sobota, 28 marca 2015

Odcinek 10

Lektor: W poprzednim tygodniu piątka gwiazd stoczyła dramatyczną walkę o udział w ćwierćfinale. Każda para chciała się w nim znaleźć, lecz niestety jedna musiała się pożegnać tuż przed nim. Pojawiła się również jedna nowość, a mianowicie gwiazdy wystąpiły w tanecznym maratonie hip-hopu, za który zostali również ocenieni. Po zsumowaniu wszystkich głosów i punktów w strefie zagrożenia Dance-Off znaleźli się Maja Hirsch & Michał Stukan oraz Katarzyna Dowbor & Jan Kliment. Niestety, ale tej drugiej parze nie udało się po raz trzeci wybronić z dogrywki i tym samym musiała opuścić program. A już dzisiaj będziemy świadkami, jak czwórka par staje do rywalizacji o półfinał show. Każdy zaprezentuje się dwukrotnie, a więc czeka nas podwójna dawka emocji. Zapraszamy na dziesiąty odcinek programu ,,Dancing Stars'!

Przed państwem prowadzący program
Małgorzata Socha & Marcin Prokop

Małgorzata: Dobry wieczór!
Marcin: Sobota, godziny wieczorne, a więc czas na ,,Dancing Stars''! Witamy!
Małgorzata: Emocje wzrastają co sekundę, to już ćwierćfinał programu, a na parkiecie pozostała najlepsza czwórka par.
Marcin: Po raz pierwszy w tej edycji każda para zatańczy po dwa występy.
Małgorzata: Po raz pierwszy również o tym, kto odpadnie z programu nie zadecydują w strefie Dance-Off jurorzy, ponieważ od tego odcinka dogrywka jest zniesiona.
Marcin: I o wynikach do końca będą decydować jurorzy i widzowie w stosunku 50:50.
Małgorzata: Troszkę odciążyliśmy jurorów <śmiech>.
Marcin: Ale i tak nadal będą musieli oceniać tańce naszych par, a jak już wspomnieliśmy, dzisiaj będzie ich dwa razy więcej.
Małgorzata: Skoro tak, to nie przedłużajmy dłużej, tylko zaprośmy pary na parkiet ,,Dancing Stars''!

Para numer 1 to aktorka Maja Hirsch i jej partner Michał Stukan!
Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Marcin: Jak ich mało.. A niebawem pozostanie jedynie trójka, która będzie walczyła o finał.
Małgorzata: Dokładnie. Dzisiaj nie będzie żadnej taryfy ulgowej i jedna z par będzie musiała się z nami pożegnać.
Marcin: W decyzji, kto to ma być pomoże państwu czteroosobowe jury w składzie: Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak i Artur Chamski.
Małgorzata: Pierwszą rundę rozpoczną Maja Hirsch i Michał Stukan ognistym paso doble. Ale to dopiero po przerwie, nie odchodźcie od telewizorów, za chwilę wracamy!

Reklama

Małgorzata: I już jesteśmy z powrotem. Rozpoczynamy walkę o półfinał, jako pierwsi na parkiecie staną Maja Hirsch & Michał Stukan!

Maja: Kiedyś to musiało się stać i w sumie jestem w szoku, że do dogrywki trafiliśmy dopiero w dziewiątym odcinku. Może i dostajemy dobre oceny od jurorów, jednak liczą się również głosy widzów, a przypuszczam, że z powodu mniejszej popularności nie jesteśmy nimi obsypywani. Ale kto wie, może się mylę. Mam taką nadzieję! Cieszę się, że mogę tańczyć dalej, ponieważ w tym tygodniu tańczę moje ulubione tańce. Na pierwszy ogień idzie paso doble. 

Paso Doble zatańczy para numer 1
Maja Hirsch & Michał Stukan

Marcin: Aniu, rozpoczniesz oceny występu Mai i Michała.

Ania: Witam wszystkich gorąco w ćwierćfinałowej rozgrywce. Teraz już nie ma żartów, będziemy oceniać jeszcze bardziej srogo, ponieważ taki etap programu do czegoś zobowiązuje. Ja mam praktycznie tylko jedno zastrzeżenie, ale za to znaczące. Dla mnie Maja była w tym tańcu zbyt pasywna, w paso doble to trzeba przytupnąć nóżką, pokazać siebie na parkiecie. Tego mi zabrakło.
Mateusz: Ania ma troszkę racji, jednak to i tak nie zmienia mojego zdania na temat, że jesteś gwiazdą, która najlepiej radzi sobie z techniką. Od pewnego odcinka  po prostu tańczysz nam tutaj jak szalona, nie widzę żadnych poważnych błędów, za które musiałbym się okrzyczeć. I tak trzymaj, nie wyobrażam sobie, aby was zabrakło za tydzień.

Marcin: Teraz czas na punktację. Proszę.

Mateusz Polit: Mocne 9
Ania Wyszkoni: A ja dam 8
Kamila Kajak: 8
Artur Chamski: 9
Suma: 34

Marcin: 34 punkty, bywało lepiej, ale i tak nie jest tragicznie. Jeżeli chcecie, aby Maja i Michał tańczyli nam przez kolejny tydzień, wysyłajcie głosy o treści 1. Kolejna para tydzień temu zdobyła tytuł mistrzów hip-hopu. Czy dzisiaj swing w ich wykonaniu będzie równie mistrzowski? Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino.

Adrianna: Mamy już ćwierćfinał, poziom wzrasta, teraz trzeba już przygotować w ciągu tygodnia aż dwa pokazy. Tempo, które zarzucił Stefano jest niesamowite, ćwiczymy oba układy w jednym dniu, z tego wszystkiego można się pogubić. Swing, który zatańczymy w pierwszej rundzie jest według mnie wdzięcznym tańcem, bardzo mi się podoba i chyba się w niego już porządnie wczułam. Ale czy zatańczę go dobrze, to się okaże dopiero na live'ach. Oczywiście liczę na to, że jurorzy nas pochwalą <uśmiech>.

Swinga zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Małgorzata: Kamilo, proszę o twoją ocenę.

Kamila: Swing jest dosyć prostym tańcem, co nie zmienia zdania, że bardzo mi się podobało i wykonaliście kawał dobrej roboty. Ada czuła się bardzo pewnie na parkiecie, zwalczyłaś już ten paraliżujący strach, którego można była odczuć w pierwszych odcinkach. Teraz są to już prawie że profesjonalne występy, co mnie bardzo zadowala.
Artur: Trochę się obawiam, ponieważ jesteście typowani na faworytów tego show, a ci faworyci to zawsze mają najgorzej, bo widzowie mogą sobie pomyśleć ,,a, ja już na ich nie głosuję, bo i tak to wygrają''. To jest błędne myślenie, bez głosów ta para nie dojdzie do finału, a jeżeli by się tak stało, to byłaby to największa porażka programu. Dlatego telewidzowie, komórki w dłoń i głosujcie!

Małgorzata: Proszę, Artur odbiera mi moją robotę <śmiech>. Zanim głosy to punkty.

Mateusz Polit: 9
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: Gratuluję występu i czekam na drugi, 10
Suma: 38

Małgorzata: Świetny wynik, ale tak jak wspomniał Artur, bez głosów to się nie obejdzie. Dlatego wysyłajcie esemesy o treści 9, aby ta para mogła dla nas tańczyć za tydzień. Kolejna uczestniczka chyba ma za sobą najbarwniejszą przygodę w programie. Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski!

Agnieszka: Nie spodziewałam się, że ten program tak zacznie oddziaływać na mnie oraz moich fanów. Praktycznie na każdym kroku spotykam się z pozytywnymi opiniami, ludzie do mnie podchodzą, gratulują występów i radzą, abym tańczyła tylko z myślą dla siebie. Oceny jurorów nie są ważne, ponieważ zapewniają, że wysyłają na mnie masę esemesów, które powodują, że przechodzimy do kolejnych odcinków. Z tego miejsca chciałabym podziękować wszystkim osobom, które w jakikolwiek sposób mnie wspierają i są ze mną w każdą sobotę nie tylko ciałem, ale i duchem.

Cha-chę zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Marcin: Podeszliście do tego trochę z humorem, czy podobało się to Arturowi?

Artur: Jest już dziesiąty odcinek, trochę poznałem różne gatunki taneczne, ale nigdy bym nie przypuszczał, że zatańczyliście cha-chę. Zdaje mi się, że była ona bardzo nietypowa, odbiegająca od standardowej cha-chy. Czy dobrze mówię, Mateuszu?
Mateusz: Cha-cha była, ale w bardzo nikłym procencie. Postawiliście na show, może i nawet trochę parodie tańca. Mnie osobiście to kompletnie nie przekonało, mamy już ćwierćfinał i takich beztalenci, jak ty Agnieszko zdecydowanie nie potrzebujemy. Na twoim miejscu teraz mogłaby tańczyć na przykład Kasia Dowbor, Filip Bobek czy Aleksy Komorowski, którzy odpadli przez ciebie, a byli o sto razy lepsi od ciebie. 

Marcin: Mocne słowa, a jakie będą punkty?

Mateusz Polit: Z szacunku do innych par muszę dać 1.
Ania Wyszkoni: 6
Kamila Kajak: Zawszę was broniłam, ale dzisiaj była katastrofa. 3
Artur Chamski: 6
Suma: 16

Marcin: Ups, 16 punktów, o ile się nie mylę, to jest najniższa punktacja, jaka padła w programie. Dlatego telefony w dłoń, bo może być niezbyt ciekawie. Esemes o treści 11 na pewno uratuję Agnieszkę i Sławka, głosujcie! Na parkiecie zaraz zawitamy ostatnią parę pierwszej rundy, są to Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska!

Łukasz: Czym dłużej jest się w programie, tym bardziej chce się pójść do finału i wygrać główną nagrodę. Nie ukrywam, że to jest moim celem, myślę, że wszystkie gwiazdy, które wzięły udział w programie po cichu liczyły na to, że zostaną zwycięzcami. Jestem tak blisko, aby spełniło się moje marzenie, dlatego włączam podwójny bieg i pracujemy jeszcze bardziej intensywniej, aby nas taniec zachwycił i jurorów, i widzów.

Sambę zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Małgorzata: Popłakałam się ze śmiechu, oddaję głos Kamili.

Kamila: O ludzie, co tutaj się dzieje! Po raz kolejny mamy występ w formie lekkiego żartu, lecz wy, w przeciwieństwie do poprzedniej pary, pomimo luzu zatańczyliście rewelacyjnie! Te kroczki, ta charyzma, jestem w siódmym niebie! Tydzień temu mieliście spadek formy, ale dzisiaj nadrobiliście i to bardzo!
Ania: Kurcze, jeden z najlepszych występów w programie! Bardzo mi się podobaliście i wielka szkoda, że tańczyliście nam tak krótko, bo z chęcią bym popatrzał na was jeszcze z pięć minut. Trzymam za was kciuki i mam nadzieję, że nie stracicie formy i kolejny występ będzie równie świetny.

Małgorzata: Świetne to się zapowiadają oceny. Proszę bardzo.

Mateusz Polit: Nie rozumiem zachwytu, dla mnie było na 7
Ania Wyszkoni: 10 bez dwóch zdań.
Kamila Kajak: 10 plus wielki całus.
Artur Chamski: 10
Suma: 37

Małgorzata: Mateusz trochę zepsuł tą piękną chwilę, ale i tak 37 punktów, bardzo wysoki wynik, gratuluję! Do pełni szczęścia brakuje jeszcze oczywiście głosów telewidzów, myślę jednak, że nie będzie trzeba ich długo przekonywać, aby oddawali głosy na numer 10. Drodzy państwo, pierwsza runda dobiegła końca, każdy z ćwierćfinalistów pokazał, na co go stać. Jak wygląda to w punktacji jurorów? Przekonajmy się.


Małgorzata: Na pierwszym miejscu uplasowali się Adrianna i Stefano, zaraz za nimi Łukasz i Aneta. Podium zamyka Maja z Michałem, a ostatnie miejsce przypadło Agnieszce i Sławkowi. Oni naprawdę potrzebują waszych głosów. A teraz czas na ujawnienie cząstkowych wyników głosowania. Po raz pierwszy poznamy, jak głosujcie w trakcie trwania programu. Proszę o tabelę.

Małgorzata: Proszę, proszę, widzowie lubią zaskakiwać! Jak na razie najwięcej głosów i naprawdę dużą przewagę zdobyli .. Agnieszka i Sławomir! Zaraz za nimi są Adrianna i Stefano, ale zobaczcie, ile tracą do liderów. Na kolejnych miejscach są Łukasz i Aneta oraz Maja i Michał, na razie na końcu. Warto jednak zwrócić uwagę, że te różnice są naprawdę niewielkie i wszystko zdarzyć się może. My się teraz żegnamy, ale nie ma długo, bo za chwilkę druga runda. 

Reklama

Marcin: To znowu my, witamy w ćwierćfinałowym odcinku ,,Dancing Stars''. Pozostały cztery pary, które przed przerwą pokazały swoje wszystkie możliwości. Za chwilę ujrzymy ich po raz drugi, jednak zanim to, zerknijmy na to, jak głosujcie w tej chwili.


Marcin: Ale się pozmieniało. Na pierwsze miejsce wskoczyli Łukasz i Aneta, po nich są Adrianna i Stefano. Trzecie miejsce należy do Agnieszki i Sławka, a czwarte do Mai i Michała. Ale to teraz wszystko może się pozmieniać, bo zaczynamy drugą rundę. Na pierwszy ogień idą Maja Hirsch & Michał Stukan.

Charlestona zatańczy para numer 2
Maja Hirsch & Michał Stukan

Małgorzata: Przechodzimy do opinii jurorów, a dokładnie Mateusza.

Mateusz: Jesteście pierwszą parą w tym programie, która w pełni dobrze zatańczyła charlestona. A myślałem, że już nigdy nie doczekam tego momentu. Nie mogę się do niczego przyczepić, udowodniliście wszystkim, że wasze uczestnictwo w ćwierćfinale nie jest przypadkowe. Teraz tylko proszę, aby widzowie docenili Maję i Michała, bo półfinał bez nich, to byłby wielki skandal.
Artur: Coraz częściej te dziesiątki idą w ruch... Nie inaczej będzie w tym przypadku i to już mówię teraz. Bardzo podobała mi się wasza choreografia, która nie była łatwa, a ty i tak ją wykonałaś perfekcyjnie. A może i nawet jeszcze lepiej <uśmiech>.

Małgorzata: Szykujmy się na moc wysokich ocen!

Mateusz Polit: 10
Ania Wyszkoni: Pewnie, że 10
Kamila Kajak: Najlepszy dzisiejszy występ 10
Artur Chamski: 10
Suma: 40

Małgorzata: A jednak stało się! Zdobyliście maksymalną ilość punktów, nie często to się zdarza, także gratuluję. Myślę, że widzowie doskonale wiedzą, co mają teraz robić. Oczywiście wysyłać esemesy o treści 1! A już teraz na parkiet wychodzą kolejni kandydaci na półfinał, Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino!

Walca wiedeńskiego zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Marcin: Trudna muzyka, ale wy sobie z tym poradziliście rewelacyjnie. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Ania?

Ania: To był chyba twój żywioł, prawda? W twoich oczach było widać pasję i chęć tańczenia. Nie będę zanudzała przemówieniami, że było pięknie, świetnie, rewelacyjnie, bo chyba każdy parząc na was doszedł do takiego wniosku. Swoją ocenę wyrażę w punktach.
Kamila: Walc był wykonany poprawnie w każdym aspekcie. Przez te kilka tygodni tak wypracowałaś technikę, że teraz jest już ona perfekcyjna. Miło mi się na was patrzyło, choreografia zasługuje na wielkie brawa, była bardzo ciekawa i wcale nie taka łatwa. 

Marcin: Jurorzy już przygotowują tabliczki z ocenami, poproszę o ich ukazanie.

Mateusz Polit: Na takie coś to ja mogę patrzeć przez cały czas 10
Ania Wyszkoni: 10
Kamila Kajak:  10
Artur Chamski: Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko 10
Suma40

Marcin: Kolejna czterdziestka w ćwierćfinale, oj, poziom naprawdę jest bardzo wysoki! Dziękuję za ten piękny pokaz, niech teraz tylko do zachwytu przyłączą się widzowie, wysyłając masę esemesów o treści 9. Adrianna i Stefano zdecydowanie na to zasługują. A teraz czas na tango argentyńskie w wykonaniu najbardziej kontrowersyjnej pary Agnieszki Popielewicz & Sławomira Turskiego!

Tango argentyńskie zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Małgorzata: To co, pytamy oczywiście Mateusza. 

Mateusz: Eh, no jak mus, to mus... Powiem wam tylko tyle. Podczas waszego występu spodobał mi się tylko jeden aspekt. Ale za to jaki ważny! Mówię tutaj o muzyce, która została świetnie zinterpretowana przez orkiestrę! Brawo, wykonaliście kawał dobrej roboty!
Artur: Oj, ty złośliwcu. Na pewno zatańczyliście lepiej niż w pierwszej rundzie i uwzględnię to w mojej punktacji. Nie jestem upoważniony do tego, aby mówić, czy kroki albo figury były poprawnie wykonane, ale na moje oko myślę, że tak, przynajmniej w części. To też się liczy.

Małgorzata: Trzymam kciuki, proszę o punkty.

Mateusz Polit: Utrzymuję swoje zdanie, nie wiem, co robicie w ćwierćfinale. 1
Ania Wyszkoni: To chyba nie jest wasz dzień. 5
Kamila Kajak: Doceniam was za to, że walczycie i próbujecie działać. 5
Artur Chamski: Tak na pocieszenie, 7
Suma: 18

Małgorzata: Jest lepiej niż poprzednio, ale nie ukrywajmy - szczyt marzeń to nie jest. 18 punktów wędruje na wasze konto i mam nadzieję, że bardzo dużo esemesów, bo Agnieszka i Sławek ich potrzebują, zdecydowanie! Numer 11, zapamiętajcie! A już teraz zapraszam na ostatni dzisiaj występ w wykonaniu Łukasza Piszczka & Anety Piotrowskiej!

Fokstrota zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Marcin: Myślę, że Ania bardzo by się chciała wypowiedzieć, a więc bardzo proszę.

Ania: A skąd wiedziałeś <śmiech>. Po waszym poprzednim występie naprawdę trudno mnie będzie czymś zaszokować. Fokstrot w waszym wykonaniu był bardzo spokojny, wręcz trochę usypiający. A ja nie lubię, jak patrzę na czyiś taniec i czekam, kiedy się on skończy, bo tak mnie przynudza... Niestety, ale ja miałam takie odczucia.
Kamila: Na całe szczęście ja mam zupełnie inne zdanie. Przede wszystkim trzeba podkreślić, że prawie wszystkie elementy były wykonane w porządku, co się liczy. Najbardziej zaimponowaliście mi akcjami fokstrotowymi, za które dostaniecie ode mnie dużo dodatkowych punktów.

Marcin: Jak jesteśmy już przy punktach, to jakie one będą przekonamy się już teraz.

Mateusz Polit: 9
Ania Wyszkoni: A ja dam 7
Kamila Kajak: 9
Artur Chamski: 9
Suma: 34

Marcin: Przyzwoity wynik, 34 punkty wędrują na wasze konto. Ażeby Łukasz i Aneta mogli zatańczyć dla nas w półfinałowym odcinku musicie na nich głosować, bo jak dobrze wiecie, noty jurorskie to tylko połowa sukcesu. Numer 10 w treści esemesa bardzo zadowoli tą parę. Dziękuję wam za występ, możecie już odpocząć. Zbliżamy się do tej chwili, kiedy poznamy trójkę półfinalistów. Wszyscy już zatańczyli, a więc warto by było podsumować sobie odcinek w formie tabeli jurorskiej. Kto na niej przoduje?



Marcin: Na prowadzenie wysunęli się Adrianna i Stefano, w obu rundach byli liderami, gratulacje! Na drugim miejscu znaleźli się Maja i Michał z również bardzo wysoką sumą punktów. Łukasz i Aneta uplasowali się na ostatnim miejscu podium, a na szarym końcu Agnieszka i Sławek. Jak widzicie, oni bardzo potrzebują waszego wsparcia. Zresztą wszystkie pary potrzebują wsparcia, dlatego głosujcie, macie jeszcze czas w postaci 5 minut. Wracamy po przerwie!

Reklama

Małgorzata: Jesteśmy już po przerwie reklamowej.
Marcin: Nadchodzi czas, kiedy będziemy musieli ujawnić, którą z par nie spotkamy w półfinałowym odcinku.
Małgorzata: Bo przypominam, że w półfinale mogą znaleźć się tylko trzy pary, a teraz mamy ich czwórkę.
Marcin: Dzisiaj także po raz pierwszy jurorzy nie będą głosować w dogrywce Dance-Off, ponieważ na tym etapie ją już znieśliśmy. Teraz wszystko zależy w połowie od jurorów i w połowie od widzów.
Małgorzata: Słyszę, że już możemy zaczynać, ponieważ wyniki są znane.
Marcin: Na najważniejszą wieść dzisiejszego dnia czekają: Maja & Michał, Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta oraz Agnieszka & Sławomir.
Małgorzata: Przypominam, że kolejność wyczytywania par jest kompletnie przypadkowa. Nawet jeżeli dana para będzie w dwójce najgorszych, to nie oznacza,  że po zsumowaniu punktów naprawdę tam się znajduje. Jedynie parę odpadającą podamy na odpowiednim miejscu, to jest oczywiste.

Marcin: W półfinale pierwszej edycji programu ,,Dancing Stars'' spotkamy się na pewno z ...... Adrianną & Stefano!

Małgorzata: Adrianna i Stefano są szczęśliwi, jurorzy i widzowie na tyle ich wsparli, że są będą walczyli za tydzień o finał. Ale to nie koniec miłych niespodzianek, ponieważ pozostały nam jeszcze dwa wolne miejsce. Jedno z nich zajmują ... Łukasz & Aneta!

Marcin: I na polu walki pozostały dwie pary: Maja & Michał oraz Agnieszka & Sławomir. Jedna z nich niebawem dowie się, że dostała jeszcze jedną szansę, druga natomiast będzie musiała się pożegnać z marzeniami o wygranej. Na kogo padło? Drodzy państwo, panie i panowie z wielkim smutkiem ogłaszam, że z programem, tuż przed półfinałem odpadają .... Maja & Michał!

Małgorzata: Wielki szok i niedowierzanie, szczególnie ze strony Agnieszki i Sławka. Chyba nie spodziewali się, że tak potoczą się ich losy. Maju, Michale, mimo że tańczyliście świetnie, musimy się z wami pożegnać. Chcecie coś powiedzieć?

Maja: Ja jestem straszną gadułą, więc każdą wolną chwile wykorzystam na mówienie <śmiech>. Moi drodzy, na każdego kiedyś przyjdzie ten moment, w którym usłyszy swoje nazwisko, jako pary, która odpada. Dzisiaj padło na nas i nie jesteśmy tym zbytnio zaskoczeni, poprzednia dogrywka świadczyła o tym, że nie mamy zbyt wielu głosów. Tym bardziej jestem dumna, że zaszłam aż do ćwierćfinałowego odcinka. Ale tego sukcesu bym nie osiągnęła, gdyby nie Michał. Dziękuję ci za tą wspólną przygodę, jesteś niesamowitym człowiekiem. 

Marcin: I tak zakończył się ćwierćfinał. Poznaliśmy już trójkę półfinalistów, którzy za tydzień stoczą ostateczną walkę o finał.
Małgorzata: Przypomnijmy, że są to Adrianna i Stefano, Łukasz i Aneta oraz Agnieszka i Sławek.
Marcin: To właśnie wśród nich kryje się zwycięzca lub zwyciężczyni programu. 
Małgorzata: Zapraszamy na tydzień, spodziewajcie się naprawdę wielu emocji.
Marcin: I podładujcie komórki, żeby było z czego wysyłać głosy!
Małgorzata: Słuszne spostrzeżenie. A więc do zobaczenia, pa!
Marcin: Cześć, do kolejnej soboty!

3 komentarze:

  1. Odcinek bardzo emocjonujący! Agnieszka i Sławek jedynie sobie nie poradzili, ale też jurorzy się na nich uwzięli. Przeszli dalej i będę na nich głosować najbardziej choćby dlatego żeby zrobić jurorom na złość :D Dobrze, że odpadła Maja. Sami faworyci teraz, ktokolwiek wygra będzie super ;) Czekam na półfinał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widać, program niesie ogromne zaskoczenia i do w decydującym momencie! Agnieszka, która zdobyła łącznie tylko 34 punkty - co i tak praktycznie wszędzie mniej niż inni w jednym tańcu przechodzi dalej, a Maja, która świetnie sobie radziła, ponadto z jedną dziesiątką przechodzi dalej! Szok! :o Szkoda Majki, ale chyba bardziej wolę Agnieszkę i mimo wszystko fajnie że przechodzi do półfinału. Odcinek zaskakujący ze świetnymi utworami! Błagam, wywal Polita w drugiej edycji, bo jak czytam te jego "elaboraty" to aż mnie mdli ze złości... Czekam na półfinał! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda mi Mai i Michała. Powinna odpaśc Agnieszka, dobrze, że Mateusz jej tak ciśnie, zawsze się śmieję przy tych jedynkach :D Czekam na kolejny odcinek.

    OdpowiedzUsuń