sobota, 4 kwietnia 2015

Odcinek 11

Lektor: Przed tygodniem byliśmy świadkami bardzo emocjonującej walki o półfinałowy odcinek. Czwórka par zaprezentowała się w dwóch choreografiach. Każda była skrupulatnie oceniana przez jurorów. Według nich Agnieszka i Sławek nie zasłużyli nawet na dwadzieścia punktów, ale widzowie kompletnie się z nimi nie zgodzili, ponieważ oddali na nich tyle głosów, że zostali bezpieczni. Do półfinału przeszli również Adrianna & Stefano oraz Łukasz & Aneta. Mimo świetnych występów z programem musieli pożegnać się Maja Hirsch & Michał Stukan. A już teraz zapraszamy na rozgrywkę półfinałową, w której dowiemy się, które dwie pary stoczą bój w finale.

Przed państwem prowadzący program
Małgorzata Socha & Marcin Prokop

Marcin: Dobry wieczór!
Małgorzata: Serdecznie wszystkich witamy w jedenastym odcinku ,,Dancing Stars''!
Marcin: To już jedenasty odcinek, aż nie mogę uwierzyć. Przecież dopiero co przed chwilą zapraszaliśmy państwa na premierowe tańce naszych par...
Małgorzata: To prawda, czas bardzo szybko leci. Dzisiaj jesteśmy już tylko z trójką najlepszych par, które tańczyły będą po dwa układy.
Marcin: Dokładnie, poziom wzrasta, bo to w kończy półfinał, a to do czegoś zobowiązuje. 
Małgorzata: Dzisiejszy odcinek jest bardzo ważnym odcinkiem, ponieważ wyłoni nam dwójkę finalistów, którzy już za tydzień będą walczyli o Statuetkę Złotej Pary, Marcedesa oraz 100 tysięcy złotych.
Marcin: Jak słyszeliście jest o co walczyć, gwiazdy na pewno nie odpuszczą do ostatniej chwili.
Małgorzata: Oj, tego możemy być pewni na sto procent.
Marcin: To co, zaprosimy na parkiet naszych półfinalistów?
Małgorzata: Jak najbardziej!

Para numer 9 to aktorka i piosenkarka Adrianna Fijał i jej partner Stefano Terrazzino!
Para numer 10 to piłkarz Łukasz Piszczek i jego partnerka Aneta Piotrowska!
Para numer 11 to prezenterka tv Agnieszka Popielewicz i jej partner Sławomir Turski!

Marcin: Ich postępy będą oceniali jurorzy w składzie: Mateusz Polit, Ania Wyszkoni, Kamila Kajak oraz Artur Chamski. Nie zawsze łaskawi, lecz za to zawsze sprawiedliwi.
Małgorzata: Przypomnę jedynie, że od poprzedniego odcinka nie ma już dogrywki Dance-Off, a o wszystkim decydują sędziowie i widzowie w stosunku 50:50. Za chwilkę rozpoczniemy pierwszą rundę, którą otworzy para Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino. Nie może was zabraknąć, widzimy się po przerwie!

Reklama

Marcin: Dobry wieczór, jesteśmy w półfinale ,,Dancing Stars''. Przed przerwą Gosia obiecała, że na parkiet wyjdą Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino, a więc słowa dotrzymujemy i oto oni w gorącej sambie!

Adrianna: Bardzo bałam się poprzedniego odcinka, ponieważ po raz pierwszy musieliśmy zatańczyć aż dwie choreografie. Nie jest to łatwe, mieliśmy problem z ogarnięciem nawet jednego tańca w ciągu tygodnia, a co tu dopiero dwa. Jednak poszło nam bardzo dobrze, jurorzy nas bardzo pochwalili i ja sama uważam, że wypadliśmy wspaniale. Teraz już ostatnia prosta, wchodzimy w walkę o finał, szkoda byłoby odpaść na samym końcu. Mam nadzieję, że nasze tańce zaprowadzą nas do finałowej rozgrywki.
Stefano: Nie chcę zapeszać, ale Ada ma bardzo duże szanse na awans, a może i nawet wygraną. Tańczy nadzwyczaj dobrze, a samba, którą obecnie trenujemy, w jej wykonaniu to jakieś mistrzostwo świata. Jestem z niej bardzo dumny.

Sambę zatańczy para numer 9
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino
AronChupa - I'm an Albatraoz

Małgorzata: Dla mnie było to świetne wykonanie, ale co na to Kamila?

Kamila: Ale ci zazdroszczę stroju... Wyglądasz pięknie. Co do tańca, to mieliście problem przede wszystkim z wyczuciem rytmu. Myślę, że winę tutaj ponosi piosenka, która nie ułatwiła wam zadania, bo była dosyć nietypowa, jak na sambę. Ale poza tym wymiatasz Ado i ty dobrze o tym wiesz. Nie ma innego wyjścia, musisz być w finale.
Artur: Ada praktycznie nie miała ani jednego słabego występu, bo tutaj nie zdarza się zbyt często. Nie ukrywam, bardzo czekałem na sambę w waszym wykonaniu i wreszcie nadszedł ten moment. Nie zawiodłem się, zatańczyliście perfekcyjnie, a jeszcze większe oklaski za mega to, że wybroniliście się nawet z mega trudnego podkładu, który dostaliście.

Małgorzata: Jurorzy już szykują tabliczki z punktami, więc nie przeciągajmy, proszę o oceny.

Mateusz Polit: Wypadnięcie z rytmu to poważna sprawa. 6
Ania Wyszkoni: Gdzie ja tutaj mam tą 9, o, jest!
Kamila Kajak: 8
Artur Chamski: Tak na początek? A niech będzie, 10
Suma: 33

Małgorzata: 33 punkty, mogło być lepiej. Ale nie załamujemy się, widzowie na pewno oddadzą na was masę głosów. Cyferka 9 w treść esemesa przybliża Adriannę i Stefano do finału. Zapraszam na parkiet kolejnych śmiałków, Łukasza Piszczka & Anetę Piotrowską

Łukasz: Co piłkarz robi w półfinale tanecznego show by się chciało zapytać. A no ciężką pracą i wytrwałością doszedłem do tego etapu i to już jest mój osobisty sukces. Na początku programu nie liczyłem na to, że zajdę tak daleko, chociaż oczywiście w głębi duszy na to liczyłem. Teraz uwierzyłem w siebie i mam taką siłę, że bym mógł góry przenosić! Taniec sprawił, że spojrzałem na siebie z zupełnej innej strony, może nawet bardziej spokorniałem?
Aneta: Praca z Łukaszem to dla mnie czysta przyjemność, na treningach nie tylko ostro trenujemy, ale również żartujemy, wygłupiamy się. Cieszę się, że na niego trafiłam w tej edycji, nie mogłam trafić lepiej.

Tango zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Marcin: I co na to jurorzy? Ania.

Ania: Ja będę się domagała bisu, bo lepszego tanga w tym programie nie widziałam. Jestem cała w emocjach, jeszcze do tej chwili mam ciarki na plecach, po raz pierwszy mi się to zdarzyło tutaj! Ludzie, dajcie mi szklankę wody, bo nie wiem, co się ze mną stanie. Wow!
Mateusz: Łukasz, wiesz, że zrobiłeś kawał dobrej roboty? Powiem ci szczerze, że dotąd twoje występy średnio mi się podobały, zawsze brakowało mi chociaż odrobiny emocji. A teraz? Było ich aż nadmiar! Choreografia chyba najpiękniejsza, jaką kiedykolwiek ujrzałem, a te wszystkie figury, które wykonaliście... Skali mi zbraknie na ocenienie tego tańca!

Marcin: Mateusz, to ty? No proszę, nawet on może być w szoku. Pozytywnym. Szykują się mocne oceny, tak coś czuję.

Mateusz Polit: Tylko 10
Ania Wyszkoni: Tylko 10
Kamila Kajak: Aż 10!
Artur Chamski: To podnieśliście poprzeczkę. 10
Suma: 40

Marcin: Jest, jest, jest! 40 punktów powędrowało na wasze konto, wielki sukces, mam nadzieję, że również telewidzowie przyłączą się do tej euforii i zagłosują na parę numer 10. Dziękuję wam za to tango, podejrzewam, że długo jego nie zapomnimy. A już teraz ostatnia para pierwszej rundy, Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski!

Agnieszka: Po sobotnim odcinku byłam na skraju wyczerpania, miałam myśli, żeby dobrowolnie zrezygnować w programu. Nawet nie chodziło o punkty jurorów, chociaż oczywiście jakiś skutek one również mają, ale przede wszystkim wielkie zmęczenie fizyczne. Nie dziwię się, że dostaliśmy za te tańce 16 i 18 punktów, sama bym więcej nie dała. Ta cała otoczka mnie już trochę przygasiła i trochę zwalniamy ze Sławkiem tempo, a powinno być wręcz przeciwnie.
Sławomir: Jeżeli będzie tak dalej, to Agnieszka będzie musiała zrezygnować z dalszej rywalizacji. Jest już wyczerpana, nieraz płacze na treningach, nie jest to przyjemny widok. Zabawa zabawą, ale Agnieszka potrzebuje niezłej regeneracji i powrotu do pełni sił.

Jive'a zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Małgorzata: Nawet nie wiecie, jak trzymałam za was kciuki. Ania Wyszkoni wypowie się jako pierwsza.

Ania: Znowu ja? Ale w sumie to dobrze, bo mam dobre wieści. Poprzedni tydzień nie należał do udanych i ty dobrze o tym wiesz. Jednak widzowie dali tobie jeszcze jedną szansę i uważam, że tą szansę wykorzystałaś do maksimum! Bardzo mi się podobał wasz układ, zatańczyliście z charyzmą, energią, tak, jak to powinno być wykonane. Super.
Kamila: Myślę, że ten występ możecie zaliczyć do udanych. Jak na twoje możliwości oczywiście Agnieszko. Fajnie, że wprowadziliście kilka nieoczywistych figur dla jive'a, to mi się bardzo podobało. Jak już jestem przy figurach, to było w nich kilka wpadek, ale nie tak bardzo rażących. Ogólnie nie było źle i tego się trzymajmy.

Małgorzata: Czekamy na oceny.

Mateusz Polit: Rozkręciłaś się trochę. 5
Ania Wyszkoni: Za postępy 10
Kamila Kajak: 7
Artur Chamski: Ładnie, 9
Suma: 31

Małgorzata: O proszę, takich punktów chyba się nie spodziewaliście. 31 punktów, bardzo dobry wynik, gratuluję. Do pełnego szczęścia brakuje jedynie głosów widzów, ale mam nadzieję, że szybko one nadejdą. Oczywiście w treść esemesa wpisujcie 11. Moi drodzy, szybko zakończyła się ta pierwsza runda, no ale par tylko trójka. Przyjrzyjmy się, jak oceniali ich jurorzy, w tym celu przygotowaliśmy tabelę.


Małgorzata: I już wszystko mamy jak na dłoni. Liderami są Łukasz i Aneta, 40 punktów dla nich. Na drugim miejscu znaleźli się Ada i Stefano, a tylko o dwa punkty gorsi są Agnieszka i Sławek. Tak było w pierwszej rundzie, a co przyniesie los w drugiej? Przekonamy się po przerwie, wracamy niebawem!

Reklama

Małgorzata: Jesteśmy już po przerwie, to jest półfinał ,,Dancing Stars''. Za nami pierwsza runda, w której każda para pokazała jeden taniec. A teraz czas na drugą! Jak sobie w charlestonie poradzą Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino? Zobaczmy!

Charlestona zatańczy para numer 10
Adrianna Fijał & Stefano Terrazzino

Marcin: Co mają do powiedzenia jurorzy? Zaczniemy od Mateusza.

Mateusz: Ado, było wręcz perfekcyjnie, zauważyłem jedynie jeden mały mankamencik pod koniec, trochę się tam poślizgnęłaś i finał nie był taki, jak planowaliście. Lecz to nie zmienia faktu, że taniec był wykonany bardzo dobrze i udowadniacie, że nie bez powodu jesteście w półfinale.
Artur: Nie mam pojęcia, o jakim poślizgnięciu mówi Mateusz, naprawdę. Ja nic takiego nie widziałem. Muszę powiedzieć, że charleston może i nie jest w grupie moich ulubionych tańców, ale chyba dzięki wam za chwilę on tam trafi. Wszystkie charlestony dotąd były tańczone tak samo, a wy pokazaliście nam coś nowego, w choreografii pojawiło się kilka nowości. I to się liczy, na pewno uwzględnię to w swej punktacji.

Marcin: Szykują się mocne punkty.

Mateusz Polit: Kurcze, nie wiem, czy mogę dać tą ocenę, bo jednak była ta jedna wpadka... Ale co tam, 10.
Ania Wyszkoni: Ja się nie zastanawiam i daję 10
Kamila Kajak: 10
Artur Chamski: No pewnie, że 10
Suma: 40

Marcin: I tak miało być! Kolejna 40-tka w półfinale, oj wysoki mamy poziom, bardzo wysoki. Chyba nie muszę państwa zbytnio namawiać, bo pewnie sami ochoczo będziecie głosowali na tą parę. I tak ma być! Przypomnę jedynie numer, który musicie wpisać w treść esemesa. Jest to 9. Zapraszam do glosowania jak i obejrzenia kolejnego wcielenia Łukasza Piszczka & Anety Piotrowskiej, którzy właśnie wkroczyli na parkiet.

Salsę zatańczy para numer 10
Łukasz Piszczek & Aneta Piotrowska

Małgorzata: Lekkie powiew świeżości, jestem ciekawa, jak podobało się sędziom. Kamila Kajak.

Kamila: Po waszym tangu myślałam, że salsę zatańczycie równie genialnie. Niestety, ale się myliłam. Nie specjalnie mi się spodobaliście, w ogóle nie odczułam klimatu salsy. To tak jakby największy zarzut, ale poza tym pojawiło się również bardzo dużo błędów w krokach, które na tym etapie są niedopuszczalne. 
Ania: I właśnie na tym polega problem tej pary. Raz tańczą tak, że spadają kapcie, a raz bardzo przeciętnie, żeby nie powiedzieć źle. Teraz było tak pośrodku, ni wspaniale, ni tragicznie. Sama nie wiem, jak mam was ocenić, bo po tańcu z pierwszej rundy każde wykonanie będzie gorsze.

Małgorzata: Tego się nie spodziewałam... No cóż, muszę prosić jurorów o oceny, mimo wszystko.

Mateusz Polit: Oj chłopie. 6
Ania Wyszkoni: Trochę zawyżone, ale 8
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: A ja się świetnie bawiłem, 9
Suma: 29

Małgorzata: 29 punktów, niezbyt wysoki wynik, tym bardziej potrzeba teraz masy głosów na tą parę. Żeby wesprzeć Łukasza i Anetę musicie głosować na numer 10. Bardzo tego potrzebują, także się nie wahajcie, tylko jak najszybciej oddawajcie głosy. Przed nami ostatni już występ półfinału w wykonaniu Agnieszki Popielewicz & Sławomira Turskiego.

Swinga zatańczy para numer 11
Agnieszka Popielewicz & Sławomir Turski

Marcin: Mateuszu, bardzo czekam na twoją ocenę.

Mateusz: Zdecydowanie się poprawiłaś Agnieszko względem poprzedniego tygodnia, jak i w ogóle na przestrzeni wszystkich odcinków. Jednak mimo to bardzo odstajesz od pozostałych par i nie widzę ciebie w finale. Swing był zatańczony tylko poprawnie. Tylko, bo w półfinale czekam na jakieś bum.
Artur: Ja nie mogę wyjść z podziwu, bo dzisiaj tańczysz naprawdę bardzo dobrze Agnieszko! Jive był w porządku, a teraz swing również na takim poziomie. Gratuluję postępów, nie mam wyboru, będę musiał to uwzględnić w swojej punktacji, żeby trochę podwyższyć waszą sumę.

Marcin: Chyba nie będzie tak źle. Ostatnie półfinałowe oceny czas poznać.

Mateusz Polit: Tak jak poprzednio, 5
Ania Wyszkoni: 9
Kamila Kajak: 6
Artur Chamski: 9
Suma: 29

Marcin: Jesteście zadowoleni? To najważniejsze. 29 punktów jest już wasze. Wasze mam nadzieję będą również głosy, które powędrują na wasze konto. Aby zagłosować na Agnieszkę i Sławka trzeba wpisać w treść esemesa 11. To już wszystko. Każda para zaprezentowała się dwa razy, możemy więc spojrzeć, jak ostatecznie ułożyła się tabela jurorska.


Marcin: Na prowadzenie wysunęła się Adrianna & Stefano, mimo pierwszego słabszego występu stanęli na pierwszej pozycji. Na drugiej pozycji są Łukasz & Aneta, a najmniej punktów uzbierali Agnieszka & Sławek. Ale ta tabela naprawdę nie oznacza, że Ada na pewno będzie w finale, a Agnieszka jest skazana na porażkę. Bardzo dużo zależy od was, jak będziecie głosowali. Na ten czym macie jeszcze równe 10 minut, wykorzystajcie dobrze ten czas!

Reklama

Małgorzata: Jesteśmy już na antenie, to jest część wynikowa półfinału ,,Dancing Stars''.
Marcin: Już za chwilę wszystko stanie się jasne, dowiemy się, które dwie pary stoczą ostateczną walkę w finale.
Małgorzata: Przed przerwą ujrzeliśmy, jak głosowali jurorzy, ale na tym etapie, to naprawdę wszystko może się zmienić. 
Marcin: Tym bardziej emocje są coraz większe, bo żadna para nie może czuć się bezpieczna.
Małgorzata: Dostałam informację, że głosowanie zostało zakończone i trwa liczenie ostatnich głosów.
Marcin: Małgorzato, możemy zaczynać. Na wiadomość, kto odpada w półfinale czeka trójka par: Adrianna & Stefano, Łukasz & Aneta oraz Agnieszka & Sławomir.
Małgorzata: Dużego wyboru nie mamy, ale podkreślam po raz kolejny, że kolejność wyczytywania par, które spotkają się w finale jest przypadkowa.

Marcin: Z wielką przyjemnością mogę ogłosić, że pierwszą finałową parą jest
.....
....
...
..
.
..
...
....
.....
Łukasz & Aneta!

Małgorzata: Łukasz i Aneta są już w finale, wielkie gratulacje dla was! A na ogłoszenie wyników czekają jeszcze Adrianna & Stefano oraz Agnieszka & Sławomir. Która z tych par dołączy do Łukasza i Anety? A która będzie musiała się pożegnać z marzeniami o zwycięstwie? Widzowie bardzo często głosują naprzeciw jurorom, między innymi dlatego Aga i Sławek zaszli aż do półfinału. Ale czy dali im jeszcze jedną szansę? Kto zdobył większą ilość głosów widzów? Panie i panowie, mam zaszczyt ogłosić, że w finale pierwszej edycji programu ,,Dancing Stars'' ujrzymy również.
.....
....
...
..
.
..
...
....
.....

Adriannę & Stefano!

Marcin: I tym samym Agnieszka & Sławomir odpadają z rozgrywki, bardzo nam przykro!

Małgorzata: Agnieszko, Sławku, podejdźcie do nas ten ostatni raz.

Agnieszka: Można by było rzec - nareszcie! Wcale mi nie jest przykro, że odpadam, nawet tego zbytnio nie czuję. Przecież i tak się spotkamy za tydzień, więc nie mam nad czym rozpaczać! Gratuluję Adzie i Łukaszowi, to są osoby na odpowiednim miejscu i muszę wam coś powiedzieć. Gdybym jakimś cudem przeszła do finału, to i tak oddałabym to miejsce parze odpadającej. Nie czuję się kompetentna, aby być w wielkim finale. Dlatego dobrze się stało, że odpadałam, a jakby się tak nie stało, to bym dobrowolnie zrezygnowała. Jeszcze raz gratuluję i dziękuję widzom za wszystkie głosy, które doprowadziły nas aż do półfinału.

Marcin: Zróbcie hałas dla Agnieszki i Sławka, zasługują na to! Tyle co oni, chyba nikt nie przeszedł w programie..
Małgorzata: Oni dzisiaj się z nami żegnają, ale nie na długo, bo tak jak wspomniała już Agnieszka, w wielki finale spotkamy się ponownie ze wszystkimi parami.
Marcin: Ale tylko dwie, Adrianna & Stefano oraz Łukasz & Aneta będą walczyły o wielkie zwycięstwo.
Małgorzata: Ja już się nie mogę doczekać, a ty Marcinie?
Marcin: Ja również, oj, będzie się działo!
Małgorzata: Będzie, będzie. Do zobaczenia za tydzień!
Marcin: Cześć!
Małgorzata: Pa,pa!

3 komentarze:

  1. Świetny półfinał, w końcu odpadła Agnieszka!!! Poziom, jak na ten etap taki sobie, ale dwa tańce - charleston Ady i tango Łukasza go podniosły, więc ok. Agnieszka też zrobiła mega postep, ale dobrze, że odpadła. Chociaz z tymi jedynkami Matiego była niezła beka... :D Czekam na finał!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Półfinał bardzo fajny, jednak poziom nie był wysoki ;) Świadczy to że program jest bardzo ciekawy. Jeżeli chodzi o moich faworytów to muszę przyznać, że zajęli dwa pierwsze miejsca! Fajnie, że Łukasz i Ada są w finale, ponieważ walka będzie ciekawa, jednak obstawiam, że wygra Ada ;) Agnieszkę lubię, jednak jest trochę za słaba na finał, co pokazała tydzień temu :P Czekam na finał!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobał ten odcinek, widać było, że walka o finał była bardzo zacięta. Były i wpadki, też słabe oceny dla Agnieszki - ale to normalka już :D Przyznam, że zapomniałam o głosowaniu i przez to niestety Agnieszka odpadła, ale i tak w finale mam dwoje faworytów :) Obojętne mi jest kto wygra. Wydaje mi się jednak że wygrana trafi do Ady. Czekam na finał!

    OdpowiedzUsuń