnie niż zeroooo. Żartuję, 1.
Ania Wyszkoni: 8
Kamila Kajak: Są duże postępy! 7
Artur Chamski: Trzeba trochę podwyższyć tą średnią, 10
Suma: 26

Marcin: Chyba przyzwyczailiście się do niskich not, chociaż tak naprawdę to pojawiła się tylko jedna.Reszta ocen jest pozytywna. Drodzy widzowie, dobrze wiecie, co macie robić. Agnieszka i Sławek naprawdę zasługują na kolejne odcinki, więc głosujcie na numer 11. Zapraszam na występ Łukasza Piszczka & Anety Piotrowskiej.

Łukasz: Dostajemy coraz lepsze oceny, ale ja nadal mam wrażenie, że na live'ach nie pokazuję wszystkich swoich możliwości. Tak jakby w piątek po 20.00 złapał mnie paraliż i nic nie da się z tym zrobić. Poprzednie tango argentyńskie wyćwiczyliśmy wręcz do perfekcji, a na występie na żywo coś jednak poszło nie tak. Nie jestem z siebie zadowolony. Trzymajcie za mnie i Anetkę kciuki, abyśmy dzisiaj pokazali na co nas stać!

Cha-chę zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Małgorzata: Mam nadzieję, że wam się powiedzie, oceny tańca rozpoczniemy od Kamili, długo już nic nie mówiła.

Kamila: Ty to lubisz sobie tak ponarzekać, nie Łukasz? <śmiech>. Ja cię uświadamiam, że nie masz powodu do narzekania, bo cha-cha w waszym wykonaniu była na bardzo wysokim poziomie. Tępo było zachowane, wszystko osadzone w rytmie, również pod względem kroków nie mam żadnych zastrzeżeń. Skuszę się chyba o najwyższą ocenę, bo na nią zasługujecie.
Ania: Wy przez kilka tygodnia tak przymierzaliście się po cichu, ażeby nas zaskoczyć, zszokować. Oczywiście pozytywnie. I właśnie nastąpił ten dzień, było genialnie! Od tego odcinka jestem waszą fanką, jeszcze większą niż dotychczas. 

Małgorzata: Ładne opinie, ale czy oceny również takie będą?

Mateusz Polit: Było kilka fałszywych kroków pod koniec, więc 9
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: No to 10!
Artur Chamski: Nie będę chamski, dam 10!
Suma: 39

Małgorzata: Jeden punkt! Ach, Mateusz! 39 punktów to wasz wynik i tak jest super, możecie się cieszyć. Macie niewiele czasu na zagłosowanie na tą parę, dlatego nie traćcie czasu i szybciutko głosujcie na numer 10. A przed nami ostatni już występ, w wykonaniu Agnieszki Chylińskiej & Rafała Maseraka.

Agnieszka: Quickstep to jest mój żywioł, bardzo się cieszę, że miałam szansę się w nim przedstawić. Teraz jeszcze czekam tylko na jive'a i mogę już odpaść <śmiech>.
Rafał: Żywsze tańce są dla Agnieszki łatwiejsze, a teraz musimy trenować american smooth, bo właśnie ten taniec nam przydzielono na dzisiejszy odcinek.
Agnieszka: Będzie to trochę szybsza wersja tego tańca, może spowodowane jest to też piosenką, która nam towarzyszy przy występie.
Rafał: Czy szybciej, czy wolniej, Aga i tak jest najlepsza! Nie wyobrażam sobie finału programu przez naszej pary <śmiech>.

American Smooth zatańczą para numer 7
Agnieszka Chylińska & Rafał Maserak

Marcin: Kocham ten utwór! Jest świetny! Czy równie świetny był występ Agnieszki i Rafała? Spytajmy się o to Artura.

Artur: Mam dosyć mieszane uczucia. Nie wiem, ale mi czegoś brakowało w waszym występie, może trochę przebojowości, humoru, dystansu... Dotąd zawsze nam to oferowaliście, a teraz chyba bardziej skupiliście się na względach technicznych. Co oczywiście nie jest złym rozwiązaniem, jednak ja wolę was z poprzednich odcinków, dzisiaj mnie nie przekupiliście.
Mateusz: Ja powiem tak: Tragedii nie było, ale do dobrego poziomu również wam brakuje. Przede wszystkim trochę kłóci mi się muzyka z tańcem, tak jakoś chyba niezbyt dopasowana... Chociaż nie wiem, na muzyce się nie znam. Ogólne wrażenie średnie, raczej na minus, czekam na wasze kolejny występy.

Marcin: Popatrzmy na ostatnie dziś oceny.

Mateusz Polit: Takie 6
Ania Wyszkoni: Mi się bardzo podobało, 9
Kamila Kajak: 7
Artur Chamski: 7
Suma: 29

Marcin: Przyzwoity wynik, ale żeby być bezpiecznym, to trochę za mało. Dlatego bez wsparcia esemesowego to się na pewno nie uda. Głosujcie na numer 7 i to szybko, bo niebawem kończymy głosowanie. Agnieszka i Rafał byli naszymi ostatnimi uczestnikami 7 odcinka, przyjrzyjmy się, jak jurorzy rozdawali dzisiaj noty, kto jest pierwszy, kto ostatni...

Marcin: Pierwsze miejsce jest zajęte przez dwie par: Adę i Stefano oraz Łukasza i Anetę. Tylko jeden punkt i byłby maks. Na trzecim miejscu z ilością 36 punktów uplasowali się Aleksy i Bianka. Najmniej not uzbierały w dzisiejszym odcinku dwie Agnieszki: Chylińska i Popielewicz i to one najbardziej potrzebują waszego wsparcia esemesowego. Na to macie jeszcze 7 minut, tyle trwa głosowanie, niebawem wracamy, pa!

Reklama

Przed państwem

Małgorzata: Jesteśmy już po przerwie, część wynikową otworzyła po raz kolejny Edyta Górniak ze swoim najnowszym kawałkiem ,,Glow On''. 
Marcin: Dziękujemy za występ i zapraszamy ponownie!
Małgorzata: O tak, koniecznie!
Marcin: Zbliża się jeden z najgorszych, najmniej miłych momentów programu..
Małgorzata: Nikt go chyba nie lubi.
Marcin: Ale co tydzień musimy przez niego przebrnąć. Stefa Dance-Off coraz bliżej!
Małgorzata: Zakończyliśmy już głosowanie, głosy są liczone, za chwilę dostaniemy kopertę z wynikami.
Marcin: Które dwie pary staną do tej znienawidzonej przez wszystkich strefy? I na kogo postawią jurorzy? Przekonajmy się! Na werdykt czeka siedem par: Maja & Michał, Katarzyna & Jan, Aleksy & Bianka, Agnieszka & Rafał, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta , Agnieszka & Sławomir.

Małgorzata: Kolejność wyczytywania bezpiecznych par jest kompletnie przypadkowa. A więc w kolejnym odcinku na pewno spotkamy się z ...Łukaszem & Anetą!

Marcin: Pewni swojego losu mogą być również ... Maja & Michał!

Małgorzata: Par jest naprawdę bardzo mało, lecz mimo to dla nich znajdzie się miejsce w następnym epizodzie. O kim mowa? O Adriannie & Stefano!

Marcin: Miło mi jest ogłosić, że przepustkę do kolejnego programu zdobyli także dzięki głosom widzów i punktom jurorów .. Agnieszka & Rafał!

Małgorzata: Bardzo szybko to minęło, z nami zostały tylko trzy pary: Katarzyna & Jan, Aleksy & Bianka oraz Agnieszka & Sławek. Tylko jedna z nich za chwilkę odetchnie z ulgą, ponieważ dowie się, że nie będzie musiała rywalizować w strefie zagrożenia Dance Off. Pozostali nie będą już mieli tyle szczęścia. Panie i panowie, oficjalnie ogłaszam, że w ósmym odcinku spotkamy się na pewno z ... Agnieszką & Sławomirem!

Marcin: Wszystko jest już jasne, w strefie Dance Off spotkają się dzisiaj Katarzyna Dowbor & Jan Kliment oraz po raz kolejny Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska

Małgorzata: Kaśka i Janek po raz pierwszy są w takiej sytuacji, natomiast Aleksy i Bianka to już czyści weteranie Dance Off, ponieważ są w niej już po raz trzeci. Czy po raz trzeci poszczęści im się i ją wygrają? Teraz wszystko zależy od jurorów, zaczynamy głosowanie od Kamili Kajak.

Kamila: Nadal jedna para jest tutaj zbędna. Nie wiem, dlaczego widzowie na nią nie głosują, ale ja nie pozwolę, ażeby ona odpadła, jest za zdolna na to. Aleksy & Bianka, mój głos wędruje do was!

Marcin: Jaką decyzję podejmie Artur Chamski?

Artur: Ja natomiast nie mogę pozwolić, aby odpadli moi ulubieńcy, a tymi ulubieńcami są oczywiście Katarzyna i Jan, więc oddaję na was głos!

Małgorzata: Robi się gorąco, jest 1:1. Aniu, poproszę o twoją decyzję.

Ania: Z tygodnia na tydzień jest coraz trudniej... Naprawdę nie wiem, co mam zrobić, bo każdy ruch będzie zły, bo niesprawiedliwie ocenię jedną z par. Ale jak mus, to mus. Trzeba podjąć decyzję. Aleksy raz tańczy bardzo dobrze, raz bardzo przeciętnie. Natomiast Kasia z Jankiem trzymają zawsze poziom, dlatego chcę, abyście to wy tańczyli w kolejnym tygodniu. Kasia & Jan.

Marcin: I teraz wszystko w rękach Mateusza Polita!

Mateusz: Nie chcę przedłużać, powiem tylko tyle, że znowu zadecydują widzowie, bo w naszym głosowaniu jest remis, głosuję na Aleksego & Biankę.

Małgorzata: A więc jednak! W głosowaniu sędziów wyszło 2:2, dlatego o tym, kto odpadnie ostatecznie zadecydują tylko głosy widzów, które przesyłaliście podczas trwania całego programu. Jesteście gotowi poznać decyzję widzów? O tym, kto odpadnie, a kto przejdzie dalej zadecydowało 1,5 %. O te 1,5% procenta więcej uzyskali Katarzyna & Jan, dlatego z programu na pewno niezasłużenie odchodzą Aleksy Komorowski & Bianka Żubrowska.

Marcin: Widownia się nie zgadza z werdyktem, wcale się nie dziwię, bo dzisiaj byliście bardzo dobrzy, uzyskaliście w końcu 36 punktów. Ale nawet ta wysoka suma nie uratowała was od odpadki. Powiedzcie coś na pożegnanie.

Aleksy: Nie martwcie się, ja jestem w szoku, że udało mi się dojść aż do siódmego odcinka, stawiałem, że odpadnę gdzieś w okolicach trzeciego. A tutaj taka niespodzianka. Dziękuję mojej partnerce, Biance, ponieważ to ona nauczyła mnie tańczyć. Gdy przychodziłem do ,,Dancing Stars'' nie umiałem postawić poprawnie ani jednego kroku. To dzięki Biance uzyskiwaliśmy tak wysokie oceny. Dlatego bardzo ci dziękuję, jesteś kochana! Oczywiście nie mogę zapomnieć o jurorach, którzy teraz na mnie patrzą. Cieszę się, że mnie tak docenialiście, każdy odcinek to było dla mnie wielkie zaskoczenie, że ocenialiście nas tak wysoko. Szkoda tylko, że tych głosów widzów nie było, ale za te znikome ilości również bardzo dziękuję. No i to chyba wszystko!

Małgorzata: Bardzo trudno rozstać się z tą parą, byli tacy sympatyczni, a jak tańczyli..
Marcin: Tańczyli wyśmienicie, ale takie są zasady, że ktoś musi odpaść. Dzisiaj padło na nich.
Małgorzata: Wielka szkoda. Chciałabym podkreślić jedynie, że na placu boju pozostał jedyny facet gwiazdor, Łukasz Piszczek. Oprócz niego w programie pozostały same kobiety!
Marcin: Łukasz będzie bronił honoru mężczyzn, jestem tego pewien!
Małgorzata: Na pewno. Moi drodzy dzisiejsza przygoda się kończy, ale mamy wam jeszcze co nieco do powiedzenia..
Marcin: Tak, a mianowicie to był ostatni odcinek, w którym gwiazdy zatańczyły jeden zwykły taniec. Od kolejnego będą niespodzianki. 
Małgorzata: I tak za tydzień pary pokażą się w tańcu fusion, czyli dwa w jednym! Jedna muzyka, jeden układ choreograficzny a dwa odmienne tańce. Tego nie możecie przegapić.
Marcin: Do tego podsumujemy sobie dotychczasowe zmagania naszych par, ponieważ pozostała ich połowa z wyjściowej dwunastki.
Małgorzata: Jak słyszycie będzie się działo, dlatego za tydzień musicie być obowiązkowo z nami!
Marcin: Dobranoc! 

3 komentarze:

  1. Odcinek bardzo mi się podobał, szczególnie dlatego że moi faworyci zgarnęli najwyższe noty w odcinku :) Jeśli zaś chodzi o trzecią, największą faworytkę to bez zmian - znów najgłupszy juror ją krytykuje, ale ignoruję to. Najważniejsze, że wszyscy bezpiecznie przeszli dalej. W dogrywce wolałam Aleksego, ale i tak nie był moim faworytem więc nie rozpaczam po jego odejściu. Czekam na następny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy odcinek, zwłaszcza, ze to już prawie półmetek rywalizacji, Jurorzy czasem zaskakiwali swoimi ocenami, ale tradycyjnie Mateusz musiał skrytykować Popielewicz i chyba po raz kolejny dał jedynkę, a do tego skrytykował nawet Sławka :D Coraz ciekawiej... Moi faworyci radzili sobie dość dobrze, wyniki ok. Trochę szkoda mi Aleksego, ale nie był mocnym faworytem. Jak pożegnamy Agę, zostaną moi mniejsi lubi więksi faworyci. Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie szkoda mi Aleksego, nie przepadam za nim ;)
    Ada pierwsza u jury, to mi się podoba, oby tak dalej w kolejnym odcinku <3

    OdpowiedzUsuń