sobota, 21 marca 2015

Odcinek 9

Lektor: Takiego odcinka jeszcze nigdy nie widzieliście. Tydzień temu nasze gwiazdy musiały zmierzyć się z podwójnym zadaniem. Do jednego występu, do jednej piosenki musieli zatańczyć dwa zupełnie odmienne tańce. I takim sposobem przekonaliśmy się, jak można połączyć między innymi cha-chę z tańcem współczesnym, salsę z paso doble czy też fokstrota z rumbą. Oceny jurorów nie były zbytnio wysokie, ale na prowadzenie wysunęły się przede wszystkim dwie pary: Maja Hirsch z Michałem oraz Katarzyna Dowbor z Jankiem. Mimo świetnych ocen Kasi i Jana musieli się oni zmierzyć z dogrywce Dance-Off, którą ostatecznie wygrali. Tym sposobem dla Agnieszki Chylińskiej i jej partnera, Rafała Maseraka był to ostatni wieczór. Ich spotkamy dopiero w finale. A już dzisiaj kolejna dawka nowych emocji oraz nowości. Przygotowaliśmy dla par taneczny maraton hip-hopu, za który również będą oceniani. Zapraszamy na dziewiąty odcinek najbardziej roztańczonego programu ,,Dancing Stars''!

Przed państwem
Chlöe Howl - No Strings

Przed państwem prowadzący program
Małgorzata Socha & Marcin Prokop

Małgorzata: Tak tanecznym krokiem jeszcze nigdy was nie przywitaliśmy! 
Marcin: W końcu też tworzymy parę, a że to jest program o tańczeniu, to pozwoliliśmy sobie na mały układzik choreograficzny.
Małgorzata: Ale pozwól Marcinie, że to będzie nasz pierwszy i ostatni raz, chyba nie chcesz, żeby widzowie uciekli od telewizorów, patrząc na nasze poczynania...
Marcin: Czegoś tu nie rozumiem. Jak można uciekać od ekranu telewizora, jak na nim jest Małgorzata Socha. Coś nieprawdopodobnego|!
Małgorzata: Oj, już mi tutaj nie słodź. Lepiej przejdźmy na poważnie do prowadzenia programu, bo jeszcze nas wyrzucą. 
Marcin: Na sam początek należą się brawa dla naszego gościa specjalnego, Chloe Howl, kolejna zagraniczna gwiazda na naszym parkiecie!
Małgorzata: Z Chloe spotkamy się jeszcze pod koniec odcinka, w części wynikowej.
Marcin: Pamiętasz Gosiu poprzedni tydzień? Zdecydowanie był on inny od wszystkich.
Małgorzata: Nie zaprzeczę. A dzisiaj również będzie bardzo kolorowo, ponieważ pary po raz pierwszy zatańczą dwa tańce do osobnej muzyki i choreografii.
Marcin: W pierwszej rundzie gwiazdy zwyczajnie zatańczą do jednego z tańców, który jeszcze nie wykonywali. Natomiast runda druga, to maraton hip-hopu!
Małgorzata: Wszystkie pary będą tańczyły ten gatunek taneczny do jednej muzyki i w tym samym czasie.
Marcin: Co 15 sekund jurorzy będą decydowali, która para jest najsłabsza i będzie musiała przestać tańczyć.
Małgorzata: Takim sposobem eliminacji poznamy mistrza hip-hopu, który otrzyma dodatkowe 10 punktów, które będzie się liczyło do klasyfikacji ogólnej.
Marcin: Pary, które odpadły dostaną w kolejności 7-5-3-1 punkt. 1 punkt dla pary, która pierwsza opuści maraton, 3, która drugi itd.
Małgorzata: Wszystko jasne? A więc zaprośmy na parkiet najlepszą piątkę gwiazd pierwszej edycji show ,,Dancing Stars''!

Para numer 1 to aktorka Maja Hirsch i jej partner Michał Stukan!
Para numer 5 to dziennikarka i prezenterka tv Katarzyna Dowbor i jej partner Jan Kliment!
Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Marcin: Wielkie brawa dla nich, przetrwali już tak wiele, a przed nami kolejna runda, w której ktoś z nich niestety polegnie.
Małgorzata: Dzisiaj jest walka o ćwierćfinał. Dzisiaj również po raz ostatni jurorzy będą decydowali o tym, która z par znajdujących się z strefie zagrożenia Dance-Off odpadnie z programu.
Marcin: Dokładnie, od następnego tygodnia likwidujemy wyżej wymienioną strefę i o wszystkim będą decydowali widzowie, oczywiście w porozumieniu z jurorami w stosunku 50:50.
Małgorzata: Do swojego występu przygotowuje się już pierwszy duet, Łukasz Piszczek i Aneta Piotrowska, ale na nich jeszcze będziemy musieli troszeczkę poczekać, bo teraz czas na bardzo krótką przerwę. Wracamy niebawem!

Reklama

Marcin: Witamy po przerwie, to jest program ,,Dancing Stars'' i wielka walka o ćwierćfinał. Pierwszym tańcem w dzisiejszym odcinku będzie taniec współczesny w wykonaniu Łukasza Piszczka & Anety Piotrowskiej, zapraszamy!

Łukasz: Poprzedni tydzień bardzo mnie wykończył, ponieważ ćwiczyliśmy dance fusion. Nie było łatwo, ale przypuszczałem, że przygotowałem się na tyle dobrze, że zdobędziemy dosyć wysokie punkty. A tutaj niestety lekkie rozczarowanie, bo otrzymaliśmy tylko 29 punktów. Jest to jeden z najsłabszych naszych wyników, postaram się, aby dzisiaj nie zawieźć Anetki, jurorów, ale przede wszystkim siebie. 
Aneta: Taniec współczesny wymaga ujawnienia swoich emocji, uczuć. Trzeba go przeżyć, nie może to być tylko zwykłe odtańczenie. Łukasz ma właśnie jeszcze nieco problemów z tym otwarciem, lecz mamy jeszcze troszkę czasu i na pewno na live pokaże, na co go stać.

Taniec współczesny zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Marcin: Zatańczyliście jako pierwsi, jak odebrali wasz taniec jurorzy? Nie czekajmy, tylko pytajmy! Mateusz Polit.

Mateusz: Łukasz, co się z tobą dzieje! Przez kilka ostatnich tygodni wręcz wymiatałeś na parkiecie, a od poprzedniego tygodnia taka klapa. Nie zachwyciliście mnie tym wykonaniem, nie spowodowaliście, że spadłem z krzesła. Łukasz na początku był bardzo spięty, co też udzieliło się Anecie. W drugiej części nie wyszła ani jedna figura, jestem bardzo zasmucony, bo liczyłem na naprawdę dużo.
Ania: Trzeba zwrócić uwagę, że otwieracie odcinek, jest to walka o ćwierćfinał, więc na pewno są duże emocje. Według mnie pokazaliście dzisiaj siebie, nikogo nie udawaliście i mnie to wykonanie przekonało. Nie znam się na tych wszystkich elementach, ale ja widziałam tylko jedno zachwianie przy wykonywaniu figury na samym końcu.

Marcin: Proszę o oceny dla Łukasza i Anetki.

Mateusz Polit: 5
Ania Wyszkoni: A mi się podobało i dlatego daję 9
Kamila Kajak: W sumie poza tymi nieudanymi figurami wszystko było ok, więc 7
Artur Chamski: 8
Suma: 29

Marcin: Wynik taki sam, jak tydzień temu, chyba nie jesteście zadowoleni, tak widzę. Ale jeszcze nic nie jest stracone, przed wami maraton hip-hopu oraz oczywiście masa głosów widzów, które mam nadzieję, że do was trafią. Wpiszcie w esemesa numer 10 i uratujcie Łukasza i Anetkę przed odpadką! Tydzień temu zatańczyli połączenie cha-chy i tańca współczesnego. Co pokażą nam dzisiaj? Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino!

Adrianna: Chyba każdy przed ósmym odcinkiem miał spadek formy. I ten spadek formy udzielił się również mi. Miałam pewne załamanie, zastanawiałam się, po co jestem w tym programie, nie miałam ochoty na żadne treningi. To podejście odzwierciedliło się również na naszym tańcu, który nie był perfekcyjny. Na całe szczęście nie poddałam się, wzięłam się w garść i mam nadzieję, że teraz pokażę, że poprzedni odcinek był tylko jednorazową wpadką i wracam w wielkim stylu!
Stefano: Ada nie daje za wygraną, siedzimy na treningach nawet po godzinach, aby dopracować pewne szczegóły w choreografii. Bardzo podoba mi się takie podejście, ponieważ tylko jeżeli Adrianna będzie ćwiczyła, zdobędzie sukces. A jest już bliska tego sukcesu, dlatego nie warto byłoby rezygnować. 

Tango zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Małgorzata: Piękna polska muzyka no i do tego wy! Czego chcieć więcej, Kamilo?

Kamila: To było dopiero tango... Widać ogrom pracy, który włożyliście w tą choreografię, opłacało się zostawać po godzinach <śmiech>. Ja praktycznie nie mam żadnych uwag pod względem technicznym, wszystko było zatańczone perfekcyjnie, co w tym programie często się nie zdarza, naprawdę. Moją ocenę już chyba znacie, a przynajmniej możecie się domyślać...
Artur: Jestem cały w emocjach jeszcze do tego momentu i zbytnio nie wiem, co mam powiedzieć nawet. Pokazaliście nam kawał dobrego spektaklu, na kroczkach się nie znam, ale dla mnie było wszystko trafione w punkt, miałem wrażenie, jakby tańczyła para zawodowców. Wstanę i zacznę bić wam brawa, bo na to zasługujecie.

Małgorzata: Ada nam się wzruszyła, a jeszcze ocen nie ujrzała!

Matusz Polit: O ile się nie mylę, to moja trzecia 10 dla ciebie.
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: 10
Artur Chamski: A jak, 10!
Suma: 40

Małgorzata: Taaaak, 40 punktów! Wielka gratulacje, Ada i Stefano otrzymali maksimum punktów, co tutaj się dzieje! Ale z tych emocji nie zapomnijcie zagłosować na naszą parę, nagrodźcie ich jeszcze esemesami. Treść 7! Kolejna gwiazda również jest bardzo utalentowana i skutecznie depcze po piętach Adzie. Maja Hirsch & Michał Stukan!

Maja: Nie spodziewałam się, że dotrwam aż do dziewiątego odcinka,  gdy przyjęłam propozycję, moim celem było zatańczenie pięć tańców. I tak uważałam, że mi się to nie uda. A tutaj zostałam bardzo mile zaskoczona, przede wszystkim przez jurorów, którzy dają nam takie wysokie oceny. Czasami mam wrażenie, że trochę je zawyżają, ale wiem, że to nie jest prawda, ponieważ u nich liczy się tylko taniec, wszystkie stosunki koleżeńskie idą w zapomnienie. I tak powinno być, wtedy każda para jest traktowana sprawiedliwie, nie ma podziału na równych i równiejszych.

Rumbę zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Marcin: Bardzo intymnie, tajemniczo... Aniu?

Ania: Ludzie, jeżeli taki poziom będzie do końca odcinka, to ja dziękuję, nie wytrzymam na serce! Stworzyliście piękną atmosferę, było czuć od was, że tańczycie z pasją, taniec cały was pochłania. To, że Michał jest profesjonalistą, to wiedziałam, ale że Majka? Myślę, że nie będę już dłużej zanudzała moją przemową, a swoją opinię wyrażę niesamowicie wysoką oceną.
Kamila: Ten klimat to również przez utwór i jego interpretację, tak rzadko wspomina się o orkiestrze, a ona wykonuje kawał dobrej roboty, więc myślę, że zasługuje w tym momencie na oklaski. Maju, ja zauważyłam kilka błędów, o które mogłabym się przyczepić, ale postanowiłam, że dzisiaj będą dobrą ciocią i nie będę aż tak sroga. Ogólnie taniec na bardzo wysokim poziomie, nie macie się czego wstydzić!

Marcin: Wręcz przeciwnie, powinni pękać z dumy! Szykujcie już tabliczki, bo czas na oceny.

Mateusz Polit: 9
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: Najlepszy wykon dzisiaj, 10
Suma: 38

Marcin: Bardzo ładny wynik, dwie dziewiątki i dwie dziesiątki dają razem 38 punktów. A jak do tego dojdzie jeszcze punktacja za maraton, to jestem pewien, że 40-tkę przekroczycie. Ja wiem, że na kolejną parę, która stanie na parkiecie, czyli Agnieszkę Popielewicz i Sławka Turskiego, czekacie najbardziej, ale oni wystąpią dla nas dopiero po przerwie reklamowej, także nie odchodźcie zbyt daleko od telewizorów!

Reklama

Małgorzata: To my, ósmy odcinek ,,Dancing Stars'', zgłaszam gotowość Agnieszki Popielewicz i Sławka Turskiego do występu, więc nie czekajmy!

Agnieszka: W tym tygodniu oprócz charlestona, czeka na nas grupowy hip-hop, z którego również będziemy rozliczani. Już nie mogę się doczekać tego momentu, kiedy staniemy wszyscy na parkiecie i będzie pokazywać swoje hip-hopowe umiejętności <śmiech>. Ale zanim to, charleston. Pierwszy raz mam do czynienia z tym tańcem, ale nie ukrywam, że bardzo mi się on spodobał i te treningi chyba nawet wychodzą <uśmiech>. 
Sławomir: Jestem bardzo ciekaw, co dzisiaj powiedzą jurorzy, ponieważ jestem zdania, że Agnieszka radzi sobie z charlestonem nadzwyczaj świetnie. Mocno trenuje, kiedy trzeba, to i nawet późnymi wieczorami. Ta praca musi być wreszcie doceniona.

Charlestona zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Małgorzata: Arturze, proszę o twoją opinię na temat tego wykonania.

Artur: Na wasze występy zawsze czekam z niecierpliwością. Dlaczego? Ponieważ z tygodnia na tydzień Agnieszka jest coraz lepsza! Tą tendencję wzrostową zauważam już od kilku tygodni. Dzisiaj według mnie było bardzo dobrze, świetna muzyka, choreografia no i humor, który wam dopisywał i przy okazji udzielił się i mi.
Mateusz: Sam nie wierzę w to, co mówię, ale zatańczyliście dobrze! Agnieszka nareszcie pokazała, że potrafi tańczyć, pewnie, jest jeszcze wiele braków, lecz widać jakieś postępy, a to się bardzo chwali. To chyba będzie moja najwyższa dla was ocena, dlatego już teraz gratuluję!

Małgorzata: Nie wierzę, w to co słyszę! Bardzo proszę o oceny. 

Mateusz Polit: W pełni zasłużone 7
Ania Wyszkoni: Niemożliwe! Ja pokuszę się o 9
Kamila Kajak: Ago, to ty? 9
Artur Chamski: Tamtaradam! 10
Suma: 35

Małgorzata: Wow, chyba wszyscy są w szoku, nareszcie Agnieszka i Sławek zdobyli przyzwoite punkty. Bardzo wam gratuluję i życzę, żeby również ochoczo głosy wysyłali na was widzowie - treść esemesa to 11, warto zapamiętać! Dzisiaj krótszy odcinek niż zwykle, pozostała nam tylko jedna para. Tą parą są oczywiście wielcy wygrani strefy Dance Off Katarzyna Dowbor & Jan Kliment!

Katarzyna: Drugie zagrożenia i druga wygrana. Cieszę się, że jurorzy widzą w nas potencjał i nie chcą, abyśmy już się pożegnali. Za drugiej strony te decyzje wywierają na mnie ogromną presję, ponieważ stawiając na nas, są myśli, że nie zawiedziemy w kolejnych tygodniach. Trzeba udowodnić, iż dobrze zadecydowali ratując nas od odpadki.
Jan: Nie ukrywam, że jestem trochę zniesmaczony, ponieważ od jurorów dostaliśmy tydzień temu najwięcej punktów, a to i tak nie pomogło i byliśmy zagrożeni. Ale co było, to było, czasu nie można cofnąć. Ten tydzień był bardzo męczący, przede wszystkim dla Katarzyny, bo przypadł nam bardzo trudny styl - salsę. Oczywiście tutaj są ograniczenia wiekowe, jednak jestem pewien, że Kaśka nieźle zaskoczy i pokaże, że nawet salsa jest dla niej banałem <śmiech>.

Salsę zatańczy para numer 5
Katarzyna Dowbor & Jan Kliment

Marcin: Wypatruję Kamilę Kajak, powiedz, co myślisz o tym tańcu.

Kamila: To nie było wcale takie złe! Nie ważne ile ma się lat, ważne, jak się rusza. A ty Katarzyno ruszasz się lepiej, niż niejedna trzydziestolatka. Masz bardzo sprawne ciało, no a taniec tego zdecydowanie wymaga. Salsa mi się bardzo podobała, przedstawiliście nam trochę inną odmianę tego tańca, nie taką zwyczajną, oczywistą, lecz mi się to podoba, bo to oznacza, że kombinujecie, nie idziecie na łatwiznę. 
Artur: Ja chyba jestem nieobiektywny, bo prawie zawsze tej parze daję 10 punktów... No ale jak mi się podobają ich wykonania, to co ja mam biedny zrobić! Po tym tańcu wnioskuję, że chyba lepiej czujesz się w żywszych wykonaniach, bo tam jest większe pole do popisu, można trochę zaszaleć, powygłupiać się. Mnie kupiliście tą salsą, jestem z was zadowolony.

Marcin: Jak to zadowolenie przeniesie się na punkty? Przekonajmy się.

Mateusz Polit: 8
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: Zaskoczę! 9
Suma: 36

Marcin: Bardzo dobry wynik, w końcu 36 punktów na tym etapie to bardzo dużo. Dużo też przyda się esemesów, bo w przeciwnym przypadku Kasia i Jan mogą trafić do strefy zagrożenia. Par jest coraz mniej, dlatego nikt nie może czuć się bezpieczny. Szybko przygotujcie się na maraton hip-hop, bo to już za chwileczkę! W tym czasie zerknijmy na tabelę jurorów, zobaczmy, jak oceniali nasze pary i kto na ten moment może czuć się najbardziej zagrożony.


Marcin: Na pierwszym miejscu, zdecydowanie zasłużenie są Adrianna i Stefano. Uzbierali największą ilość punktów. Zaraz za nimi jest Maja z Michałem, którzy byli tylko o dwa punkty gorsi. Stawkę podium zamykają Katarzyna i Jan z 36 punktami. Na zagrożonych pozycjach znaleźli się Agnieszka i Sławek oraz Łukasz i Aneta, uzbierali oni odpowiednio 35 i 29 punktów. Ale spokojnie, jak dojdą jeszcze dodatkowe punkty za hip-hopowy maraton oraz głosy widzów, to naprawdę wszystko może się zmienić. Gosiu, oddaję ci głos.

Małgorzata: Dziękuję. Już za moment rozpoczynamy taneczny maraton, jednak zanim to, przypomnę jeszcze raz na czym będzie on polegał. A mianowicie za chwilę wszystkie pary jednocześnie zaczną tańczyć hip-hopa. Co 15 sekund najsłabsza zdaniem jurorów para będzie musiała opuścić parkiet i tak pozostanie tylko jedna para, która zostanie mistrzem hip-hopa. Ten występ również będzie punktowany, najsłabsza gwiazda, czyli ta, która odpadnie jako pierwsza zdobędzie 1 punkt, kolejna 3, dalej 5 i 7, a najlepsza - dodatkowe 10 punktów. Dlatego warto się postarać. Pary są gotowe, jurorzy gotowi, więc możemy zaczynać!

Hip-hopa zatańczą wszystkie pary

1 PUNKT
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




3 PUNKTY
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




5 PUNKTÓW
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



7 PUNKTÓW
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.



10 PUNKTÓW
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Małgorzata: A więc już wszystko jasne! Mistrzami hip-hopu zostali Adrianna Fijał i Stefano Terrazzino! Wielkie gratulacje, na wasze konto wędruje dodatkowe 10 punktów. 
Marcin: Ale ja myślę, że każde parze należą się brawa, ponieważ wszyscy wykonali kawał dobrej roboty! W końcu to był ich pierwszy raz z tym stylem tanecznym.
Małgorzata: Masz rację. No i każda para otrzymała kilka dodatkowych punktów, które na pewno pomoże im nie odpaść z rozgrywki.
Marcin: A właśnie, a pro po ocen, to zobaczmy, jak teraz wygląda tabelka jurorska. Czy coś się na niej zmieniło?


Małgorzata: Adrianna i Stefano zdecydowanie umocnili swoją pozycję, super. Na drugim miejscu pozostali Maja i Michał, natomiast z czwartego na trzecie weszli Agnieszka i Sławek. Na zagrożonej pozycji są w tym momencie Kasia i Jan oraz Łukasz i Anetka. Czy widzowie będą głosować podobnie? A może w ogóle nie zgadzają się z sędziami? Dowiemy się tego zaraz po przerwie, kiedy ogłosimy wyniki. 

Reklama

Przed państwem

Marcin: Witamy po przerwie w części wynikowej.
Małgorzata: Część tą otworzyła Chloe Howl, która była naszym gościem specjalnym.
Marcin: Dziękujemy ci za występy i zapraszamy częściej!
Małgorzata: Marcinie, wiesz, że zbliżamy się do tego najmniej komfortowego momentu...
Marcin: Dokładnie. To już tylko minuty dzielą nas od informacji, której pary zabraknie w ćwierćfinałowym odcinku, który już za tydzień.
Małgorzata: Dziś po raz ostatni w strefie zagrożenia Dance-Off będą głosowali jurorzy, od kolejnego tygodnia znosimy tą zasadę, a o wynikach do końca będą decydowali widzowie i jurorzy w stosunku 50:50.
Marcin: Otrzymałem już kopertę, więc wszystko jest już jasne i możemy zaczynać.
Małgorzata: Na wiadomość o tym, kto będzie za tydzień walczył o półfinał czekają: Maja & Michał, Katarzyna & Jan, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta oraz Agnieszka & Sławomir.

Marcin: Bezpieczne pary wymieniamy w kolejności przypadkowej, dlatego proszę się nie sugerować kolejnością wyczytywania. A więc w dziesiątym odcinku programu ,,Dancing Stars'' na pewno ujrzymy ... Agnieszkę & Sławomira!

Małgorzata: Agnieszka i Sławek dzisiaj zatańczyli wspaniale, dlatego zasłużyli na awans, z pewnością. O awans do ćwierćfinału nie muszą się martwić również ... Adrianna & Stefano!

Marcin: Dwie pary poznały już swoją przyszłość, natomiast trzy kolejne są jeszcze w niepewności. Tylko jedna z nich będzie dzisiaj bezpieczna, dwie kolejne będą musiały stoczyć bój w dogrywce. Na parkiecie pozostali: Maja & Michał, Katarzyna & Jan i Łukasz & Aneta. Z program dzisiaj nie żegnają się na pewno ... Łukasz & Aneta!

Małgorzata: Już wszystko jasne, w dogrywce Dance-Off znajdują się Maja Hirsch i Michał Stukan oraz po raz trzeci Katarzyna Dowbor i Jan Kliment. Teraz o waszym losie decydują tylko jurorzy, proszę o decyzję.
 

Małgorzata: Arturze, podejmiesz decyzję jako pierwszy.

Artur: Coraz większa odpowiedzialność na nas ciąży, całe szczęście, że to już ostatni raz. W dogrywce spotkały się naprawdę bardzo dobre pary, każda z nich spokojnie mogła zajść do finału. Głos oddaję na Kasię & Jana, z czystej sympatii, bo pod względem tanecznym jesteście na jednolitym poziomie.

Marcin: Jakie zdanie ma Kamila? Komu da drugą szansę.

Kamila: Obie pary są bardzo dobre, tak jak powiedział to Artur. Jednakże Maja & Michał są tutaj zdecydowanie lepsi, dlatego głosuję na nich.

Małgorzata: Jest remis, a na kogo odda głos Ania Wyszkoni?

Ania: Cieszę się, że w kolejnych tygodniach nie będziemy już musieli decydować o tym, kto odpada, a kto wygrywa. Naprawdę nie jest to wdzięczne zadanie. Kasia z Jankiem byli już zagrożeni dwa razy, teraz jest trzeci. Dużo przeszliście, ale myślę, że większe szanse na wygraną mają Maja & Michał. Macie u mnie głos.

Małgorzata: Wszystko w rękach Mateusza Polita, będzie remis i głosowanie widzów, a może obejdzie się bez tego? Mateusz.

Mateusz; Myślę, że Kasia naprawdę dużo osiągnęła w tym programie i piąte miejsce to jest bardzo wysokie miejsce. Głosuję na Maję & Michała

Marcin: I tym samym Katarzyna Dowbor & Jan Kliment odpadają z programu. Wielka szkoda!

Małgorzata: Zapraszam do nas, wielkie brawa dla Kasi i Janka, dzielnie walczyli, ale już trzeci raz nie zdołali wygrać dogrywki. Oddaję wam głos, powiedzcie coś na pożegnanie.

Katarzyna: I nareszcie się stało! <śmiech>. Wiem, że pewnie niektórzy od dawna czekali na ten moment, kiedy polegnę. Stało się to w dziewiątym odcinku, zdecydowanie później, niż przypuszczałam. Tym bardziej dziękuję za wszystkie głosy widzów, a także jurorów, bo ratowali nas nie raz przed odpadką. Przeżyłam w tym programie niesamowitą przygodę, warto było wziąć w nim udział, dziękuję za wsparcie i widzimy się w finale!

Marcin: Widzę uśmiech na ich twarzach, więc jest dobrze!
Małgorzata: To chyba najbardziej roześmiana para, która przed chwilą dowiedziała się o swojej eliminacji.
Marcin: Ćwierćfinał nie był pisany dla Katarzyny i Jana.
Małgorzata: Spotka się w nim czwórka najlepszych par. 
Marcin: Każda z par zatańczy po dwa konkursowe tańce.
Małgorzata: A najsłabsza para pożegna się z programem.
Marcin: Nie może was zabraknąć, do zobaczenia za tydzień!
Małgorzata: Cześć!

4 komentarze:

  1. Odcinek bardzo fajny ;) W programie pozostało pięć fajnych par i aż ciężko jest wybrać najsłabszą. Po pierwszej rundzie moi najwięksi faworyci znaleźli się na górze i na dnie tabeli :P W maratonie bardzo fajnie ustawiła się kolejność. Wiedziałem, że Ada wygra i chyba nie ma dla niej rywala hehe. Wyniki mi się bardzo podobają. Kasię i Janka najmniej lubiłem z tej piątki, wiec nie czuje zalu. Czekam na kolejny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobry odcinek! Agnieszka w końcu doceniona przez jury, teraz nieco Łukasz zawodzi niestety.. Ale wszyscy faworyci bezpiecznie przeszli dalej. W dogrywce nikomu nie kibicowałam (najlepiej jakby odpadły obie), ale cieszę się że na Kaśkę padło ostatecznie bo już dawno powinna była odpaść. Czekam na następny odcinek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolałbym Maję pożegnać. Szkoda Kasi. Ale najważniejsze, że Ada przeszła bezpiecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny odcinek, kolejny wspaniały w Twoim wydaniu! Świetne piosenki, najlepsza do hip-hopa! Ten taniec to spory eksperyment, który wypadł na ocenę celującą! Z plusem nawet no! ;) Każdą parę lubię i z każdą żal jest się żegnać... Szkoda, że trafiło na Kasię - jest jedną z najsympatyczniejszych gwiazd tej edycji, ale przy takiej stawce to i tak wielkie osiągnięcie! ;)

    OdpowiedzUsuń